Arkadaşlar merhaba, bu gün honda ma araç içi kayıt kamerasını taktım. Ortada kablo olmasın diye de biraz uğraştım. Özetle önce çakmaklığa bağlanan enerji kablosuna biraz modifiye yaptım.
Daha sonra kontağı açınca direk enerji alsın ve ama ortada çakmaklığın orada sürekli bağlı bir şey olmasın diye çakmaklığın arkasına içten bağlamaya karar verdim.
Daha sonra anot (+) ve katotu tespit ettim
Sıra geldi tesisatı aktaracağımız geçiş noktalarına.
Bu arada daha rahat çalışmak için torpido gözünü de söktüm. Ayaklarında 2 tane yıldız vida var kolayca çıkıyor.
Çakmaklığın tesisatındaki beyaz kablo +, siyah kablo ise şase. Bunları uzak noktalardan soyup modifiye ettiğim çakmaklığı bu kabloya lehimledim ve hem ısıtan hem de soğuktan etkilenmeyen bir bantla izole ettim.
Bu da kullandığım bant. Kullanırken elastik bir hali var. Ancak 2 gün sonra kemik gibi oluyor ve awg kablo kaplamasından daha sağlıklı hale geliyor. Bez banttan daha güvenilir.
2012 fb7 ov(lpg) eco elegance
Daha sonra kontağı açınca direk enerji alsın ve ama ortada çakmaklığın orada sürekli bağlı bir şey olmasın diye çakmaklığın arkasına içten bağlamaya karar verdim.
Daha sonra anot (+) ve katotu tespit ettim
Sıra geldi tesisatı aktaracağımız geçiş noktalarına.
Bu arada daha rahat çalışmak için torpido gözünü de söktüm. Ayaklarında 2 tane yıldız vida var kolayca çıkıyor.
Çakmaklığın tesisatındaki beyaz kablo +, siyah kablo ise şase. Bunları uzak noktalardan soyup modifiye ettiğim çakmaklığı bu kabloya lehimledim ve hem ısıtan hem de soğuktan etkilenmeyen bir bantla izole ettim.
Bu da kullandığım bant. Kullanırken elastik bir hali var. Ancak 2 gün sonra kemik gibi oluyor ve awg kablo kaplamasından daha sağlıklı hale geliyor. Bez banttan daha güvenilir.
2012 fb7 ov(lpg) eco elegance