Civic hacthback 1.4 sport akü tercihi?

herhangi bir kaçak yok acaba aküde mi sorun var dediler, aküde de bir sıkıntı olmayınca hergün 20 dk çalıştır diye çözüm öneren oldu.
Öyle bir saçmalık olamaz, akü 2 günde bitmez. Bunu diyen işi bilmiyo kesinlikle uzak dur böyle ustalardan. Kaçak vardır aküden elektrik çekiyordur olay bu, yeni akü bile alsan 2 gü 3 güne bitiyorsa nedeni bu yani
 
Öyle bir saçmalık olamaz, akü 2 günde bitmez. Bunu diyen işi bilmiyo kesinlikle uzak dur böyle ustalardan. Kaçak vardır aküden elektrik çekiyordur olay bu, yeni akü bile alsan 2 gü 3 güne bitiyorsa nedeni bu yani
güya honda tamircileri ama aracı bile tanımıyorlar daha.
 
Herkese selam, neredeyse 1 yıldır aküyü bitiren kaçağı bulmak için Ankara'da bir çok ustaya götürdüm ama nafile, yazın 1 hafta çalışmazsa biten akü havalar soğuyunca 2 günde bitiyor. Aküye kaçak kontrolü yapıyorlar, gözükmüyor. Ankarada bildiğiniz, tavsiye edeceğiniz ve sorunu bulabilecek bir usta önerir misiniz?
 
Merhaba
Epeydir hasıl olan bir sorun..
Elektrik kaçağı ve akümülatör üzerinden konuya odaklanılmış.
Akünün üzerinde ki yeterli marş gücü verecek enerjinin tamamen bittiğine mutabıkmısınız ?

Elektrik tesisatın da bir temassızlık, özellikle NEGATİF olan şase hattında mevcut ise akü bitmiş gibi tepki gösterebilir.
Multimetre ile bakma imkanınız var ise arıza durumunda ki akü voltajına bir referans olacaktır zaten.


SM-N770F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Merhaba
Epeydir hasıl olan bir sorun..
Elektrik kaçağı ve akümülatör üzerinden konuya odaklanılmış.
Akünün üzerinde ki yeterli marş gücü verecek enerjinin tamamen bittiğine mutabıkmısınız ?

Elektrik tesisatın da bir temassızlık, özellikle NEGATİF olan şase hattında mevcut ise akü bitmiş gibi tepki gösterebilir.
Multimetre ile bakma imkanınız var ise arıza durumunda ki akü voltajına bir referans olacaktır zaten.


SM-N770F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
cevap için teşekkürler, bir sonraki ustaya önerileriniz doğrultusunda bilgi vericem. ucu açık kablo varmış onu bağladık dediler, teyp bağlantısında navigasyon v ondan olabilir deyip bi ara söktüler, akünün kaçak kontrolünü yaptılar vs. aracın uyarı ışıkları yanıyorsa takviyeyle çalışıyor, yanmıyorsa tamamen bitmiş oluyor ve şarj ediliyor. 2 kez akü almak zorunda kaldım :((((
 
Sürekli kısa mesafe kullanıyorsanız akünüz zayıflar. Ben her zaman araçlarıma biraz daha yüksek amperli takıyorum zımba gibi oluyor ve hiçbir sorun yaşamadım. Şu an 55 lik var aracımın üstünde.
 
Geri
Üst