Yeni Kasa Honda Civic Sedan 2022 ABD Üretimi Teknik ve Fiyat Bilgisi

Buradaki ikinci resimde birim var.

Bildiğim kadarıyla CVT yüksek tork sevmeyen bir şanzıman türü olduğu için bir şekilde buralarda sınırlanıyor. FC ve FK kasaların 1.5 turbolarinda CVT'ler 220 NM iken manuel olanlar 240 NM tork üretiyor.

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Resime bakmadım.

Cvt maalesef öyle... Zamanında dizel qhasqai lerde cvt sıkıntı oldu sonra EDC ye geçtiler.

Dediğim gibi en azından 300 Nm olsa trafikte fazla yanına yaklaşan olamaz. Aracı sürerken bunu hissediyorsunuz. Bu beygirlerin yanına biraz daha tork lazım diyor resmen. Beygir gücüne güvenip gaza basıyorsunuz adam dizel araçta düşük devirde gelen torkla kafa kafaya geliyor. Ben artık ani hızlanmak istediğimde kulakçıklardan 1 vites küçültüyorum kafayı kaldırıp gidiyor.
 
Geri
Üst