2017 Civic Sedan Executive Eco Lpg manuel aracımı 06.06.2017 tarihinde aldım. Arabamı memur olduğum için öğle tatili teslim aldım detaylı inceleme yapamamıştım. Arabada bulunan montajdan kaynaklı bazı küçük aksaklıkları servise ilettiğimde fabrika böyle yapıyor biz bişey yapamayız dediler.
1- Sağ kapılar kapandığında yarım cm kadar bir kapı aşşada bir kapı yukarıda
2- Sürücü kapısı kapandığında üst çerçevenin arasından kapı fitiline doğru işaret parmağım girecek kadar boşluk var sağ kapılarda bu boşluk yok
3- Tampon sıcağı görünce biraz gevşedi ve hafif oynamaya başladı
4- Multimedya sistemde Android bağlantı var ama Android bağlantının Türkiyede kullanılamadığını ama diğer ülkelerde kullanılabildiğini söylüyorlar
servis bu sorunlara çözüm bulamadı. Hondayı beğenerek almıştım ama Türk montajı beni hasta etti.
BUNLARI NEDEN YAZIYORUM ;
ŞUNUN İÇİN YAZIYORUM. Arabada tespit ettiğim kusurları servis biz birşey yapamayız deyince Japonya ya mail yazdım.
Türkiye Honda bana ulaştı bize ulaşın sayfasındaki formu doldurun dedi dün ikinci kez formu doldurup yolladım hala beni arayan soran yok
HERKES BİLSİN HERKES DUYSUN DİYE YAZDIM BUNLARI. AVRUPADA BU ARABAYI ALIP PARA ÖDEYEN KARŞILIĞINDA ARAÇTAKİ DONANIMLARI KULLANABİLİYOR VE SORUNLARINA ÇÖZÜM BULABİLİYOR AMA TÜRKİYEDE SALDIM ÇAYIRA MEVLAM KAYIRA
İSYAN ETTİM HONDA SAHİPLERİ BİLSİN İSTEDİM . BELKİDE ANKARA JAPONYA BÜYÜKELÇİLİĞİNİN ÖNÜNE GİDİP EYLEM YAPACAM GELİRLERSE TV KANALLARINIDA ÇAĞIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM...
1- Sağ kapılar kapandığında yarım cm kadar bir kapı aşşada bir kapı yukarıda
2- Sürücü kapısı kapandığında üst çerçevenin arasından kapı fitiline doğru işaret parmağım girecek kadar boşluk var sağ kapılarda bu boşluk yok
3- Tampon sıcağı görünce biraz gevşedi ve hafif oynamaya başladı
4- Multimedya sistemde Android bağlantı var ama Android bağlantının Türkiyede kullanılamadığını ama diğer ülkelerde kullanılabildiğini söylüyorlar
servis bu sorunlara çözüm bulamadı. Hondayı beğenerek almıştım ama Türk montajı beni hasta etti.
BUNLARI NEDEN YAZIYORUM ;
ŞUNUN İÇİN YAZIYORUM. Arabada tespit ettiğim kusurları servis biz birşey yapamayız deyince Japonya ya mail yazdım.
Türkiye Honda bana ulaştı bize ulaşın sayfasındaki formu doldurun dedi dün ikinci kez formu doldurup yolladım hala beni arayan soran yok
HERKES BİLSİN HERKES DUYSUN DİYE YAZDIM BUNLARI. AVRUPADA BU ARABAYI ALIP PARA ÖDEYEN KARŞILIĞINDA ARAÇTAKİ DONANIMLARI KULLANABİLİYOR VE SORUNLARINA ÇÖZÜM BULABİLİYOR AMA TÜRKİYEDE SALDIM ÇAYIRA MEVLAM KAYIRA
İSYAN ETTİM HONDA SAHİPLERİ BİLSİN İSTEDİM . BELKİDE ANKARA JAPONYA BÜYÜKELÇİLİĞİNİN ÖNÜNE GİDİP EYLEM YAPACAM GELİRLERSE TV KANALLARINIDA ÇAĞIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM...