Herkese merhabalar ;
Ben 3 ay önce Honda civic 1994 model 1.5 ex KARBÜRATÖRLÜ Otomatik vites araç aldım.Araç ilk alındıgında gayet seri ve yakıtı güzel iken, birden bire yakıtın 60 kuruşlara cıkması ve çekişten düşmesi üzerine tam 18 farklı usta, 4 farklı ben hondacıyım diyene gitti.Yapılan herşey fos çıktı.
Aracın şanzımanında hiçbir problem yok, benzinde gidişinde problem yok.Motor 219bin'de.Hiçbir problem yok saat gibi.
Benzinde tüketim :
LT'si 5.34'den alınıyor.
Km'de 81 kuruş
Lpg Tüketim :
LT'si 2,75'den alınıyor
Km'de 50 kuruş
Bunun üzerine kolları sıvadım, kendi işimi kendim halledeceğim dedim.Ve yaptıklarımın listesi şunlar ;
Bujiler orjinal değişti kabloları ile
hava filtresi yenilendi
Avans ayarı
Sübap ayarı
Lpg Beyni Atiker sıfır fabrikasından alındı takıldı.
Karbüratör söküldü gereken contalar iğneler memeler değişti benzinle temizlendi, bakımı yapıldı yerine takıldı
Emme manifold contası değişti
Lpg şamandırası değiştirildi
Lpg kazanı değişti
Gaz ayarı yapıldı
Şuanda ;
50 kuruş yakan araç suan 40 kuruş yakıyor.( 2.80 lt'si km'de 40 kuruş ) Yani ben bu çileyi 10 kuruş için çekmişim.
Şuanda araç benzinde gayet seri ve güzel gitsede, lpg'de hiçbir şekilde düzen tutmuyor.Artık bahaneside kalmadı, vidasına kadar lpg'de değişmediğim kalmadı.Aracı teslim alırken herşey güzeldi, araba lpg'de ve benzinde süperdi.1 hafta geçti kendi kendine yine hantallaştı, kendi kendine düzeliyor gene tıkanıyor.Ben bu aracı anlamadım.
Yokuşlarda yığılmalar, gaza tepkileri geç vermeye başladı.Devirlenmede aşırı isteksizlik.Tam gaz yaparda rokete bağlar isem devirlenmede sorun yok
Problem nedir acaba, benim daha ne yapmam gerekiyor ?
Ben 3 ay önce Honda civic 1994 model 1.5 ex KARBÜRATÖRLÜ Otomatik vites araç aldım.Araç ilk alındıgında gayet seri ve yakıtı güzel iken, birden bire yakıtın 60 kuruşlara cıkması ve çekişten düşmesi üzerine tam 18 farklı usta, 4 farklı ben hondacıyım diyene gitti.Yapılan herşey fos çıktı.
Aracın şanzımanında hiçbir problem yok, benzinde gidişinde problem yok.Motor 219bin'de.Hiçbir problem yok saat gibi.
Benzinde tüketim :
LT'si 5.34'den alınıyor.
Km'de 81 kuruş
Lpg Tüketim :
LT'si 2,75'den alınıyor
Km'de 50 kuruş
Bunun üzerine kolları sıvadım, kendi işimi kendim halledeceğim dedim.Ve yaptıklarımın listesi şunlar ;
Bujiler orjinal değişti kabloları ile
hava filtresi yenilendi
Avans ayarı
Sübap ayarı
Lpg Beyni Atiker sıfır fabrikasından alındı takıldı.
Karbüratör söküldü gereken contalar iğneler memeler değişti benzinle temizlendi, bakımı yapıldı yerine takıldı
Emme manifold contası değişti
Lpg şamandırası değiştirildi
Lpg kazanı değişti
Gaz ayarı yapıldı
Şuanda ;
50 kuruş yakan araç suan 40 kuruş yakıyor.( 2.80 lt'si km'de 40 kuruş ) Yani ben bu çileyi 10 kuruş için çekmişim.
Şuanda araç benzinde gayet seri ve güzel gitsede, lpg'de hiçbir şekilde düzen tutmuyor.Artık bahaneside kalmadı, vidasına kadar lpg'de değişmediğim kalmadı.Aracı teslim alırken herşey güzeldi, araba lpg'de ve benzinde süperdi.1 hafta geçti kendi kendine yine hantallaştı, kendi kendine düzeliyor gene tıkanıyor.Ben bu aracı anlamadım.
Yokuşlarda yığılmalar, gaza tepkileri geç vermeye başladı.Devirlenmede aşırı isteksizlik.Tam gaz yaparda rokete bağlar isem devirlenmede sorun yok
Problem nedir acaba, benim daha ne yapmam gerekiyor ?