acıl yardım ÖNEMLİ

[MENTION=1492]caliente[/MENTION]

Geçmiş olsun hocam, hasar çokmuş yetkili servis daha mantıklı gözüküyor, söylediğiniz fren problemi bu hasarın içerisine sokulabilir, fren problemini servise ve expere söylemeyin ama.
 
Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. Servis en kötü ihtimalle 10 binden aşağı bi rakam çıkarmaz şahsen ben bi alıcı olarak bu kadar yüksek bi hasar kayıtlı aracı almam. Önceki aracimda 2300 gibi hasar kaydı olmasına rağmen satarken baya zorlandim.
 
Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. Servis en kötü ihtimalle 10 binden aşağı bi rakam çıkarmaz şahsen ben bi alıcı olarak bu kadar yüksek bi hasar kayıtlı aracı almam. Önceki aracimda 2300 gibi hasar kaydı olmasına rağmen satarken baya zorlandim.

oncelıkle saolun hepınız guzel dıleklerınız ıcın... aracımı yetkılı servıse bıraktım bugun baya bı arastırmadan sonra yaklasık olarak 15000 parca fıyatı verdıler ıscılık bellı degıl bıde eger bı parcayıda sokabılırsek toplamda asagı yukarı 20.000 veya 27000 tl cıkacak dıye ongoruyoruz.. eksperle cuma gunu gorusme var aracın kasko devlettekı degerı 41750 ama pıyasa degerı ıstenebılıyormus sayet perte cıkarsa.. perte cıkma ıhtımalı sızce nedır tecrubelı arkadaslar yorumlarını solerse cok mutlu olurum
 
Servis fiyatı şisirir çünki eksper pazarlığa oturuyor daha sonra servis ile.
Takriben 3000 tl daha indirim alır eğer anlasamazlarsa (sigortaya bağlı olarak değişir)size başka yetkili servise götürün diye bilir ama bu ufak bir ihtimal.

Pert e çıkması hususunda ısrar edin bu sizin menfaatinize olur.
Eğer çok ustelerlerse sizi sigorta denetim merkezine şikayet ederim diye tehdit edin denetleme en çok korktukları durum.
Tabi kasko şirketiniz in onlara bağlı olması gerekir.
Şu an Allianz axsa anadolu sigorta onlara bağlı çalışıyor. Pert de anlaşır iseniz de pazarlık etmeyi yine unutmayın.
 
Hocam kasko değerlerine göre eğerki aracın kasko değerinin %60 nı buluyorsa masrafı perte çıkarıyorlar sizin söylediğinize göre masraf 27000 bin gibi çıkıyor ve sizin aracın %60 zaten 25000 bin yapıyor ve bu durumda perte çıkma ihtimali çok yüksek ama siz yinede exsperden perte çıkmasını isteyin ve bu konuda ısrarcı olun bence.
 
Servis fiyatı şisirir çünki eksper pazarlığa oturuyor daha sonra servis ile.
Takriben 3000 tl daha indirim alır eğer anlasamazlarsa (sigortaya bağlı olarak değişir)size başka yetkili servise götürün diye bilir ama bu ufak bir ihtimal.

Pert e çıkması hususunda ısrar edin bu sizin menfaatinize olur.
Eğer çok ustelerlerse sizi sigorta denetim merkezine şikayet ederim diye tehdit edin denetleme en çok korktukları durum.
Tabi kasko şirketiniz in onlara bağlı olması gerekir.
Şu an Allianz axsa anadolu sigorta onlara bağlı çalışıyor. Pert de anlaşır iseniz de pazarlık etmeyi yine unutmayın.

gercekten su anda tek ıstegım bu olayı en az sorunsuz bı sekılde atlatmak bakalım cuma gunu bı pazarlık olacak belkı servıs daha ucuza yaparız fılan dıyıp ısı bozadabılır orası artık tamamen sans ve eksperın bakıs acısı..
**
son bı soru sımdı normal sartlara gore sızce kac uygundur fıyat eksper sayet pert ıcın karar verırse??

aracım 2010 premıum ufak tefek modıfıyelerı var, rengı beyaz, km 96000 de, ve bakımları daha yapılalı 500 km olmadı, aracın degısenı sadece bagaj kapagı arac cok dırı duruyor motorundada herhangı bı sıkıntı yok bu olaya kadar..
 
Eğer bagaj kapağı 2015 yılı içersinde değişti ise o masrafı pert olarak kabul ederlerse düşeceğini unutmayın.
Benim şirkette kullandığım 2010 da premium aracımız 60 binde bugün onu satacak olsam sanırım 44 yazardım fd6 ların fiyatı öyle bir hal almış ki bunu malesef kestirmek veya şu para eder demek doğru olmaz.

Ortalama 15 bin masraf tramere işlediğinde satarken en az 4000 tl değer kaybı olacağını var sayarsak size 40 bin tl ye anlaşmak iyi gibi görünüyor.
Yaptırıp satarım daha sonra derseniz süreç sizi biraz yora bilir.
Yada kendinizi şu an başka araba alacak olsanız böyle bir kaza resmi paylaşan ben böyle bir kaza yaptım ama yapıldı sorun yok diye satan kişinin yerine koyarak da anlaya bilirsiniz.
 
Eğer bagaj kapağı 2015 yılı içersinde değişti ise o masrafı pert olarak kabul ederlerse düşeceğini unutmayın.
Benim şirkette kullandığım 2010 da premium aracımız 60 binde bugün onu satacak olsam sanırım 44 yazardım fd6 ların fiyatı öyle bir hal almış ki bunu malesef kestirmek veya şu para eder demek doğru olmaz.

Ortalama 15 bin masraf tramere işlediğinde satarken en az 4000 tl değer kaybı olacağını var sayarsak size 40 bin tl ye anlaşmak iyi gibi görünüyor.
Yaptırıp satarım daha sonra derseniz süreç sizi biraz yora bilir.
Yada kendinizi şu an başka araba alacak olsanız böyle bir kaza resmi paylaşan ben böyle bir kaza yaptım ama yapıldı sorun yok diye satan kişinin yerine koyarak da anlaya bilirsiniz.

hocam musaıtsenız faceden konusabılırmıyız msj atılamıyor ozeldenufak bıkac sorum olacaktı kafam cok bulandı
 
Geri
Üst