air süspansiyon

Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Yaş
2023
Ynt: air süspansiyon

Ynt: air süspansiyon

Havalı Süspansiyon iki ana bileşenden oluşuyor.

1. Süspansiyon Sistemi
2. Yönetim Sistemi

Süspansiyon Sistemi:
Araca göre değişiyor. Coilover gibi marka ve modele göre tasarlanıyor.
Aracın orjinalliği bozulmadan coilover gibi takılıyor.
Önlerde körük-amortisör iç içe kit olarak üretiliyor.
Kule bağlantıları aracın üç noktadan-veya takozla tek noktadan bağlantısına göre üretiliyor.
Arkalarda çoğu araçta amortisör ve yay ayrı olduğu için tek körük üretiliyor.
İhtiyaca göre kısa amortisör takılıyor.

Yönetim Sistemi:
Araçtan araca farklılık göstermiyor.
3 Farklı kitimiz mevcut.: Manuel, Dijital, Full-Otomatik.
Üç kit de dört noktadan bağımsız yapılıyor.
Manuel: Araç içinden veya android ile araç dışından yönetilebiliyor.
Dijital: Manuel'e ilave olarak basınç sensörleriyle basınçlar hafızaya alınabiliyor. Tek tuşla önceden belirlenen yüksekliğe getirilebiliyor.
Full-Otomatik: Dijital'den farklı olarak Yükseklik sensörleriyle yükseklikler hafızaya alınabiliyor. Tek tuşla önceden belirlenen yüksekliğe 5-6mm farkla getirebiliyor.

Saygılarımla
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Yaş
2023
Ynt: air süspansiyon

Ynt: air süspansiyon

Araç marka ve modeline göre süspansiyon sistemi değiştiği için fiyatlar da ona göre değişiyor.
shop.airmadz.com 'dan detaylı fiyat bilgisi alabilirsiniz.
Site üzerindeki telefonlar ile de Burak Bey'den yaptıracağınız tarihe göre kampanyalara yönelik bilgi alabilirsiniz.
 
Katılım
6 Ara 2014
Mesajlar
196
Tepki puanı
11
Fb7 nin ön aksları yukarı cikmadigi icin bi miktar şase kesilio arabanın bel kemigini kescek kadar cesaretiniz varya yolda saşenin kırılmasınıda göze alsın

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

exwore

0
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Yaş
2023
uygulanmış foto yokmu acaba ?

Benim arabadan örnek vereyim. :)

1.jpg
 

Emo

0
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Balikesir
Merabalar benim aracin sol ön ve arka körükler sabah kalktigimda yere inmiş oluyor sağ tarafta boyle bi sikinti yok bunu nasil duzeltebiliriz çözümü nedir
 
Katılım
18 Şub 2017
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Yaş
39
Konum
İstanbul
Araç Muayenesi

Araç Muayenesi

Geç cevap için kusura bakmayın.
Dün çok yoğundu. 740'ı teslim ettik.

Zaten bu işin doğrusu önce havalı süspansiyon yaptırıp sonrasında jant seçmek.
Tekerlekler kamber aldığı için, havalı süspansiyon öncesi seçtiğiniz jant havalı süspansiyon sonrası içeride kalabiliyor.

Air fiyatlarımız net olarak shop.airmadz.com dan araç bazında takip edilebilir.
En düşük kitimiz olan manuel sistem bile 4 noktadan bağımsızdır ve android sistemler üzerinden araç dışından yönetilebilir.
Araca göre farklılık göstermesinin nedeni de araçların amortisör yapısı ve amortisör fiyatları.
Onun dışında dönemsel kampanyalar yapıyoruz. Yoğunluğumuza göre de ayrıca indirimler uygulayabiliyoruz.
Siteyi inceleyin, sitedeki telefonlardan da bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Buradan gördüğünüzü söylemeyi unutmayın, elimizden gelen indirimi yapalım.

Bakım için kompresörün ucuna taktığımız nem filtresini düzenli aralıklarla boşaltmanız ve altı ayda bir körükleri gözle kontrol ettirmeniz yeterli. Körük ömrü araç lastiği gibi minimum 3-4 yıldır. Ancak kullanıma göre ömrü kısalabilir. Örneğin çamurlu ve tuzlu kullanımdan sonra temizlenmezse, çatlaklar daha erken oluşabilir.

Kendi tüm araçlarıma yaptırdım. Tüm ortaklarımızın araçlarında da vat. Yeni aldığım arabaya da bu ay içerisinde montajı tamamlayacağız. Kendimizi böyle bir keyiften neden mahrum edelim :)

Nem filtredi körüklere ve valflere su gitmesini önlüyor. Bu sayede sıfırın altında da donmalar olmuyor ve güvenli şekilde kullanılaniliyor. Hiç bir sorun yaşamadan sıfırın altındaki sıcaklıklarda kullanabilirsiniz.

Hondaların ön dizaynları nedeniyle yüksekliği kısıtlayıcı faktör, taşıyıcının üst tarafa değmesi. Ancak sizin ki gibi son kasa Civiclerde bu sorunu yaşamıyoruz. Shop'taki Civiclerin fotoğraflarını incelemenizi öneririm. Varsa sorularınız, örnekler üzerinden yardımcı olabilirim.

Son olarak eğer olunca en iyisi olsun diyorsanız yolun sonunda havalı süspansiyon var. Jant, lastik ve body kit parçalarını da doğru seçebilmek için önce airden başlamak lazım.

Ayrıca havalı süspansiyon uzun vadeli bir yatırım olarak da görülebilir. Havalı süspansiyon sistemi amortisörler ve yönetim sistemi olarak iki ana bileşenden oluşur. Aracınızı değiştirdiğiniz zaman da yönetim sistemini sorumsuz şekilde yeni aracınıza taşıyabilirsiniz. Havalı süspansiyon amortisörlerini de başka bir Civic sahibine satabilirsiniz.

Arkadaşlar Selamlar bu arada, tüm bunları yaparken aracın muayene süreci olacak. Sök/tak yapılmak istendiğinde nasıl bir masraf yaratacak, yada sök/tak dan dolayı herhangi bir olumsuzlukla karşılaşacak mı? bunları da düşünmüyor değilim....
 
Geri
Üst