Fb7 kasaların fabrikasyon aküler çok iyi idi. 7-8 sene kullananları biliyorum. Fc5'te bu değişti. Aküler eskisi gibi değil. Başka markada olsa genel olarak ömürleri kısa çıkıyor. Sizin akü şarj olmadığı için değişmiş olmalı. Birde kullanım genelde şehir içi ve soğuk memlekette ise akü ömrü daha hızlı bitiyor. Uzun yol yapanlar bu konuda avantajlıdır. 2 sene garanti, sonrasında herşey olabilir.Üç yıllık aracın 30 bin bakımında akünün %50 de olduğu söylendi.5 saat şarj yapıldıktan sonra akünün değişmesi gerektiği söylendi ve değiştirdik. Orijinal araç üzerinde gelen Akünün 3 yılda bitmesi normal mi?
Benzer durum Hyundai yetkili servisinde başıma geldi. Servisin uyarısına rağmen aküyü değiştirmeyip sanayide test ettirmiştim ve %85 oranında sağlıklı olduğunu söylemişlerdi. i20 aracımı son 2 senede toplamda 4 bin km kullanmama rağmen (araç genelde yatıyor, 1 ay dokunmadığım bile oldu) akü hala çalışıyor. Araç 5 yaşına girmek üzere.Üç yıllık aracın 30 bin bakımında akünün %50 de olduğu söylendi.5 saat şarj yapıldıktan sonra akünün değişmesi gerektiği söylendi ve değiştirdik. Orijinal araç üzerinde gelen Akünün 3 yılda bitmesi normal mi?