bLind
Özel Üye
Benim poloda akü bir bezin içindeydi belkide ısı yalıtımına yarıyordu. Bizim araçların aküleri çabuk yediği ortada. Ayrıca benim orijinal aküde 8 sene dayandı aslında hala marş alıyordu ama yeterli voltajı veremediği için her çalıştırmada yağmur sensörü sıfırlanıp silecekleri tek seferlik çalıştırıyordu o yüzden değiştim.Akünün bagaj kısmında olması lazım aslında ömrü daha uzun olur bu sayede. Motorun sıcaklığı da etkiliyor aküyü çok sıcak olması ömrünü kısaltıyor çok soğuk havalar desarj olmasına sebep oluyor. Japon arabalarının genel sıkıntısı akü. Mekanik ve motordan problem olmasında benzinin ya da akünün bitmesine razıyım.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.