Civic FB7 Amortisör

Katılım
20 Ağu 2020
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Konum
Çorlu
Aracınız
Civic FB7 2012
Arkadaşlar iki üç yere sordum hep amortisör patlak dediler rot balansçılar ancak patlak olan taraftan da ses geliyor birde bugün kriko ile kaldırdım sanki körükler patlak oradan kaçırmış gibi yardımcı olacak birileri var mı fotoğraflarını çektim gönderdim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4208.JPG
    IMG_4208.JPG
    170.3 KB · Görüntüleme: 29
  • IMG_4205.JPG
    IMG_4205.JPG
    206.2 KB · Görüntüleme: 28
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
55
Tepki puanı
51
Konum
antalya
Aracınız
Civic FB7 2015
Görünüşe göre sert bir darbe almış ( çukur,tümsek) dayanma Takozu parçalanmış. Toz körüğü toz toprak vs korumak için o da yırtılmış galiba. Tavsiyem amortisörleri çift olarak değiştirmek daha sağlıklı olur.IMG_20210407_161919.jpeg

Oppo cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
55
Tepki puanı
51
Konum
antalya
Aracınız
Civic FB7 2015
Takoz sadece amortisör sonuna kadar kapandığında karşıya dayanmak için normal süspansiyon durumlarında boştadır.kesin emin olmak istersen amortisörü söktürüp bak derim. Eğer diğer taraftan da ses geliyor ise o da patlaktır.
Değiştirmek yerine o dayanma takozu değiştirsek çünkü patlak olmayan taraftandan da ses geliyor


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Oppo cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
8,397
Çözümler
11
Tepki puanı
9,393
Konum
Türkiye
Aracınız
Civic FB7 2013
Değiştirmek yerine o dayanma takozu değiştirsek çünkü patlak olmayan taraftandan da ses geliyor


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Amortisörlerin durumunu anlamak için 2 amortisörü de güvenebileceğiniz bir ustaya söktürün, amortisörler söküldüğünde amortisörün üst kısmına baskı uygulayıp pistonun direncini ve geri yükselme hızını kontrol edin, iyi bir usta pistonun hareketine göre amortisörün sağlam-patlak olduğunu rahatça anlayabilir, kabaca tarif edecek olursam pistonlar kuvvet uygulamaya çok dirençsizse veya geri dönmüyorsa amortisör özelliğini kaybetmiş diyebilirsiniz.
 
Üst