Ankara efe honda plazanin yaptiğina bakin !

erolç

0
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
31
Tepki puanı
28
Konum
karabük
Aracınız
Yıllık servis bakımını yaptırmak için geliş-gidiş 500 km.uzaktaki efe honda plazaya gittim.Sağ arka kapı cam motorunu garantiden değişmesini söylediler.Sonra tekrar gitti ve sağ arka kapı cam motorunu serviste değiştirdiler.Buraya kadar herşey normal.Memelekete vardığımda ince temizlik yaparken sağ arka kapının ğlastik döşemesinin kırık olduğunu fark ettim.Hemen servisi aradım,sorumlu bir kişi sorunlu yerin fotosunu istedi.Gönderdim.2 gün sonra aradılar.Değişimi yapan arkadaşlara sorduğunu ve kendilerinin yapmadığını(sanki ben yaptım diyecek) söylediklerini bana iletti.sorunlu yeri yapıştırabileceklerini söyledi,ben yenisi ile değiştirilmesini istedim.kabul etmedi.Bende Honda Türkiye ye başvurdum .Şu anda onlarda cevap bekliyorum.Cevaplarını burada sizlerle paylaşacağım.Arabam 2015 civic Executive garantisi devam ediyor.Böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşların sorunu nasıl çözdüklerini burada paylaşmalarını talep ediyorum.
Inked20180514_101325 - Kopya_LI.jpg
20180512_195254.jpg
 

kayhanbozkus

0
Yönetici
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,335
Tepki puanı
1,100
Yaş
35
Konum
Ankara
Honda Turkiye'de kabuo etmeyecektir. İslem tamamlandiktan sonra kontrol etseydiniz diyeceklerdir. Gecmis olsun.

HUAWEI MT7-L09 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=7170]erolç[/MENTION] Geçmiş olsun, Honda Türkiye servisle müşteri arasına genelde girmiyor girse de müşteri haklıdır dediğini hiç duymadım.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Anlaşılan Honda Efe aynı mantıkla devam ediyor, genelde yaptıklarının 2-3 katı zarar veriyorlar .duv. Geçmiş olsun, inş hatalarını kabul ederler, sorununuz uğraştırmadan çözülür.
 

Volkan Dizge

0
Yönetici
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,105
Çözümler
1
Tepki puanı
1,520
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Volkan Dizge
Yaş
32
Aracınız
Civic FD6 2011
Aracı servisten çıkardığınız anda sorumluluk size aittir. Bu resmi serviste çekseniz ve ben aracı teslim almıyorum deseydiniz değişim yaparlardı. Honda cbr1000 r motoru olan bir arkadaşım düştü ve motoru aervise bıraktı kışın, servis te motoru grenajsız olarak dışarıya çekmiş yağmurlu havada tahminen 3-5 gün kalmış, yağmur kesilip güneş çıkınca suyu yiyen bölümlerde paslanma başlangıcı oldu. Arkadaşım bunu fotoğraflayıp motorunu servisten hiç almadan honda türkiyeye mail attı ve tüketici mahkemesi falan derken aynı motorun sıfırını honda da almayı başardı. Çünkü motorun şasesi küflenmişti. İzmit haldız honda yaptı bu olayı da.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

zero

0
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
223
Tepki puanı
127
Konum
Sivas
[MENTION=7170]erolç[/MENTION] çok geçmiş olsun...
bu nedir ya? zehir zıkkım olsun sahtekarlara..beceriksiz ve ahlaksızlara..
diyebiliyorum sadece..
 
Katılım
3 Mar 2018
Mesajlar
435
Çözümler
1
Tepki puanı
337
Yaş
38
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FB7 2013
Görüştüğünüz kişiler yardımcı olmazsa oranın patronuna ulaşın telefonla
 
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
350
Tepki puanı
28
Yıllık servis bakımını yaptırmak için geliş-gidiş 500 km.uzaktaki efe honda plazaya gittim.Sağ arka kapı cam motorunu garantiden değişmesini söylediler.Sonra tekrar gitti ve sağ arka kapı cam motorunu serviste değiştirdiler.Buraya kadar herşey normal.Memelekete vardığımda ince temizlik yaparken sağ arka kapının ğlastik döşemesinin kırık olduğunu fark ettim.Hemen servisi aradım,sorumlu bir kişi sorunlu yerin fotosunu istedi.Gönderdim.2 gün sonra aradılar.Değişimi yapan arkadaşlara sorduğunu ve kendilerinin yapmadığını(sanki ben yaptım diyecek) söylediklerini bana iletti.sorunlu yeri yapıştırabileceklerini söyledi,ben yenisi ile değiştirilmesini istedim.kabul etmedi.Bende Honda Türkiye ye başvurdum .Şu anda onlarda cevap bekliyorum.Cevaplarını burada sizlerle paylaşacağım.Arabam 2015 civic Executive garantisi devam ediyor.Böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşların sorunu nasıl çözdüklerini burada paylaşmalarını talep ediyorum.
Ekli dosyayı görüntüle 6618
Ekli dosyayı görüntüle 6619
Çok geçmiş olsun .

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst