Artik yeter honda! Lütfen okuyun!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan fatihdr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
11
Tepki puanı
1
Aracınız
Arkadaşlar merhabalar, bir kaç facebook grubunda bu gönderiyi paylaştım ve engellendim. Umarım burada böyle bir sıkıntı yaşamam..

HONDA TÜRKİYE ve HONDA KAYSERİ İNCİROĞLU denilen firmalar bu rezaletin baş aktörleridir.

- Belirttiğim üzere 19 ocakta aracıma çarptılar, %0 kusurluydum. Araç Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi.

- 1 aydan fazla parça gelmesini bekledim, neymiş? Araç yeni kasa olduğu için parça temini zormuş. 100 bin TL parayı, cebe peşin peşin indiren HONDA, bu aracı satarken bana parçayı geç temin edebiliriz ona göre alın dedi mi? demedi..

- Ayrıca, sen bu parçayı bu kadar geç temin edecektin, neden aracı hazırlıksız piyasaya sürdün? Gerekli altyapıyı oluşturup öyle sürseydiniz, kendi ülkemde üretilen aracın parçası nasıl temin edilemez orası da ayrı mesele.

- Bu süre zarfında defalarca aramama rağmen bir kez bile geri dönüş yapmayan Honda'nın vurdumduymazlığına ne demeli? Her seferinde yetkili biriyle görüşme talebinde bulunmama rağmen, kimsenin aramaması,-pardon 1 kez bir bayan aradı, "parça şu tarihte gelecek, size de geç döndük kusura bakmayın" dedi, o da yanlış bilgi çıktı, parça dediğinden çok sonra geldi.
********************************************************************************
1 ayı geçkin bir süreden sonra parça geldi, ama REZALETİN daha büyüğüyle beraber geldi. KAYSERİ İNCİROĞLU topu aldı, HONDA TÜRKİYE'nin bu kadar REZİL olduğu yeter, biraz da biz REZİL olalım dedi, başlıyorum:
*********************************************************************************
- Parçalar geldikten 3-4 gün sonra servisi aradım, aracı hazırladıklarını söylediler, hazırlarken arıza lambalarının yandığını, el freni sensöründe sorun olduğunu söylediler. Akşama ise aracın hazır olacağını, TESTLERİN DEVAM ETTİĞİNİ belirttiler.

- Akşam gittim, aracın A sütününda, çamurluğun kaynadığı bölgede BARİZ KAYNAK İZİ vardı, ayrıca boya kısmında da sorun vardı. Bu estetik kusurları "yeterki artık arabama bineyim" diyerek görmezden geldim.

- Araçla 100 metre uzaklaştıktan sonra araçtan çatır çutur ses geldi ve BÜTÜN ARIZA LAMBALARI BİRDEN YANDI, aracın kontağı kapanmıyordu.

- Haliyle vızır vızır işleyen trafikte insan panik oluyor, flaşörleri yakıp arabayı usul usul servise geri götürdüm. arabamı almak üzere gittiğim servisten otobüsle evime döndüm! tam hondaya ve inciroğluna yakışır bir durum

- ŞİMDİ SORMAK İSTİYORUM: Honda denilen firmanın yetkili servisleri, tamir ettiklerini düşündükleri aracı TEST EDİYORUZ YALANIYLA, TEST ETMEDEN mi teslim ederler? Yoksa bana özel bir uygulama mıdır bu?

- Honda bu İŞ AHLAKIYLA! çalışan bir firmaya mı YETKİLİ SERVİS ünvanı vermiştir? HONDA yetkili servisi olabilmek için herhangi bir KALİTE STANDARTI yok mudur?

- Honda servisleri araçları teslim ederken, aracı tamir etmek yerine ARAÇTA MEVCUT OLMAYAN HASARLAR oluşturarak mı teslim eder? Honda yetkili servisinin ustaları, aracı düzeltmek yerine DAHA FAZLA MI BOZAR?

- BEN O ELEKTRONİK ARIZALAR NETİCESİNDE BÜYÜK ÇAPLI BİR KAZAYA KARIŞABİLİRDİM! Ölebilir, birini öldürebilir, sakat kalabilirdim.Frenim tutmayabilir, direksiyonum kilitlenebilirdi, HONDA VE İNCİROĞLU denen firmalar için İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ MUDUR?


***************************************************************************
Rezaletler bitmedi:

- Otobüsle evime dönünce, haliyle 40 günü de geçince, servisi, servis müdürünü vs.. aramadığım yer bırakmayarak İKAME ARAÇ talebinden bulundum ki, 30 günde tamir edilemeyen araçlar için böyle bir HAKKIMIZ var.

- Oyalama taktiğiyle, "mail attık bekliyoruz, bugün yarın gelir, eli kulağında vs." gibi cümlelerle 1 hafta oyalandım. Ne aracım yapılabildi, ne de ikame araç tahsis edilebildi. Çocuğumu kreşe bırakabilmek için her gün taksi parası ödedim daha nice masraflar..

- Bu arada sürekli Honda Türkiye'yi arıyorum, derdimi anlatıyorum, yetkili insanlarla görüşme talebinde bulunuyorum, TIK YOK

- 1 hafta sonunda yani 7 mart salı günü inciroğlu servisten arandım. HONDA'NIN İKAME ARAÇ TALEBİMİ REDDETTİĞİNİ, aracımın ise, 11.03.2017 tarihinde, bir DEPREM,SEL, TSUNAMİ gibi felaket olmazsa HAZIR OLACAĞINI SÖYLEDİLER.

- Yasal hakkım olan İKAME ARACIN NEDEN TEMİN EDİLMEYECEĞINİ sorduğumda yanıt alamadım, HONDA TÜRKİYE'yi aradım YİNE İLGİLENEN OLMADI!

- Bugün, yani 11.03.2017 günü , yani aracın TESLİM EDİLECEĞİNE DAİR SÖZ VERİLEN GÜN , servisi aradığımda, belli ki deprem ya da tsunami olmuş olacak ki, ARACIN DAHA HAZIR OLMADIĞINI, daha da KÖTÜSÜ TAMİR EDİLEMEDİĞİNİ SÖYLEDİLER!

- Tamir edilememeye sebep olarak, bakın iyi okuyun ne dediler:
" ARACIN KATALOĞU İNGİLİZCE YAZILDIĞI İÇİN ÇEVİREMEMİŞLER; USTA NE YAPACAĞINI BİLEMİYORMUŞ"

evet evet yanlış okumadınız, Honda yetkili servisi , kendi ürettkleri aracı TAMİR ETMEKTEN ACİZ!

" Beyefendi nasıl olur, nasıl tamir edilemez?" diyorum, "Araç 2017 modelmiş, bu bir kazaymış, ondanmış" yanıtı alıyorum. Kafayı yememek mümkün değil!

SATARKEN SÖYLEDİNİZ Mİ BU KONUDA ACEMİ OLDUĞUNUZU?

- Bir de İKAME ARAÇ için bölge müdürlüğüyle görüşüyorlarmış, sanki bugatti veyron verecekler altıma, 2 haftadır ikame araç pazarlığı dönüyor. Şaka gibi. Ne honda türkiye, ne de inciroğlu 3-5 kuruşuna kıyıp uyduruk bir araba veremedi. PES

- Hadi diyelim araç tamir edildi, bir Honda yetkilisi şu soruma cevap versin:

Böylesi REZİL ve YETENEKSİZ bir servis anlayışının elinden çıkmış bir aracı ben nasıl HUZUR VE EMNİYETLE kullanacağım?
Her gaza basışımda, her fren yapışımda, her direksiyonu çevirmemde zihnimde kocaman bir ACABALAR ordusu olmadan nasıl bineceğim ben bu araca? Yıktığınız GÜVENİ nasıl inşa edeceksiniz?

Sorun yaşamamak için HONDA aldım, ama daha büyük bir sorun yaşayamazdım herhade. HONDA ALACAKLAR bence uzak dursun, Honda Türkiye'nin gözünde 3. sınıf insan, yolunacak kazsınız. İşleri paranızı cebe indirecek kadar. Piyasa sürdükleri araçları yurtdışı üretimlerle kıyaslayın bunu zaten anlarsınız. hele hele İnciroğlu' nun kapısının önünden geçmeyin!

************************************************************************
Sabahtan beri sinirden ne yapacağımı bilemez durumdayım, mümkün olan her yerde bu yazıyı paylaşmak istiyorum, sabredip okuduğunuz için teşekkürler
 

Ekli dosyalar

  • 20170119_212713.jpg
    20170119_212713.jpg
    96.4 KB · Görüntüleme: 22

NoFeaR

BYD
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,065
Çözümler
4
Tepki puanı
3,537
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
43
Aracınız
Diğer Markalar
[MENTION=5338]fatihdr[/MENTION] Hocam öncelikle geçmiş olsun, burası paylaşım platformu paylaşılanlar dozunda olduğu sürece silmek veya engellemek gibi bir durumumuz olmaz. Ancak şunu belirtmek isterim ki konusu geçen firma yazılarınızdan rahtsız olup burada yazdıklarınızı size karşı kullanabilir veya bizden silinmesi talebinde bulunabilir ;)

Aracınız da gözüken kaporta hasarından başka bir sorun var mıydı?
Neredeyse 2 ay olmuş aracınızı halen teslim alamamışsınız, servis ile aranızda geçen bu süreç için yazılı evraklarınız var ise, yasal olarak hakkınızı arayabilirsiniz. 100bin TL verdiğiniz bir araç için hakkınızı aramaktan çekinmeyin bir avukatla görüşün derim.
 

Byplt

0
Katılım
13 Ocak 2017
Mesajlar
99
Tepki puanı
1
Geçmiş olsun , maalesef Honda eski servis kalitesini yitiriyor. Ben şahsen bundan Honda'dan araç almayı düşünmüyorum.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
11
Tepki puanı
1
Aracınız
[MENTION=5338]fatihdr[/MENTION] Hocam öncelikle geçmiş olsun, burası paylaşım platformu paylaşılanlar dozunda olduğu sürece silmek veya engellemek gibi bir durumumuz olmaz. Ancak şunu belirtmek isterim ki konusu geçen firma yazılarınızdan rahtsız olup burada yazdıklarınızı size karşı kullanabilir veya bizden silinmesi talebinde bulunabilir ;)

Aracınız da gözüken kaporta hasarından başka bir sorun var mıydı?
Neredeyse 2 ay olmuş aracınızı halen teslim alamamışsınız, servis ile aranızda geçen bu süreç için yazılı evraklarınız var ise, yasal olarak hakkınızı arayabilirsiniz. 100bin TL verdiğiniz bir araç için hakkınızı aramaktan çekinmeyin bir avukatla görüşün derim.

hakaret ve küfür kullanmadım, ticari itibarlarını o kadar düşünüyorlarsa düzgün hizmet vermeleri yeterli. Hukuki olarak ses kaydı dışında hiç bir kanıt yok elimde. Onu da vermezler :(
 

NoFeaR

BYD
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,065
Çözümler
4
Tepki puanı
3,537
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
43
Aracınız
Diğer Markalar
hakaret ve küfür kullanmadım, ticari itibarlarını o kadar düşünüyorlarsa düzgün hizmet vermeleri yeterli. Hukuki olarak ses kaydı dışında hiç bir kanıt yok elimde. Onu da vermezler :(

Aracı teslim ettiğiniz zaman ve arada teslim aldığınız süreçte araç teslimi ile ilgili yazılı kağıt verilmedi mi?
 

Byplt

0
Katılım
13 Ocak 2017
Mesajlar
99
Tepki puanı
1
Artik yeter honda! Lütfen okuyun!

Yazılı neden bir belge almadınız ki? Teslim sırasında fiyatlarıyla beraber yapılan kalemlerin ve işçiliğin yazılı olduğu bir kağıt verilmesi lazım.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
120
Tepki puanı
0
Aracınız
Çok geçmiş olsn.hikaye gibi okudum.bence honda türkiyeyi geçin ve güzel bir ingilizce yazısı ile ve kısa ve destekleyici resim ve belgelerle dünyadaki honda yetkililerine mail atın.tr de şikayet var a da yazın.inanın şuan yeni kasa alacak olsam vazgeçecek duruma geldim şu yazıdan sonra...tüketici derneğine de gidin.


Düşündüğü gibi yaşayamanlar,yaşadığı gibi düşünmeye başlarlar...
 
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
153
Tepki puanı
8
Aracınız
geçmiş olsun hocam inanın bu hasarı gidip kaportacıda bir haftada halledersiniz bu nasıl iş anlamadım birde çıkaracakları fiyatı düşünün en az 10,000 tl hasar çıkarırlar yazıklar olsun iyi para al karşılığı sıfır olsun hocam her yere şikayet edin konuşmaları kendi telinize konuşmanın başında kaydettiğinizi belirterek kayda alın zaten onlarda kaydediyoruz diyorlar ve mahkemeye verin bu rezalet yanlarına kalmasın
 
Geri
Üst