(Atmosferik) İVTEC,VTEC MOTOR ÖMRÜ

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan anil711
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
297
Konum
İzmir
Günümüzde turbo araçlar çok yaygınlaştı, ancak hala bakım maliyeti ve motor ömrü açısından sağlam olmasına karşın insanlar atmosferik motorları tercih edebiliyor özellikle honda ülkemizde hala çok ciddi atmosferik araç satışına sahip bunun sebebi cidden sorunsuzluk mu ?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,937
Çözümler
9
Tepki puanı
8,935
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Atmosferik motorlar
- Daha az maliyetli.
- Bakımları ucuz.
- Kendini kanıtlamış.
- Sürücü hatalarını kapatabilir.
- Eksiği alt devirler ölü.
Turbolu motorlar
- Daha çok maliyetli
- Bakımları pahalı
- Yeni turboyla çok km. Yapılmadı.
- Artılar alt devirler kuvvetli. Sürüşü hisli ve zevkli. Rampa çıkışı güzel.
- Sürücü hatası ile motor elinde kalabilir.
- Daha dikkatli bakım ve takip ister.
- Devirli kullanmak tehlikeli.
Benim gördüklerim...

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
297
Konum
İzmir
Yani bügün baktığınızda honda nın atmosferik motoru yeni kasadaki motor fd6 dan beri aynı ünite satılmasa sevilmese zaten koymaz adamlar


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
30
Tepki puanı
3
Konum
İzmir
Aracınız
Atmosferik motorlar
- Daha az maliyetli.
- Bakımları ucuz.
- Kendini kanıtlamış.
- Sürücü hatalarını kapatabilir.
- Eksiği alt devirler ölü.
Turbolu motorlar
- Daha çok maliyetli
- Bakımları pahalı
- Yeni turboyla çok km. Yapılmadı.
- Artılar alt devirler kuvvetli. Sürüşü hisli ve zevkli. Rampa çıkışı güzel.
- Sürücü hatası ile motor elinde kalabilir.
- Daha dikkatli bakım ve takip ister.
- Devirli kullanmak tehlikeli.
Benim gördüklerim...

Faaliyet ayn-ı lezzettir...

Kağıt üstünde haklı olabilirsiniz ama dizel turbolu araçlardan bile daha fazla bakım ücreti istiyor Honda. Ben şahsen 200 300 liraya takmıyorum fakat pişkinlik yapıyor olmaları sinirimi bozuyor.
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
297
Konum
İzmir
Kağıt üstünde haklı olabilirsiniz ama dizel turbolu araçlardan bile daha fazla bakım ücreti istiyor Honda. Ben şahsen 200 300 liraya takmıyorum fakat pişkinlik yapıyor olmaları sinirimi bozuyor.

Yetkili servis her zaman daha pahalı bende fd6 nin bakımını eneos yağ ve bosch filitre seti ile 300 tl ye yaptırıyorum triger derdi yok ne bilim turbo vesayrede olmadığı için exstra başka birşey de yok bence makül


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
30
Tepki puanı
3
Konum
İzmir
Aracınız
Yetkili servis her zaman daha pahalı bende fd6 nin bakımını eneos yağ ve bosch filitre seti ile 300 tl ye yaptırıyorum triger derdi yok ne bilim turbo vesayrede olmadığı için exstra başka birşey de yok bence makül


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

https://forum.donanimhaber.com/vw-polo-periyodik-bakim-800tl--132169645 Bir şuraya bakın, bir sürü insan farklı farklı markaların fiyatlarını paylaşmış. Benim gördüğüm kadarıyla en pahalısı Honda.
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
297
Konum
İzmir
https://forum.donanimhaber.com/vw-polo-periyodik-bakim-800tl--132169645 Bir şuraya bakın, bir sürü insan farklı farklı markaların fiyatlarını paylaşmış. Benim gördüğüm kadarıyla en pahalısı Honda.

Yetkili servisler pahalı malesef yaptıkları birşey de yok garantisi yoksa gitmeye deymez ayrıca bütün yetkili servisler honda toyota wv opel farketmeksizin yağı varilden koyar orjinal diye sen kendin alırsın eneos yağı orjinal japan


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,937
Çözümler
9
Tepki puanı
8,935
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
17 yaşında bir arabaya biniyorum.
Yağ (motul), yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, işcilik = 230 tl. Özel servis

Servislerin pahalı olduğunu şöyle açıklayanda duydum. Özel serviste 1 kişi parayı alırken. Diğer serviste çalışan eleman fazlalığı ve hiyerarşiden fiyatlar yüksek oluyormuş.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
297
Konum
İzmir
Yetkili servisler pahalı malesef yaptıkları birşey de yok garantisi yoksa gitmeye deymez ayrıca bütün yetkili servisler honda toyota wv opel farketmeksizin yağı varilden koyar orjinal diye sen kendin alırsın eneos yağı orjinal japan


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Gerek yok zaten


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
945
Konum
Aksaray
Aracınız
Benim civic'ten önce 307'm vardı 2005 model. 2016 yılına kadar yetkili servis bakımlıydı zaten sonra sattım.

Periyodik bakımlar 400 lira civarındaydı. 2015 yılında triger değişimi dahil 10 yıl bakımına sadece 1080 lira ödemiştim. Honda sadece periyodik bakıma 1300 lira dedi bana.

+ olarak peugeot'ta servis 20000km'de yağ bakımı diyor. Triger içinse 120000 km ya da 10 yıl.

Kısaca Honda yetkili servisleri berbat.

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst