Sarı renklisi seviye içindir. Kırmızı renklisi yağ basıncı düşük anlamına gelir.Bu işaret yağ seviye işaretidir, herhangi bir yağ eksikliği olup olmadığını kontrol edin.
Hocam normalde yağ basınç düşüklüğünün ilk düşünülen nedeni zaten yağ eksikliğidir, yağ eksikliği yoksa yağ pompası düşünülebilir ama yağ pompası arızalanmış pek Civic görmediğini söyleyebilirim Bu nedenle direk yağ seviyesini kontrol etmelerini istedimSarı renklisi seviye içindir. Kırmızı renklisi yağ basıncı düşük anlamına gelir.
Faaliyet ayn-ı lezzettir...
> O mantıkla bakarsak dediğiniz doğrudur. Ben teknik tanımlarından bahsettim. Sensörde basıncı algılamamış olabilir. Sarı yağ sensörü yansaydı direk seviye kontrolü aklıma gelirdi veya bu sebeple iki simgede aynı anda yanmalıydı. Eski Honda'larda sarı yağ seviye sensörü koymamışlar. Yağ eksiltme yaptığında kırmızı işarette hiç yanmıyor. Fakat araç kendini korumaya alıp 4.000 deviri geçmemesini sağlıyor. Bizim seviye tesbitimiz karadüzen.Hocam normalde yağ basınç düşüklüğünün ilk düşünülen nedeni zaten yağ eksikliğidir, yağ eksikliği yoksa yağ pompası düşünülebilir ama yağ pompası arızalanmış pek Civic görmediğini söyleyebilirim Bu nedenle direk yağ seviyesini kontrol etmelerini istedim