Çamurluk üst kısımlarının aşırı ısınması

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ugur0645
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
19 Ocak 2020
Mesajlar
57
Tepki puanı
18
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FB7 2016
Arkadaslar merhabalar. Bugun ön camlar acik park halinde arac calisir pozisyonda iken ön kisimlardan on koltuklardakiler hissedecek sekilde sicak bir hava geldi ardindan hareket ettik dusuk hizlarda tam eve geldigimizde yine cam acikkem yuzume on taraftan sicak bir hava çarpti araci park ettikten sonra kontrol ettigimde kaput ustunun sicak ancak iki camurluk ustlerinin el yakar derecede sicak oldugunu farkettik ozellikle camurluklarin kaputa yakim kesimleri. Sizce bu bir sorun mu ya da sebebi nedir bilen arkadaslarim yazarlarsa sevinirim
 

gunesec

Özel Üye
Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
1,668
Tepki puanı
1,420
Konum
Ankara
Arkadaslar merhabalar. Bugun ön camlar acik park halinde arac calisir pozisyonda iken ön kisimlardan on koltuklardakiler hissedecek sekilde sicak bir hava geldi ardindan hareket ettik dusuk hizlarda tam eve geldigimizde yine cam acikkem yuzume on taraftan sicak bir hava çarpti araci park ettikten sonra kontrol ettigimde kaput ustunun sicak ancak iki camurluk ustlerinin el yakar derecede sicak oldugunu farkettik ozellikle camurluklarin kaputa yakim kesimleri. Sizce bu bir sorun mu ya da sebebi nedir bilen arkadaslarim yazarlarsa sevinirim
Araç kaç model, ne renk? Yaz gününde nor al gibi.
 
Katılım
4 Ocak 2020
Mesajlar
29
Tepki puanı
27
Konum
Ankara
Arkadaslar merhabalar. Bugun ön camlar acik park halinde arac calisir pozisyonda iken ön kisimlardan on koltuklardakiler hissedecek sekilde sicak bir hava geldi ardindan hareket ettik dusuk hizlarda tam eve geldigimizde yine cam acikkem yuzume on taraftan sicak bir hava çarpti araci park ettikten sonra kontrol ettigimde kaput ustunun sicak ancak iki camurluk ustlerinin el yakar derecede sicak oldugunu farkettik ozellikle camurluklarin kaputa yakim kesimleri. Sizce bu bir sorun mu ya da sebebi nedir bilen arkadaslarim yazarlarsa sevinirim

Aynı durumla karşılaştım dostm bende 2019 eco exu. Aracım çok uzun bir mesafe yapmadığım bir şehir içi turunda durduğumda farkettim. Motor sıcaklığı desem kaputta olur ama resmen çamurlukların üstü yanıyor ve kaputta birşey yoktu.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
403
Tepki puanı
433
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FC5 2017
Aynı durumla karşılaştım dostm bende 2019 eco exu. Aracım çok uzun bir mesafe yapmadığım bir şehir içi turunda durduğumda farkettim. Motor sıcaklığı desem kaputta olur ama resmen çamurlukların üstü yanıyor ve kaputta birşey yoktu.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
kaput altındaki keçe, çamurluklarla motor kaputu üzerindeki ısı farkına sebep oluyor olabilir mi acaba. birde motorun soğutulması için mühendislerin tasarladığı fan faktörü var tabi.
 
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
337
Tepki puanı
128
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FB7 2012
bu konunun açılması tam isabet olmuş. aynı durum benim de çok canımı sıkıyor. 2012 fb7 aracım (beyaz, 90000 kmde) çok aşırı ısınıyor. hele ki bu günlerde aracın içine de pedalların olduğu yerden aşırı sıcak geliyor. ben bu durumu 0x20 yağ kullanımına yoruyorum ama ne kadar doğru bilmiyorum.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
1,432
Çözümler
1
Tepki puanı
1,261
Aracınız
Arkadaşlar bu ısınma olayını kaç yıl önce farkettim ben. Özellikle çamurluk uçlarının olduğu yerler araç fazla kullanıldığında el değemeyecek kadar ısınıyor.
Bakınarak, tahmin ederek niye ısındığını buldum.
Halojen olan gündüz drl ampulleri ısıtıyor oraları diye düşünüyorum. Çünkü o kısma gelen aynı hizadaki farın drl kısımlarına da el değmiyor. Bu durum fb7 lerde var.

Diğer geri kısımlar için birşey diyemeyeceğim ama oda şase sıcaklığı olabilir.
SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst