Civic Fd6 üst kapak

Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Tepkime puanı
6
Konum
Kahramanmaraş
Arkadaslar acil çözüm bulmam gerek aracım 3 günlüğüne emanet verdim yağ ve suyu tamamdı, yaklasık 750 km yapmıs araçı teslim aldım sogumadan kontak çevirdim çalıstıgında boğuşmuş gibi tekleyerek çalıştı 1 dk sonra düzeldi 2 km kadar gittim kaloriferi açtım doğuk üflüyordu ve tüpe geçmedi fakat hararet 90 civarıydı biraz ilerledim hararet 110 130 civarı gezdi fakat kalorifer hala soguk ve tüpe geçmedi durdum hararet 50lere geldi sabah radyatörü açtım su yok takviye bidonu agzına kadar dolu 2 litreye yakın su koydum, yağına baktım yağ temiz eksilme yok aracı çalıştırdım yine yüksej devirde tekleyerek ve yogun dumanla çalıştı 1 dk sonra düzeldi kalorifer ısındı tüpe geçti maraştaki ustamı aradım üst kapak yediğini ağır ağır gelebileceğimi söyledi yaklaşık 90 km mesafeyi gittim hemde 90 110 arası hızla hiçbir problem olmadı hararet artmadı ama 20 ile 90 arası gezindi daha önce böyle olay başına gelen oldumu hararet yapan arac genelde su kaynatır ama bilemiyorum lütfen yardımvı olun teşekkürler 0543 843 9238

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

Super Moderator
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
1,555
Tepkime puanı
735
Konum
Türkiye
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaslar acil çözüm bulmam gerek aracım 3 günlüğüne emanet verdim yağ ve suyu tamamdı, yaklasık 750 km yapmıs araçı teslim aldım sogumadan kontak çevirdim çalıstıgında boğuşmuş gibi tekleyerek çalıştı 1 dk sonra düzeldi 2 km kadar gittim kaloriferi açtım doğuk üflüyordu ve tüpe geçmedi fakat hararet 90 civarıydı biraz ilerledim hararet 110 130 civarı gezdi fakat kalorifer hala soguk ve tüpe geçmedi durdum hararet 50lere geldi sabah radyatörü açtım su yok takviye bidonu agzına kadar dolu 2 litreye yakın su koydum, yağına baktım yağ temiz eksilme yok aracı çalıştırdım yine yüksej devirde tekleyerek ve yogun dumanla çalıştı 1 dk sonra düzeldi kalorifer ısındı tüpe geçti maraştaki ustamı aradım üst kapak yediğini ağır ağır gelebileceğimi söyledi yaklaşık 90 km mesafeyi gittim hemde 90 110 arası hızla hiçbir problem olmadı hararet artmadı ama 20 ile 90 arası gezindi daha önce böyle olay başına gelen oldumu hararet yapan arac genelde su kaynatır ama bilemiyorum lütfen yardımvı olun teşekkürler 0543 843 9238

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Eğer egzosta sürekli duman varsa genelde üst kapak contasından kaçırma var demektir :unsure:
Yanlız eğer duman çok kısa süre ise yakıt kaynaklı da olabilir, çok kalitesiz bir benzin alınmış ise motoru tekletiyor olabilir.
Aracınız kaç km.dedir?
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Tepkime puanı
6
Konum
Kahramanmaraş
Eğer egzosta sürekli duman varsa genelde üst kapak contasından kaçırma var demektir :unsure:
Yanlız eğer duman çok kısa süre ise yakıt kaynaklı da olabilir, çok kalitesiz bir benzin alınmış ise motoru tekletiyor olabilir.
Aracınız kaç km.dedir?
Abi araç 183 binde usta bu contalar çelik çürüme yanma olmaz hareret yapmıs üst kapakta eğiklik var taşlıyacaz dedi ve ekledi motor bloğunuda ölçelim ordada bişe olabilir diye ekledi anlamadığım hararet nasıl böyle bişe yaptı.

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

Super Moderator
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
1,555
Tepkime puanı
735
Konum
Türkiye
Aracınız
Civic FD6 2010
Abi araç 183 binde usta bu contalar çelik çürüme yanma olmaz hareret yapmıs üst kapakta eğiklik var taşlıyacaz dedi ve ekledi motor bloğunuda ölçelim ordada bişe olabilir diye ekledi anlamadığım hararet nasıl böyle bişe yaptı.

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Araç sizden olmadığı koşullarda nasıl kullanılmış bunu öğrenmek lazım :unsure: Belki yüksek hızlara çıkmak için uzun süre yüksek devir çevirtmiş olabilirler.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Tepkime puanı
6
Konum
Kahramanmaraş
Araç sizden olmadığı koşullarda nasıl kullanılmış bunu öğrenmek lazım :unsure: Belki yüksek hızlara çıkmak için uzun süre yüksek devir çevirtmiş olabilirler.
Valla kullanan kişi eski renocu ve yaşı baya var yüksek hıza ulaşma değilde düşük vites yüksek devir kullanmış olabilir.

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

h.k_ahmet

Super Moderator
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
1,386
Tepkime puanı
497
Konum
Konya
Arkadaslar acil çözüm bulmam gerek aracım 3 günlüğüne emanet verdim yağ ve suyu tamamdı, yaklasık 750 km yapmıs araçı teslim aldım sogumadan kontak çevirdim çalıstıgında boğuşmuş gibi tekleyerek çalıştı 1 dk sonra düzeldi 2 km kadar gittim kaloriferi açtım doğuk üflüyordu ve tüpe geçmedi fakat hararet 90 civarıydı biraz ilerledim hararet 110 130 civarı gezdi fakat kalorifer hala soguk ve tüpe geçmedi durdum hararet 50lere geldi sabah radyatörü açtım su yok takviye bidonu agzına kadar dolu 2 litreye yakın su koydum, yağına baktım yağ temiz eksilme yok aracı çalıştırdım yine yüksej devirde tekleyerek ve yogun dumanla çalıştı 1 dk sonra düzeldi kalorifer ısındı tüpe geçti maraştaki ustamı aradım üst kapak yediğini ağır ağır gelebileceğimi söyledi yaklaşık 90 km mesafeyi gittim hemde 90 110 arası hızla hiçbir problem olmadı hararet artmadı ama 20 ile 90 arası gezindi daha önce böyle olay başına gelen oldumu hararet yapan arac genelde su kaynatır ama bilemiyorum lütfen yardımvı olun teşekkürler 0543 843 9238

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Geçmiş olsun. 750 km.'de ne yapmışlar. Kullanan ile bir görüşün. Evveliyatı çok önemli. Eski sıkıntılar Vs.
Aracınız 2 litre su azaltmış. Sonuçta fan çalışmaz hararet yükselir. Ya radyatör, regülatör, kapak veya hortumlarda kaçak var. Veya conta tahrip olmuş olabilir.
Conta testi yapılmalı. Ustanız direk contadandır demiş. İki tür testi var.
İlk çalıştırmada boğulması için birçok neden var. Silindirlere gaz birikimi, su birikimi, ateşleme sıkıntısı hepsi aracın boğulmasına vesile olabilir.
Ciddi bir problem dikkatli kullanın. İyi bir Honda ustası bulmaya çalışın.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Tepkime puanı
6
Konum
Kahramanmaraş
Geçmiş olsun. 750 km.'de ne yapmışlar. Kullanan ile bir görüşün. Evveliyatı çok önemli. Eski sıkıntılar Vs.
Aracınız 2 litre su azaltmış. Sonuçta fan çalışmaz hararet yükselir. Ya radyatör, regülatör, kapak veya hortumlarda kaçak var. Veya conta tahrip olmuş olabilir.
Conta testi yapılmalı. Ustanız direk contadandır demiş. İki tür testi var.
İlk çalıştırmada boğulması için birçok neden var. Silindirlere gaz birikimi, su birikimi, ateşleme sıkıntısı hepsi aracın boğulmasına vesile olabilir.
Ciddi bir problem dikkatli kullanın. İyi bir Honda ustası bulmaya çalışın.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Abi kullananla görüştüm 68 yaşkarında pek anlamaz bu araçlardan sadece şoförlük yapar düşük vites yüksek devir kullanır benim gördüğüm usta test yaptı sökmeden önce üst kapak indi yüzünde eğim tespit edildi taşlanma yapılacak yarın blok ölçülecek eğer bir sıkıntı orda varsa oda taşlanacak

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

h.k_ahmet

Super Moderator
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
1,386
Tepkime puanı
497
Konum
Konya
Abi kullananla görüştüm 68 yaşkarında pek anlamaz bu araçlardan sadece şoförlük yapar düşük vites yüksek devir kullanır benim gördüğüm usta test yaptı sökmeden önce üst kapak indi yüzünde eğim tespit edildi taşlanma yapılacak yarın blok ölçülecek eğer bir sıkıntı orda varsa oda taşlanacak

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Kapak açılmış artık. İnşâallah yataklara zarar vermeden farkedilmiştir. Bu işlemden sonra yağ ve su kontrolü yaparsan iyi olur.
Yağın düşmanı hararettir.
Başka yerlere zarar verip vermediğini bilemezsin!
Geçmiş olsun.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Tepkime puanı
6
Konum
Kahramanmaraş
Kapak açılmış artık. İnşâallah yataklara zarar vermeden farkedilmiştir. Bu işlemden sonra yağ ve su kontrolü yaparsan iyi olur.
Yağın düşmanı hararettir.
Başka yerlere zarar verip vermediğini bilemezsin!
Geçmiş olsun.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Yağı değiştirmeyi düşünüyorum teşekkür ediyorum allah razı olsun

WAS-LX1A cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Üst