Civic FE Direksiyon problemi

Katılım
30 Ocak 2015
Mesajlar
9
Tepki puanı
12
Konum
İzmir
Ad Soyad
Levent Kiraz
Yaş
42
Aracınız
Civic FE1 2021
Herkese merhaba.15 bindeki aracımla 80-90 ile giderken direksiyon minik hareketler le düzeltmek istediğimde sanki böyle dişliden diğer dişliye geçer gibi tık tık şekilde direksiyondan hissediyorum hızlı çevirdiğimde bi şey hissedilmiyor ama sanki böyle içerde bi yerde sıkma hissi veriyor . Virajda dönerken sabit tutarken direksiyon bi diş daha atıyor ve çevirdiğim yöne kayıyor servise götürdüm aracın 5-6 gün kalmasını söylediler onlarda tesbit ettiler bu durumu ve 2-3 tane araçta da böyle sorunla geldiklerini söylediler çözüm içinde sensörleri sıfırladılar olmadı , direksiyon motoruna , alt takıma , amörtisör sistemine ve mafsallara bakılacağı söylendi bu tarz bi problemle karşılaşan oldu mu acaba ?
Teşekkürler
 
Çözüm
Merhabalar, 2023 FE1 Aracımda direksiyonda kasılmalar ve virajlarda gereksiz sertleşmeler vardı (12.000km). Yapılan kontrollerde direksiyon kutusu değişimi yapılacağı söylendi.
Parça tedariği yaklaşık 3-4 hafta sürdü. İşlem tamamen garantiden karşılandı ve sorun çözüldü. Benzer probleme sahip arkadaşlar garantiden değişim yaptırarak sorunu çözebilir.
Bende aynı sorun vardı. Servis en sonunda Direksiyon kutusu değişimi yaptı. Şuan için bir problem gözükmüyor. İlerleyen zamanlarda aynı sorunla karşılaşırmıyız bilmiyorum.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Merhaba
20 bin bakım da değiştirildi 40 gün passat otomatik dizel ikame araç verildi bana parça bekledim araç 38 bin km oldu ŞU ANA KADAR HERHANGİ BİR PROBLEM YAŞAMADIM ARKADAŞLAR BİLGİNİZE


2018 FC5 EXE ECO
2020 FC5 EXE ECO
2021 FE1 EXE ECO
 
Google dan buldum. Direksiyon içindeki dişli bir parça ve ABD de 2022 ve sonraki yıl üretilen Fe1 lerde bu parçayı Amerikadaki bir firmadan temin etmişler fakat hatalı imalatmış. Hepsini geri çağırıyorlar. Burada direksiyon kutusundan yaşanılan sorun ile ABD deki sorun aynımı onu bilemiyorum ama bizim araçlar Japonya üretimi diye biliyorum. Benim 2021 model ve 2021 sonu üretim ve çok şükür 20 bin km yi devirdiğim şu günlerde direksiyonda sorun yaşamadım. Benim gibi sorun yaşamayan arkadaşlar model yılını ve donanımını belirtirse daha net fikir sahibi olabiliriz belki.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Google dan buldum. Direksiyon içindeki dişli bir parça ve ABD de 2022 ve sonraki yıl üretilen Fe1 lerde bu parçayı Amerikadaki bir firmadan temin etmişler fakat hatalı imalatmış. Hepsini geri çağırıyorlar. Burada direksiyon kutusundan yaşanılan sorun ile ABD deki sorun aynımı onu bilemiyorum ama bizim araçlar Japonya üretimi diye biliyorum. Benim 2021 model ve 2021 sonu üretim ve çok şükür 20 bin km yi devirdiğim şu günlerde direksiyonda sorun yaşamadım. Benim gibi sorun yaşamayan arkadaşlar model yılını ve donanımını belirtirse daha net fikir sahibi olabiliriz belki.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
15000 km 2021 eco exe plus kullandım, 5000 km 2022 exe plus kullanıyorum. Henüz bir sorun yaşamadım.

Redmi Note 8 Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Herkese Merhaba

Ben de yeni civic almak için Ankara Efe bayii ile geçen cumartesi görüştüm. Direksiyon sorununu ve Amerika'daki geri çağırmayı sorduğumda, sorunun yazılımla çözüldüğü söyledi satış sorumlusu.

Kutu değiştiren bayilerin olduğunu söylediğimde ise öyle birsey olmadığını Honda Türkiye nin kutu degisimi söylemediğini bildirdi bana. Internette Değişim yapanların var olduğunu söyleyince de bizde böyle bir bilgi yok dedi.

Sadece Yazılım ile çözüm sağladıklarını ve son 6 aydır sorun olmadığını ve yeni gelen araclarin sorunsuz geldiğini iletti.

bana hiç güven vermediği için civic almaktan vazgeçmek üzereyim. Son 6 ay içinde arac almış olup da sorun yaşayan var mı aramızda?
 
Herkese Merhaba

Ben de yeni civic almak için Ankara Efe bayii ile geçen cumartesi görüştüm. Direksiyon sorununu ve Amerika'daki geri çağırmayı sorduğumda, sorunun yazılımla çözüldüğü söyledi satış sorumlusu.

Kutu değiştiren bayilerin olduğunu söylediğimde ise öyle birsey olmadığını Honda Türkiye nin kutu degisimi söylemediğini bildirdi bana. Internette Değişim yapanların var olduğunu söyleyince de bizde böyle bir bilgi yok dedi.

Sadece Yazılım ile çözüm sağladıklarını ve son 6 aydır sorun olmadığını ve yeni gelen araclarin sorunsuz geldiğini iletti.

bana hiç güven vermediği için civic almaktan vazgeçmek üzereyim. Son 6 ay içinde arac almış olup da sorun yaşayan var mı aramızda?
Satış sorumlusu bilip bilmemezlikten gelmiş. Civic almaktan vazgeçmeniz en iyi çözüm olacaktır.
 
Herkese Merhaba

Ben de yeni civic almak için Ankara Efe bayii ile geçen cumartesi görüştüm. Direksiyon sorununu ve Amerika'daki geri çağırmayı sorduğumda, sorunun yazılımla çözüldüğü söyledi satış sorumlusu.

Kutu değiştiren bayilerin olduğunu söylediğimde ise öyle birsey olmadığını Honda Türkiye nin kutu degisimi söylemediğini bildirdi bana. Internette Değişim yapanların var olduğunu söyleyince de bizde böyle bir bilgi yok dedi.

Sadece Yazılım ile çözüm sağladıklarını ve son 6 aydır sorun olmadığını ve yeni gelen araclarin sorunsuz geldiğini iletti.

bana hiç güven vermediği için civic almaktan vazgeçmek üzereyim. Son 6 ay içinde arac almış olup da sorun yaşayan var mı aramızda?
zaten Honda'yı öldüren arabalar değil yetkili servisler..
 
Herkese Merhaba

Ben de yeni civic almak için Ankara Efe bayii ile geçen cumartesi görüştüm. Direksiyon sorununu ve Amerika'daki geri çağırmayı sorduğumda, sorunun yazılımla çözüldüğü söyledi satış sorumlusu.

Kutu değiştiren bayilerin olduğunu söylediğimde ise öyle birsey olmadığını Honda Türkiye nin kutu degisimi söylemediğini bildirdi bana. Internette Değişim yapanların var olduğunu söyleyince de bizde böyle bir bilgi yok dedi.

Sadece Yazılım ile çözüm sağladıklarını ve son 6 aydır sorun olmadığını ve yeni gelen araclarin sorunsuz geldiğini iletti.

bana hiç güven vermediği için civic almaktan vazgeçmek üzereyim. Son 6 ay içinde arac almış olup da sorun yaşayan var mı aramızda?
Bende Ankara Efe ile sorun yaşadım,müşteriyi ikna yoluyla tamir yapıyorlar,sonra ordan çıkıp bora yetkili servisi ile görüştüm,yarım saat test sürüşü yaptıktan sonra direksiyon kutusunun değişmesi gerektiğini söylediler ve hemen garanti ile yazışma başlattılar,ardından ikame araç teklifinde bulundular
 
Geri
Üst