Park sensörü fabrikasyon, sigorta kutusuna bakmak şuan için bakılması gereken ilk yer herhalde.- Geri vites sigorta ve kablo tesisatına bakılmalı. Geri vites ampul soketini çıkarıp geri vitese takıldığında elektrik geliyor mu kontrol edilebilir. Elektrik geliyor ise duy veya ampul problemli olabilir.
- Arka park sensörüde geri vites kablosundan bağlantı çekilmiş ise bu yüzden oda çalışmıyor olabilir.
Sensörde bir gün sonra çalışmaya başladı.Bugün usta baktı tesisatta sıkıntı yok Elektirik verdi geri vites lambaları yandı müşüre baktı sağlam, geri vitese takıldığında şanzımanın içinden çıkan müşürü iten parca yamulmuş mu birşeyler olmuş ona bir işlem yaptı şuan geri vitese takınca lambalar yanıyor ama park sensörü çalışmıyor maalesef acaba adaptasyon filan mı lazım bu arabada öyle bir olay var mıdır ?
İ-shıft sıkıntılı hocam bu yüzden tork konvertörlü şanzımana binmeye devam edin.Ayrıca şu ara bu kasa Civic baskı balata değişimi ve robot revizyonunun güncel fiyatı 9k filan tutuyor muş bonus bilgi… (özel servis)
Bence sıkıntılı değil 150k ya kadar dayanıyor genelde içinde bildiğiniz manuel şanzıman ve robot var. Çevremde baskı balata bitmeden robotu bozulan görmedim. Baskı balata değişirken robotta revizyon ediliyor bu maliyet normal bence. Tork konvertör yada cvt de 150k ya gelene kadar şanzıman yağı ve filtre masrafları ile aynı hesaba gelir. Bu I shift bildiğiniz manuel şanzımanın robot ile yönetilen versiyonu.İ-shıft sıkıntılı hocam bu yüzden tork konvertörlü şanzımana binmeye devam edin.