Civic hacthback 1.4 sport akü tercihi?

h.k_Ahmed

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
6,634
Çözümler
4
Tepki puanı
6,412
Konum
Konya
Aracınız
Civic ES7 2001
Umarım 45'lik sorunu çözer. tek ben mi yaşıyorum bu durumu acaba? bu aracı aldığıma pişman oldum neredeyse :(
Hocam akü konusunda kendinizi çok üzüyorsunuz. Araç lpgli olsa 55 takın derdim. Fakat akünün kısa sürede deşarj olması var ise bunun üzerinde daha çok durulması lazım. 74'lük bile taksanız deşarj olan akü onuda boşaltır. Yani ana probleminiz büyük ve küçük olması değil! Aracınız modifiye görmüş yapılan işcilik çok çok önemlidir. Sonradan takılan aparatları kullanmaya devam etmeyi düşünüp ve bu cihazlar çok yüklü akım çekiyor ise 55'lik takılabilir. Veya sonradan yapılan elektronik bütün aparatları iptal edin. Tekrar deneyin. Araç stop ettikten sonra eksi kutbundan kaçak tespiti yapılmalı. Ben olsam önce sonradan yapılan işlemleri baz alarak yol alırdım. Araç çalışır iken 14 -14,5 arası rahat görülmesi lazım. (Alternatör testi)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2021
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Konum
ankara
Aracınız
Civic Type R
Hocam akü konusunda kendinizi çok üzüyorsunuz. Araç lpgli olsa 55 takın derdim. Fakat akünün kısa sürede deşarj olması var ise bunun üzerinde daha çok durulması lazım. 74'lük bile taksanız deşarj olan akü onuda boşaltır. Yani ana probleminiz büyük ve küçük olması değil! Aracınız modifiye görmüş yapılan işcilik çok çok önemlidir. Sonradan takılan aparatları kullnmaya devam etmeyi düşünüp ve bu cihazlar çok yüklü akım çekiyor ise 55'lik takılabilir. Veya sonradan yapılan elektronik bütün aparatları iptal edin. Tekrar deneyin. Araç stop ettikten sonra eksi kutbundan kaçak tespiti yapılmalı. Ben olsam önce sonradan yapılan işlemleri baz alarak yol alırdım. Araç çalışır iken 14 -14,5 arası rahat görülmesi lazım. (Alternatör testi)
üzülmemin nedeni şu: 6 ay oldu alalı ve sorunu çözemediler. modifiye edilen tüm donanımlar söküldü. hem servise hem oto tamire götürdüm, herhangi bir kaçağın olmadığı söylendi. üzerine 42'lik akü var. birisi 55 takalım diyor, diğeri aracın orjinal aküsü 42'dir 55 fazla, aracı en az 2 günde bir çalıştırmanız lazım diyor. kış boyu karlı zamanlarda kullanmadım haliyle. kullanıcam zaman da bakıyosun akü boş!
bir de şöyle bir durum var. ilk aracım, kullanmayı bunda öğreniyorum. soğudum kısacası. bir de bu kadın aracı değildir diye iyice moralimi bozuyorlar. :D
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

h.k_Ahmed

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
6,634
Çözümler
4
Tepki puanı
6,412
Konum
Konya
Aracınız
Civic ES7 2001
üzülmemin nedeni şu: 6 ay oldu alalı ve sorunu çözemediler. modifiye edilen tüm donanımlar söküldü. hem servise hem oto tamire götürdüm, herhangi bir kaçağın olmadığı söylendi. üzerine 42'lik akü var. birisi 55 takalım diyor, diğeri aracın orjinal aküsü 42'dir 55 fazla, aracı en az 2 günde bir çalıştırmanız lazım diyor. kış boyu karlı zamanlarda kullanmadım haliyle. kullanıcam zaman da bakıyosun akü boş!
bir de şöyle bir durum var. ilk aracım, kullanmayı bunda öğreniyorum. soğudum kısacası. bir de bu kadın aracı değildir diye iyice moralimi bozuyorlar. :D
> Evet ilk araçlarda genel olarak yaşanan bir tecrübesizlik daima olur. Bunu ben bile yaşadım rahat olun. Ne kadar kısa sürede hallederseniz yanınıza kâr kalır.
> Bayan arabası tanımı yapalım: Küçük Hb kasa ve otomatik olmalı. Bu kriterlere göre araç size uygun. Sadece biraz daha spor hatlara sahip olması sizi yanıltmasın. (Bu zevk meselesidir, kimseyi ilgilendirmez!)
> Aracı her 2 günde bir çalıştırmakta nedir? Kuzey kutbunda mı yaşıyoruz? Ankara gibi şartlarda -15 gibi uzun soğuklar olduğu zaman ancak bu tarz bir işlem yapılır. Eğer araç aylarca yatıyor ise ne takarsanız takın akünün kendisi zaten deşarj olmaya başlar. Bununda bir tedbiri akü kutup başını sökmektir. Kısa şehir içinden ziyade uzun yolda akü tam kapasite kendini doldurur. Ustalar akıl veriyorlarda neden bu işin mantığını hiç anlatmıyorlar?
> Mesela araç çalışır iken akü şarj oluyor mu?
> Mesala araç çok yatıyor ise 55 takmak daha mantıklı olur. Çünkü daha güçlü marş basmanızı sağlar.
> Kaçak işini kesin olarak halledilmiş ise aracı terk ederken herhangi elektronik aparat açık kalmamalıdır!
> Araçta Lpg yok, sanırım çok kilometre yapmıyorsunuz. Lpg yok dert yok derim.
> Tek sıkıntı sizden önce bir delikanlı araca uygunsuz rastgele modifiye yaptırmış.
> Birde otomobil meraklısı yakın arkadaşlarınızdan destek alın. Genel olarak size anlatım yapsın. Hondacı olursa daha güzel olur.
 
Son düzenleme:

cagdasozkan

Özel Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
79
Tepki puanı
160
Konum
bursa
Aracınız
Civic FB7 2012
Kayınvalidem 64 yaşında, sizin aracınızın aynisindan kullaniyor, son derece mutlu. Keyfini çıkarın. Sorununuzu kısa sürede çözersiniz umarım.
üzülmemin nedeni şu: 6 ay oldu alalı ve sorunu çözemediler. modifiye edilen tüm donanımlar söküldü. hem servise hem oto tamire götürdüm, herhangi bir kaçağın olmadığı söylendi. üzerine 42'lik akü var. birisi 55 takalım diyor, diğeri aracın orjinal aküsü 42'dir 55 fazla, aracı en az 2 günde bir çalıştırmanız lazım diyor. kış boyu karlı zamanlarda kullanmadım haliyle. kullanıcam zaman da bakıyosun akü boş!
bir de şöyle bir durum var. ilk aracım, kullanmayı bunda öğreniyorum. soğudum kısacası. bir de bu kadın aracı değildir diye iyice moralimi bozuyorlar. :D

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Mar 2021
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Konum
ankara
Aracınız
Civic Type R
Kayınvalidem 64 yaşında, sizin aracınızın aynisindan kullaniyor, son derece mutlu. Keyfini çıkarın. Sorununuzu kısa sürede çözersiniz umarım.

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
modeli beğenerek almıştım da cidden pişmanım. hafta sonu 3 gün çalışmadı, 4. gün akü yine boştu. ve kaç yere götürdük saymıyorum artık, sorunu bulamıyolar. bulsalar yaptırıp satıcam.
 

m2hamid

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
8,397
Çözümler
11
Tepki puanı
9,393
Konum
Türkiye
Aracınız
Civic FB7 2013
modeli beğenerek almıştım da cidden pişmanım. hafta sonu 3 gün çalışmadı, 4. gün akü yine boştu. ve kaç yere götürdük saymıyorum artık, sorunu bulamıyolar. bulsalar yaptırıp satıcam.
Ya akü de bir sorun var yada sürekli aküden besleme yapan ve deşarja neden olan bir bağlantı mevcut, size aslında iyi bir oto elektrikçi lazım.
 
Üst