merhaba.
fc5 kullanım klavuzu incelendiğinde,
"Türkiye'de ağır bakım koşulları bakım programı uygulanır" der.
ağır kullanım koşulları ise yine klavuzda aşağıdaki gibi belirtiliyor.
Servisler her halükarda ağır kullanım koşuluna göre işlem yapıyor.
Peki ben ağır kullanım koşullarında araç kullanmıyorsam bana neden bu muameleyi yapıyorsun deme hakkım yok mu?
Bu şartlar altında 2 yıl veya 40.000 km de şanzıman yağı değiştiriyorlar hatta daha erken.
Bende bu durumda sizlerden servisin kaç bin km de veya ne kadar sürede şanzıman yağı değiştirdiklerini öğrenmek istedim.
Burada paylaşabilir misiniz?
Aracınızı ağır koşullarda kullanıyorsanız, ağır bakım programını
kullanmalısınız.
Aşağıdaki durumlarda çalışma koşulu ağır olarak düşünülür:
Araç 8kmden daha kısa mesafelerde kullanılıyorsa ya da sıfırın altındaki
sıcaklıklarda 16kmden daha kısa mesafelerde kullanılıyorsa.
35°C'nin üzerindeki aşırı sıcak koşullarda sürüş yapılıyorsa.
Uzun süre rölantide bırakılıyor ya da sık dur-kalka neden olan sıkışık trafikte
kullanılıyorsa.
Römork çekiyorsa, yüklü portbagaj taşıyorsa ya da dağlık yollarda
kullanılıyorsa.
Çamurlu, tozlu ya da tuzlanmış yollarda kullanılıyorsa.
fc5 kullanım klavuzu incelendiğinde,
"Türkiye'de ağır bakım koşulları bakım programı uygulanır" der.
ağır kullanım koşulları ise yine klavuzda aşağıdaki gibi belirtiliyor.
Servisler her halükarda ağır kullanım koşuluna göre işlem yapıyor.
Peki ben ağır kullanım koşullarında araç kullanmıyorsam bana neden bu muameleyi yapıyorsun deme hakkım yok mu?
Bu şartlar altında 2 yıl veya 40.000 km de şanzıman yağı değiştiriyorlar hatta daha erken.
Bende bu durumda sizlerden servisin kaç bin km de veya ne kadar sürede şanzıman yağı değiştirdiklerini öğrenmek istedim.
Burada paylaşabilir misiniz?
Aracınızı ağır koşullarda kullanıyorsanız, ağır bakım programını
kullanmalısınız.
Aşağıdaki durumlarda çalışma koşulu ağır olarak düşünülür:
Araç 8kmden daha kısa mesafelerde kullanılıyorsa ya da sıfırın altındaki
sıcaklıklarda 16kmden daha kısa mesafelerde kullanılıyorsa.
35°C'nin üzerindeki aşırı sıcak koşullarda sürüş yapılıyorsa.
Uzun süre rölantide bırakılıyor ya da sık dur-kalka neden olan sıkışık trafikte
kullanılıyorsa.
Römork çekiyorsa, yüklü portbagaj taşıyorsa ya da dağlık yollarda
kullanılıyorsa.
Çamurlu, tozlu ya da tuzlanmış yollarda kullanılıyorsa.