Civic ES7 Egzoz muayenesi?

Katılım
24 Ocak 2025
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Konum
Zonguldak
Ad Soyad
Emir can muslubaş
Yaş
22
Aracınız
Civic ES7 2005
Aracımda lambda 1.147 çıkıyor olması gereken en üst sınır 1.03 müş napmam lazım araç çekiş olarak da düştü bujileri bobinleri yağı falan komple yeni değişti
 

Ekli dosyalar

  • IMG_1885.jpeg
    IMG_1885.jpeg
    411.1 KB · Görüntüleme: 3

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,989
Çözümler
10
Tepki puanı
8,972
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Merhaba hocam, aracınız fakir karışımda çalışıyor. Bu yüzden lamda değeriniz yüksek olmalı. Performans düşmesi elbette gözlenir.
Birinci etken LPG gaz ayarı iyi değil. Afr tarzı ayarı yapılabilir.
Benzin de lamda değeri normal mi çıktı?
 
Katılım
24 Ocak 2025
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Konum
Zonguldak
Ad Soyad
Emir can muslubaş
Yaş
22
Aracınız
Civic ES7 2005
Merhaba hocam, aracınız fakir karışımda çalışıyor. Bu yüzden lamda değeriniz yüksek olmalı. Performans düşmesi elbette gözlenir.
Birinci etken LPG gaz ayarı iyi değil. Afr tarzı ayarı yapılabilir.
Benzin de lamda değeri normal mi çıktı?
Merhaba ustadım benzin ve gaz da da değerler böyle düşmüyor muaynede de sıkıntı oldu yüksek devir çevirmek istemiyor sanki araç
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,989
Çözümler
10
Tepki puanı
8,972
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Merhaba ustadım benzin ve gaz da da değerler böyle düşmüyor muaynede de sıkıntı oldu yüksek devir çevirmek istemiyor sanki araç
O zaman benzinde kullanıp asıl problemi bulmaya çalışmak lazım gibi duruyor.
- Arıza kodu taraması yapılabilir.
- Oksijen sensörleri düzgün çalışıyor mu kontrol edilebilir.
- Diğer etkenler subap ayarı, boğaz kelebeği, emme monifoldu ve ateşleme sistemi kontrol edilebilir.
- Sisteme bir yerden hava giriyor da olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2025
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Konum
Zonguldak
Ad Soyad
Emir can muslubaş
Yaş
22
Aracınız
Civic ES7 2005
O zaman benzinde kullanıp asıl problemi bulmaya çalışmak lazım gibi duruyor.
- Arıza kodu taraması yapılabilir.
- Oksijen sensörleri düzgün çalışıyor mu kontrol edilebilir.
- Diğer etkenler subap ayarı, boğaz kelebeği, emme monifoldu ve ateşleme sistemi kontrol edilebilir.
- Sisteme bir yerden hava giriyor da olabilir.
Hava filtresinin boğaz kelebeğine oturan tarafı kırılmış iş bilmeyen ustalar yüzünden ordan havayı tam almıyor olabilir o zaman
 
Geri
Üst