rundll32
0
- Katılım
- 17 Eyl 2015
- Mesajlar
- 1,119
- Çözümler
- 2
- Tepki puanı
- 1,007
- Konum
- izmir
- Ad Soyad
- Onur T.
- Yaş
- 42
- Aracınız
- Civic FK7 HB 2018
forumda az çok tanıyan arkadaşlar var sökebildiğim herşeyi kendim yapmasını seven bir insanım. birçoğumuzun gözünde büyüyen işlemler aslında çok basit olabiliyor. bu hem maddi tasarruf hemde güzel bir gün geçirmek için bize sebep oluyor
yine malzemelerimizi netten temin ettik
yağ 330
hava ve polen 80
yag filtresini servisten aldım 95
lpg filtre seti 35
toplam 540 tl
aynı bakımı sanırım güncel rakamla serviste 1300 TL civarı yapıyorlar. sanayide ise genelde 0w20 kullandıkları ve daha orta kalite malzeme kullandıkları için yaklasık yine 500-600 den aşağı yapan yer yok.
uzun yıllar değişimleri garajım olmadıgı için hep sokakta yaptım artık bir garajım oldugu için daha rahat çalışma imkanımız oluyor her anlamda.
değişim gayet basit kriko ile yol tarafı tekerleği kaldırıp aracın altına yatıyoruz koruma sacını söktükten sonra ben boş 5 lt su bidonu kullanıyorum eski yagı bosaltmak için. tapayı söktükten sonra krikomuzu indirip aracın seviyesini düzeltiyoruzki yagımız tam anlamıyla boşalsın. boşalma işlemi bittikten sonra yag filtremizi anahtar veya (insan gibi sıktılarsa elle söküp yenisi ile değiştiriyoruz. burda sadece yeni filtreyi yerine takmadan eski yag ile filtrenin contasının elle hafif yaglamakta fayda var daha iyi sıkılıyor.
sonra bütün kontrolleri yapıp tapaları ve filtreyi iyice sıktıgımıza emin olduktan sonra aracın altını toplayıp yagımıızı üst dolum agzından koyabiliriz.
günün sonunda birşeyleri kendin yapmış olmanın verdiği hazla. evimize gidip dinlenebiliriz
yine malzemelerimizi netten temin ettik
yağ 330
hava ve polen 80
yag filtresini servisten aldım 95
lpg filtre seti 35
toplam 540 tl
aynı bakımı sanırım güncel rakamla serviste 1300 TL civarı yapıyorlar. sanayide ise genelde 0w20 kullandıkları ve daha orta kalite malzeme kullandıkları için yaklasık yine 500-600 den aşağı yapan yer yok.
uzun yıllar değişimleri garajım olmadıgı için hep sokakta yaptım artık bir garajım oldugu için daha rahat çalışma imkanımız oluyor her anlamda.
değişim gayet basit kriko ile yol tarafı tekerleği kaldırıp aracın altına yatıyoruz koruma sacını söktükten sonra ben boş 5 lt su bidonu kullanıyorum eski yagı bosaltmak için. tapayı söktükten sonra krikomuzu indirip aracın seviyesini düzeltiyoruzki yagımız tam anlamıyla boşalsın. boşalma işlemi bittikten sonra yag filtremizi anahtar veya (insan gibi sıktılarsa elle söküp yenisi ile değiştiriyoruz. burda sadece yeni filtreyi yerine takmadan eski yag ile filtrenin contasının elle hafif yaglamakta fayda var daha iyi sıkılıyor.
sonra bütün kontrolleri yapıp tapaları ve filtreyi iyice sıktıgımıza emin olduktan sonra aracın altını toplayıp yagımıızı üst dolum agzından koyabiliriz.
günün sonunda birşeyleri kendin yapmış olmanın verdiği hazla. evimize gidip dinlenebiliriz