Euro civic aracimin arka tarafi cok alcak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan srkya00
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
7 Ara 2020
Mesajlar
11
Tepki puanı
3
Konum
İstanbul
Aracınız
Diğer Markalar
Merhaba
Kac gundur gezmedigim dukkan internette bakmadigim konu kalmadi. Arabanin tum helozen yaylari yeni ama arkaya 1 kisi bile otursa arkasi zaten alcak daha da alcaliyor . Kasislerde gecerken nerdeyse durma noktasina gelip gecmem gerekiyor . Alti cok surtuyor. Bazi arkadaslar arkaya amortisor takozu (get) koydurdum guzel oldu dediler. Kac gundur amortisor culeri tornacilari geziyorum . Kimse yapmiyor veya yeni yay al gel diyor. Yaylarini yeni degistirdim. İstanbul anadolu yakasinda yaptirabilecegim biyer var mi acaba? Bu arada arka tarafta camber varmis herhalde . Benden oncek sahibi yaptirmis onun etkisi olur mu?
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba
Kac gundur gezmedigim dukkan internette bakmadigim konu kalmadi. Arabanin tum helozen yaylari yeni ama arkaya 1 kisi bile otursa arkasi zaten alcak daha da alcaliyor . Kasislerde gecerken nerdeyse durma noktasina gelip gecmem gerekiyor . Alti cok surtuyor. Bazi arkadaslar arkaya amortisor takozu (get) koydurdum guzel oldu dediler. Kac gundur amortisor culeri tornacilari geziyorum . Kimse yapmiyor veya yeni yay al gel diyor. Yaylarini yeni degistirdim. İstanbul anadolu yakasinda yaptirabilecegim biyer var mi acaba? Bu arada arka tarafta camber varmis herhalde . Benden oncek sahibi yaptirmis onun etkisi olur mu?
Kamber açısı ile oynayıp arabayı alçaltmışsa olabilir.
Belki üst salıncak kolunun iç açısı ile de oynamış olabilir.
Bunun en pratik çözümü alt üst salıncak kollarını yenilemek veya ısıtarak bozulan açılarını orjinal halini getirmektir diye düşünüyorum.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,934
Çözümler
9
Tepki puanı
8,931
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Merhaba
Kac gundur gezmedigim dukkan internette bakmadigim konu kalmadi. Arabanin tum helozen yaylari yeni ama arkaya 1 kisi bile otursa arkasi zaten alcak daha da alcaliyor . Kasislerde gecerken nerdeyse durma noktasina gelip gecmem gerekiyor . Alti cok surtuyor. Bazi arkadaslar arkaya amortisor takozu (get) koydurdum guzel oldu dediler. Kac gundur amortisor culeri tornacilari geziyorum . Kimse yapmiyor veya yeni yay al gel diyor. Yaylarini yeni degistirdim. İstanbul anadolu yakasinda yaptirabilecegim biyer var mi acaba? Bu arada arka tarafta camber varmis herhalde . Benden oncek sahibi yaptirmis onun etkisi olur mu?
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.

> Geçmiş olsun. Honda'nın arka tekerleri fabrika çıkışlı hafif negatif kamber vardır. Eğer bunu daha çok arttırılması halinde sürtme gerçekleşebilir. Yaylarınız orjinal taktığınızı düşündüm.
> Lastiklerin yolu daha iyi kavraması için ön tekerleklere pozitif, arka tekerleklere negatif kamber verilir. Tekerleklere verilecek kamber açısı miktarı, üretici firmanın katalog değerlerine göre olmalıdır.

Kamber açısı fazla verilirse lastik aşınması düzensizleşir.

Çok fazla Negatif Kamber Verilirse: Lastiğin iç tarafta kalan yüzeyi daha fazla aşınır. Lastik gövdeye-çamurluğa-davlumbaza sürtebilir. Kasislerden geçerken sürtme sesi duyulabilir.



Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Geri
Üst