Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. Türkiye şartlarında eco civic güzel tercih ki, birde makyajlıysa 2 kere güzel tercih
(eski bir makyajlı Vtec Turbo Exe Plus sahibi olarak piyasayı böyle görüyorum) Aracınız otomatik vites değil mi? Eğer öyleyse sizden önceki şanzıman yağ bakımlarını biliyor musunuz? Bu araçta en dikkat edeceğiniz nokta tam otomatik cvt şanzımanın bakımlarıdır. Mutlaka orjinal Honda HCF2 yağı ile zamanında ve kilometresinde değişim sağlayın. (2 yıl veya 40bin km) Diğer otomatik şanzımanlı araçlar gibi özellikle rampa yerlerde park ederken aracın yükünü şanzımana değilde el frenine verin. Tekerlekler tam durmadan vites kolu ile oynamayın, D'den R'ye veya R'den D'ye almayın. Motor zaten taksilerde görüyorum, ekstrem bir durum olmazsa çok rahat 500-600binleri görebiliyor. Motor yağını orjinal kaliteli bir 0w/20 yağ ile değişirsiniz. Genelde Eneos 0w/20 tercih ediliyor. Aracınız beyaz renk ise arka cam kenarlarının tavan ile birleşen noktalarından ve yan taraflardan boya atması yapabiliyor. Tazyikli suyu yakından tutmayın/tutturmayın. Yalıtım malesef Honda Civic'te zayıf. (son kasa dahil) Uzun yolda lastik, yol sesi rahatsız edebilir ki, beni ediyordu. İlk etapta üzerindeki sert-sesli lastikleri yumuşak-sessiz bir lastik takımı ile değiştirirseniz bir nebze ses azalıyor ama kesin çözüm değil kesinlikle. (Fabrikasyon lastiklerin olduğunu varsayarak yazdım) Biraz uzamak isteyipte gaza da biraz fazla basınca devir 6000'lere gelir bu durumda ya sağ taraftaki +kulakçığa basın ya da gaz pedalından az biraz ayağınızı çekin daha iyi gittiğini göreceksiniz. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, iyi günlerde kullanın İnşallah..