Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
O körük amortisörün çalışan piston kısmının yağmur-kir-tozdan korunmasını sağlıyor, şahsen en kötü yaz sonu o körükleri değiştirmenizi öneririm çünkü kışın yağmur-çamurun o pistona bulaşması amortisör ömrünün kısalmasına neden olabilir.
Ama o körükleri yeniletmek için komple amortisörün sökülmesi gerekiyor, bu açıdan işçilik maliyeti yüksek çıkacaktır. Tavsiyem amortisör sökülmüşken amortisör kule rulmanlarını da yağlatmanızı öneririm.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.