Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hemen her markanın 1.6 atmosferik motorunu deneyimledim. Özellikle Toyota ve Honda nın 1.6 atmosferik üniteleri performans bakımından hepsinden daha nefesli, ancak nihayetinde turbosuz oluşlarından kaynaklı, pek torklu olmayan makineler. Rampalarda 3000-4000 devir arası gider atmosferik motor olduğunun farkındalığıyla sürerseniz pişman olmazsınız.
Yakıt olarak İstanbul şehiriçi için konusursam 10 lt dolaylarında gezersiniz kışın +1 lt ekleyin.
Şehirlerarası 120 bandında 6.5-7.5 lt yakıyor yük durumuna göre.
Kronik sorunlar için ise konuyu incelemenizi öneririm ;
FD6 kasa kodlu Civic'in potansiyel sorunları ve çözümleri aracın yaşına bağlı olarak neredeyse standartize olmaya başlamıştır. Şahsi gözlemlerimle de uzun süredir forumda sürekli aynı sorunlar için yeni yeni konular açıldığını gözlemlemekteyim. Amacım; bu forumda vakit geçiren FD6 Civic sahibi...
Normalde çoğu kullanıcı Civic FD6'lardan itibaren kullanılan atmosferik ünitenin hiç değişmeden aynen devam ettiğini bilir. Ancak temel motor yapısı olarak çok yakın olsalarda aslında birebir aynı R16 motora sahip değillerdir. Örneğin R16 motorun her evriminde sıkıştırma oranı arttırılmıştır...
www.civictr.com
kronik sorunlarla ilgili @Alperen58 in mesajını ve mesajdaki link verilen konuyu inceleyin.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.