Civic FD6 FD6 Geç marş alma

Katılım
1 May 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
5
Konum
Sivas
Öncelikle merhaba 2018 yılından beri Fd6 kullanıyorum otomatik lpg li,
Sivas-malatya-Antep yaklaşık 500 km yaptıktan sonra aracı stop edip yemek molası verdik . Araca döndükten sonra marşa bastım almadı(5-6) saniye sürdü tekrar marş yaptım yine almadı. 3 ncü sefer marş yaparken gaz pedalını da ayağımla bastım geçte olsa çalıştı. 3-4 gündür aynı sorun devam ediyor gaza basmadan çalışmıyor. Aracı benzindede kullanıyorum arada subap ayarı yapılalı 5-6 bin km oldu. Neden olabilir sizce?
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Geçmiş olsun.
Lpg sisteminden yanma odasına gaz doluyor olabilir.
Benzin pompası tam vazifesini yapamıyor olabilir.
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
5
Konum
Sivas
Sorunu bugün çözdük lpg enjektöründen şüphelendi usta. Su ile enjektör testi yaptı ve bir enjektör bozuk çıktı. BRC marka enjektör 1000 tl fiyat istedi yan sanayi 250 tl. Yan sanayi marka taktırdım sorunum çözüldü 2 yıl garantili olduğunu söylediler.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Sorunu bugün çözdük lpg enjektöründen şüphelendi usta. Su ile enjektör testi yaptı ve bir enjektör bozuk çıktı. BRC marka enjektör 1000 tl fiyat istedi yan sanayi 250 tl. Yan sanayi marka taktırdım sorunum çözüldü 2 yıl garantili olduğunu söylediler.
Geri dönüş yaptığınız için teşekkür ederiz. Bir ekleme yapayım. Bir enjektör farklı ve kalitesiz olduğu için ileride silkeleme veya performans kaybı yaşamaya başlarsanız, taktığınız enjektörden süphelenin. Diğer 3 enjektöre ayak uydurması lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
5
Konum
Sivas
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim inşallah öğretmen maaşlarında iyileşme olduğunda ilk işim enjektörü söküp orjinalini takmak olacak ?
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
482
Tepki puanı
431
Aracınız
Başlık altında bulunsun diye yazayım dedim. LPG faktörünü bir kenara koyarsak marş alma sorunlarında bakılacak yerler belli. Eğer çevirmekte zorlanıyorsa akü birinci şüpheli. Rahat çeviriyor ama marş almıyorsa ilk şüpheli marş motoru. Marş motoru sağlamsa geriye ateşleme kalıyor. İlk olarak bujilere bakılır, onlar sağlamsa da bobinlere kalıyor. FD6 kasada buji kablosu olmadığı için şüpheli listesinde yer almıyor. :)
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
5
Konum
Sivas
Başlık altında bulunsun diye yazayım dedim. LPG faktörünü bir kenara koyarsak marş alma sorunlarında bakılacak yerler belli. Eğer çevirmekte zorlanıyorsa akü birinci şüpheli. Rahat çeviriyor ama marş almıyorsa ilk şüpheli marş motoru. Marş motoru sağlamsa geriye ateşleme kalıyor. İlk olarak bujilere bakılır, onlar sağlamsa da bobinlere kalıyor. FD6 kasada buji kablosu olmadığı için şüpheli listesinde yer almıyor. :)
Çok doğru verdiğiniz bilgiler için sağ olun
 
Geri
Üst