Honda çalıştırınca ekranda uyarı mesajları ve uyarılar geliyor.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cyolacan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
12 Nis 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
14
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Cahit Yolaçan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2020
Bu aracım benim neden hata veryor anlamadım servise götüreceğim aman durduk yere oldu neden olduğunuda tam anlamadım. Bir Önerisi olan varmı ?Honda çalıştırınca ekranda uyarı mesajları ve uyarılar geliyor.Sadece Mart ayı ortasında 4. bakımı servis tarafından yapıldı. 49 binde aracım. Video izlerseniz tam durumu görebilirsiniz.
 
Katılım
12 Nis 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
14
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Cahit Yolaçan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2020
Selamlar;
bir güncelleme olsun, süreç devam ediyor. İstanbul' da servise bugün gittim, araç bilgisayar' a bağlanıp kontrol edildi. Sol ön lastik tarafındaki abs hız sensöründe araç hata verdi. Garanti kapsamında süreç işletilecek. Bu süreç şöyle işliyormuş Türkiye Honda' ya bilgi verilecek ortlama 1 hafta içinde kabul/red durumu ortaya çıakcak ve ona göre parçayı tedarik edip süreç devam edecek şimdilik beklemedeyiz. Servis bilgi aktaracak.
 
Katılım
5 Şub 2024
Mesajlar
13
Tepki puanı
8
Konum
Ankara
Ad Soyad
Bora
Yaş
30
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Ek bir bilgi bu hatayı sadece abs sensörü değil. Hava akış ve yağ sensörü de yapabilir. Genellikle kabloların aşınması veya kemirgenlerin zarar vermesiyle oluşabilir. Abs sensöründe sıkıntı yaşamayıp yine de bu hatayı alan olursa bu ikisine bakabilir.
 
Katılım
12 Nis 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
14
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Cahit Yolaçan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2020
Bir güncelleme daha olsun arkadaşlar süreç devam ediyor Honda Garanti kapsamında işlem yapacağım diyor ama hala parça gelemedi.

Bugün yeni tahmini verilen tarih ise Haziran sonu. Honda Türkiye ve İngilitere fabriklarını kapattıktan sonra sanırım bu sorun parça tedariği bahanelerini gümrük' te takıldı vb söylemlerini daha çok ve daha sık duyacağız ve yaşayacağız gibi, bu durumu anlamak gerçekten zor ben araç bu halde iken nasıl araç kullanacağım yada aracıma nasıl güvenebilececeğim ?

Honda Türkiye bu konuda ne kadar yardımcı olabilir sizce varmı bir fikri olan.? Yada böyle parça sounu yaşayan arkadaşlar varmı ? Tecrüblerini paylaşırlar ise güzel olur.
 
Katılım
12 Nis 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
14
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Cahit Yolaçan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2020
Selamlar biraz geç kaldım güncelleme için ama bilgi vereyim.
29 Nisan 2024 de aracımın testtini yaptılar sanırım ilkinde götürdüğümde servise aracı bilgisayara bağladık bir şey bulmadık dedikleri hatayı 29 nisan 2024 bir daha götürdüğümde ise; Kahramanmaraş servisin bulduğunu onlarda buldu. Sonrasında garanti sürecinde parça gelecek dendi 15 günde gelmedi parça ve daha sonra Mayıs sonunda tekrar aradım servisi ama aldığım cevap ise şok edici idi dur bakalım sizin parça daha haziran sonu belki gelebilir dediler; Bende Honda Türkiye email attım süreç için; Honda Türkiye sayesinde 4-5 günde parça geldi. Servis Bayrama gitmeden önce parça değişimimi yaptılar. Şimdiik bir sorun görünmüyor. Aynı servise bir daha gitmeyi düşünmüyorum. Telefondaki iletişimleri hoş değildi, ikinci kez aracı götürdüğümde derdimi ver süreci anlatmak için ağzımı açtığımda gördüğüm yüksek volümlü ses ve tavır hiç hoş değildi evet aracım arızalı ama tek servis sen değilsin. Ve nedense hep anket için bağımsız şirketten aratan servis bu sefer anket için arama yaptırmadı.
 
Geri
Üst