Honda civic 2004 radyatör ilave bidon

Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
Civic ES7 2004
2005 honda civic radyatör ilave bidon kapağından sürekli su kaçırıyor aracı çok az birşey sıkıştırmamız halinde, nedenini bulamadık ancak en ufak sıkıştırmada hararet yükseliyor radyatörcü bile çözüm bulamadı benzer sorun olan kapağı kırık arkadaşlarımızda aynı sorun oluyormuydu şimdiden teşekkürler
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,823
Çözümler
9
Tepki puanı
8,874
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Geçmiş olsun. Normalde yedek depoya araç sıkıştırılınca sıvı genleşir fazlası yedek depoya aktarılır. Sizin fazla gibi. Çok atarsa su biter devir daim olmaz ısı yükselir.
Aracınız su eksiltiyor mu?
Fan motoru çalışıyor mu?
Termostat ve Valf sağlam mı?
Normal ısı yeri simgenin hemen altında olmalı. Üstüne çıkıyorsa 100 derecenin üzerine çıkıyordur. Conta yakma tehlikesi var. Aracı sıkıştırmadan problemi çözmeye çalışın.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
Civic ES7 2004
Geçmiş olsun. Normalde yedek depoya araç sıkıştırılınca sıvı genleşir fazlası yedek depoya aktarılır. Sizin fazla gibi. Çok atarsa su biter devir daim olmaz ısı yükselir.
Aracınız su eksiltiyor mu?
Fan motoru çalışıyor mu?
Termostat ve Valf sağlam mı?
Normal ısı yeri simgenin hemen altında olmalı. Üstüne çıkıyorsa 100 derecenin üzerine çıkıyordur. Conta yakma tehlikesi var. Aracı sıkıştırmadan problemi çözmeye çalışın.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...




Öncelikle teşekkür ederim aracı radyatörcüye götürdük fan açtı herşey normal fakat yolda sıkıştıramıyoruz termostat değişmişti ve termostatın hemen üzerinde bulun ince bir su hortumundan silikonparça dan kaynaklı tıkanıklık vardı onu aldılar onun sebep olacağı sölenildi fakt yine sorun devam etmekte ankarada bu işin hakkını veren güven vern bir usta yokmu gösterebileceğimiz paylaşırsanız sevinirim
 
Katılım
18 May 2018
Mesajlar
44
Tepki puanı
43
Konum
Ankara
Aracınız
Daha önceki eski aracım Accord da buna benzer bir sorun olmuştu neredeyse aracın kapak contasını söktürecektik sürekli hortum patlatma gibi sorunlar oluyordu. En son radyatör ü komple değiştirdik sorun öyle çözüldü eski radyatör neredeyse yarıya kadar dolmuş tıkanmış bu yüzden de görevini tam yerine getiremiyordu. radyatör değişimini de düşünebilirsiniz...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,823
Çözümler
9
Tepki puanı
8,874
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Ankara özel servis ile ilgili bir çok konu var. Arama yaparak bulabilirsiniz.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
Civic ES7 2004
Daha önceki eski aracım Accord da buna benzer bir sorun olmuştu neredeyse aracın kapak contasını söktürecektik sürekli hortum patlatma gibi sorunlar oluyordu. En son radyatör ü komple değiştirdik sorun öyle çözüldü eski radyatör neredeyse yarıya kadar dolmuş tıkanmış bu yüzden de görevini tam yerine getiremiyordu. radyatör değişimini de düşünebilirsiniz...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


Daha çok yeni bi zamanda değişti
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
180
Tepki puanı
126
Konum
Türkiye
Aracınız
Civic FD6 2008
Öncelikle geçmiş olsun. Eski aracım 2008 fd6 civicte benzer olmasa da yakın sorunu yaşadım geçen sene. Radyatörculer fazla bişey anlamıyor. Benim sıkıntı su eksilterek başladı. Sonra kışın kalorifer isitmamamaya başladı. En sol hava çıkışı sıcak,sola yakın orta çıkış orta sıcak, sağa yakın hava çıkışı ılık-soguk arası ve en sağ hava çıkışı soğuk ufluyordu. Kalorifer peteği tıkanmış dediler ve temizlettim. 3 gün sonra yine aynı oldu. Sonra arabaya dikkat ettim,ilk çalıştırıp 1-2 dakika bekleyip stop ettiğimde kaput içinden fisss diye ses yapıyor. Sonra bir motor ustasının tavsiyesi ile radyatörü her gün alttaki tapasini açıp bosalttim ve tekrar su doldurdum. Bu olayı 4-5 gün yaptıktan sonra 1,5 litre antifriz ve gerisi su doldurarak iki günde bir değiştirdim (4 defa). Artık radyatörü bosalttigimda kirli, paslı su gelmiyordu. İnternett satılan radyatör acıyı aldım ve tarifine göre kullandım. En sonunda radyatorcuye gidip bir daha temizlettim kalorifer peteğini. Hatta başında bekledim, iş bittikten sonra kalorifer peteginin girişine su hortumu bağlatip diğer uçtan temiz su gelene kadar su verdirdim,birde çıkış tarafından hortumu bağlatip diğer tarafından temiz su gelene kadar su verdirdim ( ustaya kalsa gerek yoktu ama çok ısrar ettim kalorifer temizliğinden sonra su basma işine. Ve usta dahi şaşırdı temizlikten sonra gelen pis suyu görünce) ondan sonra sıkıntım bitti. Biraz uzun oldu yazım ama kusura bakmayın artık.muhtemelen sizin devirdaim sisteminde bir sıkıntı var. Bu olayda yukarda yazdığım gibi de olabilir,direkt devirdaim pompasindan da meydana gelebilir. Araba ısınınca sıcaklığı maksimuma getirerek tüm hava yollarından gelen sıcaklık aynı mı bir bakın ve ona göre hareket edin.

Redmi S2 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
Civic ES7 2004
Bi baktırmadığımız devirdaim kaldı zaten yakın zamanda kapak da işlem gördü radyatör yeni değişti termostat değişti ben bu gün tekrar termostatı kontrol edeceğim diyafram denilen bir hortum var hemen üzerinde yüne o mu tıkandı die


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst