Arkadaşlar Honda CR-V kullanıcısıyım. Aracı 2 senedır kullanıyorum. Bundan önce 5 sene Honda Jazz 2012 cvt şanzımanlısını kullandım. Crv hakkındakı tecrubem ıse cok aşırı konforlu uzun yolda mola vermeden gıdıyorsunuz 5 6 saat. Yoldakı sürtünme kuvvetını hıssetırmıyor araç sankı havada gıdıyor gıbı Hondanda beklemedıgım ya da alıskın olmadıgım konfor açıkcası Yakın cevremden arkadaşlarımın FD6 larını  kullandım  bol bol .
Araç bıldıgınız üzere 160 hp 350 nm 9 ılerı otomatık 4x4. Yakıt olarak benı çok şaşırtı. Araç İzmir içinde 7-7.5 litre, arasında şehır dısında klıma acık 5.4 5.6 lıtre arasında gezınıyor ki 2 senedır bu şekılde bi tükemı var. SAnırım uzun yolda 9 üncü vıtesde 120 km hızla 1800 devır çevırıyordu Benım ıkıncı aracım olan 2011 Mazda 3 lpg lı otomatık vıtes MAzda 3 ümden bıraz fazla yakıyor ama cok degıl yanı en fazla 1 lıtre. Yanı şöyle dıyım İzmir Kusadası Davutlar gıt gel Mazda 3 üm 80 tl yakıyorsa Honda da max 95 100 tl yakıyor.
Araç konfor olarak cok ıyı lastık sesı pek yok gıbı rüzgar sesı yüksek yapısında dolayı 120 cıvarı yavas yavas başlıyor. Yetkılı servıs bakımları da 1300 ıle 2000 arası degısıyor
				
			Araç bıldıgınız üzere 160 hp 350 nm 9 ılerı otomatık 4x4. Yakıt olarak benı çok şaşırtı. Araç İzmir içinde 7-7.5 litre, arasında şehır dısında klıma acık 5.4 5.6 lıtre arasında gezınıyor ki 2 senedır bu şekılde bi tükemı var. SAnırım uzun yolda 9 üncü vıtesde 120 km hızla 1800 devır çevırıyordu Benım ıkıncı aracım olan 2011 Mazda 3 lpg lı otomatık vıtes MAzda 3 ümden bıraz fazla yakıyor ama cok degıl yanı en fazla 1 lıtre. Yanı şöyle dıyım İzmir Kusadası Davutlar gıt gel Mazda 3 üm 80 tl yakıyorsa Honda da max 95 100 tl yakıyor.
Araç konfor olarak cok ıyı lastık sesı pek yok gıbı rüzgar sesı yüksek yapısında dolayı 120 cıvarı yavas yavas başlıyor. Yetkılı servıs bakımları da 1300 ıle 2000 arası degısıyor
Ekli dosyalar
- 
		
		
			
	
			
				 20180113_135754.jpg150.8 KB · Görüntüleme: 198 20180113_135754.jpg150.8 KB · Görüntüleme: 198
- 
		
		
			
	
			
				 mölim.jpg168.4 KB · Görüntüleme: 201 mölim.jpg168.4 KB · Görüntüleme: 201
- 
		
		
			
	
			
				 IMG-20190309-WA0001.jpg197 KB · Görüntüleme: 215 IMG-20190309-WA0001.jpg197 KB · Görüntüleme: 215
- 
		
		
			
	
			
				 20180113_135821.jpg148.1 KB · Görüntüleme: 193 20180113_135821.jpg148.1 KB · Görüntüleme: 193
- 
		
		
			
	
			
				 20180113_135837.jpg168.3 KB · Görüntüleme: 198 20180113_135837.jpg168.3 KB · Görüntüleme: 198
- 
		
		
			
	
			
				 20180113_135847.jpg176.2 KB · Görüntüleme: 206 20180113_135847.jpg176.2 KB · Görüntüleme: 206
- 
		
		
			
	
			
				 ömlşl.jpg106.8 KB · Görüntüleme: 199 ömlşl.jpg106.8 KB · Görüntüleme: 199
- 
		
		
			
	
			
				 wefwg.jpg122.7 KB · Görüntüleme: 200 wefwg.jpg122.7 KB · Görüntüleme: 200
- 
		
		
			
	
			
				 lsmqls.jpg348.6 KB · Görüntüleme: 191 lsmqls.jpg348.6 KB · Görüntüleme: 191
- 
		
		
			
	
			
				 IMG-20190309-WA0004.jpg229.4 KB · Görüntüleme: 194 IMG-20190309-WA0004.jpg229.4 KB · Görüntüleme: 194
			
				Son düzenleme: 
			
		
	
								
								
									
	
								
							
							 
	 
 
		 
 
		



 
 
		 müthiş harika, maşallah birçok muadili marka model jip bu kadar az yakamıyor, ben bu fotoğraflarda 4 çeker modu göremedim? sürekli 4 çeker mi? yoksa ön taraf patinaja düştüğünde arka tarafı otomatik devreye sokanlardan mı acaba? jipe bile vites kulakçığı koyan honda nın ellerinden öpmek istiyorum
 müthiş harika, maşallah birçok muadili marka model jip bu kadar az yakamıyor, ben bu fotoğraflarda 4 çeker modu göremedim? sürekli 4 çeker mi? yoksa ön taraf patinaja düştüğünde arka tarafı otomatik devreye sokanlardan mı acaba? jipe bile vites kulakçığı koyan honda nın ellerinden öpmek istiyorum 
 
		 Benzinli atmosferik motorun yeri ayridir hep uzun yol için mükemmel bu CRVler. Civic FB7 de yormuyor uzun yolda ama bundaki kadar konfor yoktur.
 Benzinli atmosferik motorun yeri ayridir hep uzun yol için mükemmel bu CRVler. Civic FB7 de yormuyor uzun yolda ama bundaki kadar konfor yoktur. 