Honda firmasının yüzsüzlüğü - Honda Pişmanlıktır

Katılım
10 Ağu 2022
Mesajlar
8
Tepki puanı
9
Konum
van
Ad Soyad
caner
Yaş
32
Aracınız
Civic FC5 2017
2010 yılından beridir honda civic kullanıcısıyım. Bu 3. civic aracım olmak üzere 2017 model FC5'im var. Aracımda 2 farklı noktada başlayan vernik atması problemi gün geçtikçe büyümekte ve 3. bir noktadan sonra ise 4. bir noktada aynı problem gün itibariyle başlamıştır. Aldığım eksper raporları ve ayrıca sanayideki sözlü görüşler aracın vernik problemi olduğu ve bu problemin fabrika hatasından kaynaklandığını söylemesine rağmen hondanın verdiği cevap dış etmenler kullanıcı kaynaklı. 5 yaşındaki aracın nasıl bir dış etmenden etkilendiği ise merak konusu. Görsellerde de göreceksiniz ki boya kalınlığı azalmış. Gerçekten hondanın vermiş olduğu bu cevap üzücü olmakla beraber müşteri memnuniyetini sağlayamamanın yanı sıra gülünçte geliyor. Demem o ki hem honda motosiklet hem de otomobil kullanıcısı olarak HONDA PİŞMANLIKTIR . . .

Bugun itibari ile mahkeme sürecini başlatmış olmakla beraber ilerleteceğim mahkeme süreçlerinin tüm detaylarını sizlerle ve sosyal medya platformları ile paylaşacağım. Sonucun kesinlikle olumlu çıkacağını biliyorum. Lakin hondanın yapmış olduğu haksızlığı ortaya çıkarmak için bu süreci sonuna kadar irdeleyeceğim.

Desteklerinizi bekliyorum.
 

Ekli dosyalar

  • ETUW8744.JPG
    ETUW8744.JPG
    94.6 KB · Görüntüleme: 115
  • FWJP2431.JPG
    FWJP2431.JPG
    73.9 KB · Görüntüleme: 116
  • KSTI4833.JPG
    KSTI4833.JPG
    73 KB · Görüntüleme: 121
  • LQOQ7982.JPG
    LQOQ7982.JPG
    119.9 KB · Görüntüleme: 121
  • SZDH4255.JPG
    SZDH4255.JPG
    162.3 KB · Görüntüleme: 116
  • XXXW6982.JPG
    XXXW6982.JPG
    136.7 KB · Görüntüleme: 120
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
Hocam garanti konusunda hondatr servise yetkiyi vermiş ama servis keyfe keder tutum sergiliyor. Serviste eskiden çalışmış birisi bana isterlerse garantiye sokarlar ama servisler sokmak istemiyor demişti. Bunu da şöyle izah etmişti siz bireysel araba alıyorsunuz vites topuzu soyuluyor ama kullanıcı hatası deniyor, adam filo olarak 200 araç alıyor ve bunun hepsinin vites topuzu değişebiliyor. Mesela elektronik el freni sviçini garantiden değiştim, ama ateşleme bobinini değişemedim var da var sayabilirim, garanti neye göre hangi servise göre işliyor, her servisin tutumu farklı. Kitapçıkta yazan kullanım türünde yetkili servise bakım yaptırmak zorundasınız bile yazmamakta, yurt dışında insanlar kendileri değişiyor yağ vb. Ama garantileri devam ediyor. Hondanın suçu servislere göz yumması, japonlarda hataya göz yumulmaz. Pandemi ile bütün araç firmalarının servisleri daha da azıttılar bana kalırsa.
Konudan bağımsız olarak yolladığın videoda euro 3.38 dolar 3.08 filan ağlayasım geldi, nereden nereye.



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
O konuda haklısınız, servise göre durum değişebiliyor.

bütün bakımları aynı serviste yaptırmak, ikili ilişkilerin iyi olması vs de etken.

ben şanzıman değişen kullanıcı da biliyorum garantiden.
 
Geri
Üst