HONDA İLE UZUN YOL TECRÜBELERİ ?

Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
Bahsettiğiniz cıvıc’in otomatik şanzıman oranları çok uzun araba 1.6 olmasına rağmen 5. Viteste 3 bin devirde 150 ile gidebiliyor, tabiki dizelin rampada avantajı var zaten dizel topu topu 4 bin devir çeviriyor ee bütün torku alt devirde veriyor bu honda ile alakalı değil dizel ile benzinli motor farkı, benzinli manuel fd6 cıvıc sahibiyim keşke imkanımız olsaydıda bahsettiğiniz yokuşları beraber çıksaydık sizde duster varken gördüğünüz tek şey stop lambası olurdu bu araçlar düzde gidiyor çünkü benzinli ama rampadada 1.6 atmosferikler içinde en nefesli giden araçlardan haa siz dizel gibi 3 bin devirde yokuş çıkıcam diyosanız iş değişir saygılar...




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
Alakası yok. Dustera rampada stop gösterecek fd6 fb7 tanımıyorum. Duster 3 sene kullandım 2005 vtec 1 sene kullandım ve şimdi de fb7. Siz 110 beygirlik duster a binin gaza basmaya korkarsınız. Duster 5 bin devir çeviriyor doğru ama siz vitesi ikiye atamadan o çoktan gitmiş olur.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Bahsettiğiniz cıvıc’in otomatik şanzıman oranları çok uzun araba 1.6 olmasına rağmen 5. Viteste 3 bin devirde 150 ile gidebiliyor, tabiki dizelin rampada avantajı var zaten dizel topu topu 4 bin devir çeviriyor ee bütün torku alt devirde veriyor bu honda ile alakalı değil dizel ile benzinli motor farkı, benzinli manuel fd6 cıvıc sahibiyim keşke imkanımız olsaydıda bahsettiğiniz yokuşları beraber çıksaydık sizde duster varken gördüğünüz tek şey stop lambası olurdu bu araçlar düzde gidiyor çünkü benzinli ama rampadada 1.6 atmosferikler içinde en nefesli giden araçlardan haa siz dizel gibi 3 bin devirde yokuş çıkıcam diyosanız iş değişir saygılar...




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
Hocam yokuşta dahil her koşulda manuellerin gidişi otomatikten çok iyi zaten(y)
Düşünün manuelin hızlanması 10 sn iken otomatiğinki 12.5 sn :oops:
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
291
Konum
İzmir
Hocam yokuşta dahil her koşulda manuellerin gidişi otomatikten çok iyi zaten(y)
Düşünün manuelin hızlanması 10 sn iken otomatiğinki 12.5 sn :oops:

Bende 2000 model ies otomatik vardı onlada yokuşları sıkıntısız çıkıyorum bu arabalar devir sever haliyle benzinli motor yani




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
İşte bende bu yüzden alışamadım. Tamam uzun yol konforlu ama ailecek uzun yolda rampa çıkmak biraz kasıyor. Kimse gidiyor demesin. Dik yokuşlarda kasıyor ve bağırıyor

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
291
Konum
İzmir
İşte bende bu yüzden alışamadım. Tamam uzun yol konforlu ama ailecek uzun yolda rampa çıkmak biraz kasıyor. Kimse gidiyor demesin. Dik yokuşlarda kasıyor ve bağırıyor

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Siz dizele alışmışsınız 1.6 atmosferik benzinli otomatik hiç bir arabayla dizel gibi bağırmadan yokuş çıkamazsınız, bana sizin fb7 yi verin siz duster ile çıkın arkanızdan ayrılmam gidiyor gitmiyor değil ama 4 bin devir üstü kullancaksınız :)




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
458
Tepki puanı
426
Konum
Ardahan
Aracınız
Civic FB7 2015
Siz dizele alışmışsınız 1.6 atmosferik benzinli otomatik hiç bir arabayla dizel gibi bağırmadan yokuş çıkamazsınız, bana sizin fb7 yi verin siz duster ile çıkın arkanızdan ayrılmam gidiyor gitmiyor değil ama 4 bin devir üstü kullancaksınız :)




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
Maalesef duster gitti artık yoksa verirdim arabamı size sağlık olsun.

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
İşte bende bu yüzden alışamadım. Tamam uzun yol konforlu ama ailecek uzun yolda rampa çıkmak biraz kasıyor. Kimse gidiyor demesin. Dik yokuşlarda kasıyor ve bağırıyor

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Kasıyor ve bağırıyor ifadeniz devir çevirmesi sonucu oluşan motor sesi.
Atmosferik motorun zaten devir çevirmesi normaldir, atmosferik motorda lineer güç oluşumu gerçekleşir, ne kadar devir o kadar güçtür.
Babamın uzun yıllar 1.5 dizel kangoosu vardı, arkadaşımın megane 1.5 dizelini de uzun süre kullandım diyebilirim.
Dizellerin egzosu bir yana, ilk çalıştırmadan itibaren hiç azalmayan traktörümsü sesi bana göre çok rahatsız edici. Ayrıca renault'ların vites oranları oldukça kısa, 1.5 dci motor vites oranlarının etkisi ile 2000 devirde devir çevirmeyi sevmeyen kullanıcıyı etkiliyor ancak sonrası yok. Devir çevirttikçe aracın hızlanma gücü artmıyor, tam tersi 4000e doğru düşmeye başlıyor.
 
Geri
Üst