Ben 2015 CİVİC 4K 1.6 EXE MT LPG HONDA sahibiyim.2017’den bu yana garanti (28.02.2022 yılına kadar) kapsamında olduğu için her sene yaşadığım şehirden geliş gidiş 500 km yol mesafesi ve buna ilaveten çalıştığım yerden izin alarak Ankara'daki yetkili servislere servis bakımını yaptırmak için müracaat ediyorum. Hem de piyasadaki bu işleri yapan servislerden kat kat fazla ücret ödeyerek garanti kapsamından çıkmasın diye bu meşakkate katlanıyorum.04.07.2020 tarihinde Ankara Bora Plazaya servis bakımı için gittim. Beni karşılayan müşteri temsilcisine arabamla ilgili yapılması gereken taleplerimi ilettim. Sağ ön Hoparlörden cızırtı şeklinde ses geldiğini söyledim. Arabamı bakım sonrası teslim alırken görevli sağ ön hoparlörün yaptıkları kontrol sonrasında değişiminin gerekli olduğunu, garanti onayına gönderileceğini ve sonra aranacağımı ifade etti. 07.07.2020 günü Honda Bora dan arandım ve arabamın lpg li olduğunu lpg ninde fabrikasyon olmadığını ve bu sebeple garanti şartları yerine gelmediği için hoparlörün garantiden değişemeyeceğini Honda Türkiye A.Ş den gelen bilgiye istinaden tarafıma söyledi.2017 de arabayı aldığım zaman Kocaeli Honda Ufuk yetkili servisinde Lpg nin fabrikada takıldığını (2015 HONDA CİVİC 4K 1.6 EXE MT LPG) dolayısıyla LPG ifadesinin bundan dolayı olduğunu söyledi. Ankara Boranın düzenlediği servis bakım kabul belgesinde garanti bitiş tarihi 28.02.2022 yazıyor. Garanti koşullarını incelediğimde arızalı parçanın sarf malzemesi, plastik olmayan ve kullanım hatasını da içermeyen bir arıza olduğu kanaatindeyim. Kullanım hatası olsa diğer hoparlörlerinde arızalanması gerekirdi. 07.07.2020 tarihinde www.honda.com.tr. BİZE ULAŞIN bölümünden Honda Türkiye Genel Müdürlüğüne yazılı olarak müracaat ettim. 09.07.2020 tarihinde görevli telefondan parçayı garantiden değiştirmeyi sistemin onay vermediğini dolayısıyla hoparlör parçasının garantiden değişimi mümkün olmadığını söyledi. Benim defaatle Ankara Honda Bora da bana verilen servis bakım kabul belgesinde garanti bitiş tarihi 28.02.2022 yazıyor dediğimde, doğrudur ama sistem garantiden değişime müsaade etmiyor ifadesini kullandı. (Acaba ben yıllarca onların ifadesiyle garantisi olmayan arabamın garantisi var diye kandırıldım mı?) Arabamı aldığım 2017 tarihinden bu yana bana verilen yetkili servis belgelerinde garanti bitiş süresi 28.02.2022 diye belirtilmiş. Arızalı olan hoparlörün Honda Türkiye tarafından yenisi ile değişmesini talep ediyorum. Bu konudaki mağduriyetimin giderilmesini saygılarımla arz ederim. Saygılarımla 09.07.2020
NOT. YETKİLİ SERVİS ARIZALI OLAN HOPARLÖRÜN FİYATININ 3895 TL OLDUĞUNU SÖYLEDİ
NOT. YETKİLİ SERVİS ARIZALI OLAN HOPARLÖRÜN FİYATININ 3895 TL OLDUĞUNU SÖYLEDİ
Moderatörün son düzenlenenleri: