Aslında ıslak zemine rağmen gücü yere aktarırken kaybın az olması da bir maharet öyle değil mi...? Kontrolsüz güç güç değildir misali...

3 sn.’yi sırf yerler ıslak diye kapatamadıysa o zaman gücün yere aktarılması daha verimli hale getirilmeli diye düşünüyorum. Bu Type-R için bir eksi. Üçünün bastığı yer de ıslaktı...
yağmurlu havada düşük profilli ince yanak ve geniş taban lastikler çekiş ve frenlemede altına daha bol miktarda su girip bunları tahliye etmekte daha çok zorlandığı için NSX ve Type-R suyu sevmemiş namı diğer aquaplaning etkisi geniş tabanlı lastiklerde ince tabanlıya göre daha beter, RS nin diğerlerinden daha ince olan lastik tabanı suyu iyi tahliye ederken daha büyük olan yanakları esnekliği arttırıp suda tutunmayı arttırmış, bu da gündelik kullanmalık spor otomobil tanımına bire bir örnek

lastik dişleri ve kanalları ne kadar başarılı olursa olsun kuru asfaltta tutunmak için haddinden fazla lastik sırt kanalı ve dişleri zararlı.
Honda nın CVT si de hiç öyle kasnakları oran ve çap değiştirene kadar ohoo akşam olur misali değil, mübarek çatır çatır vites atıyor gibi çalışıyor.
NSX ile karda kışta yaylaya çıkılmaz, Type-R ile yağmurlu havada roll kasılmaz demekki.
Ama RS hem bunlardan ucuz hem yaylaya hem düğün konvoyuna hemde karda kışta işe gidip gelmeye yara yara aşar dağları ovaları
