Koltuk kızağı

Katılım
9 Eki 2022
Mesajlar
38
Tepki puanı
3
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Yusuf kızılkaya
Yaş
27
Aracınız
Civic FE1 2021
Öncelikle araç 2022 civic en full LPG olan. Bugün Honda’dan bir mesaj geldi ve aracım şöför koltuk kızağında problem olabileceği ve randevu alınmasını söylediler. Aradım ve bana haftaya gelmemi söylediler. Neden diyince o parça ellerinde henüz yokuş haftaya gelecekmiş dediler. Eğer problem varsa kızak veya koltuğun değişeceğini söylediler. İlk sorum böyle bir sorun yaşayan oldumu. 2. Soru ise eğer koltuk değiştirirse ekstra para verip o koltuğu elektrikli yapma imkanımız var mı acaba ( imkansız gibi geliyor ama umut işte :)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
70
Tepki puanı
38
Konum
148100
Ad Soyad
İlhami akbulut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2019
Galiba civic 2016 sonrasında bu kronik problem, muhtemelen garanti kapsamında değişecekler.elektrikliye çevirme konusunu servise sorun bence.şu anda bende 1 ay olmadı fb7 den fc5 kasaya geçtim. Koltuk yükseltme kolu Yukarı yönlü yükseltmede üzerinde otururken yükseltme yapmıyor.servise sordum. Mekanizmanın değişmesi gerektiğini garantiden de değişemeyeğini söylediler. Aracım 2019 civic ilk üç yıldan sonraki garanti sadece motor ve şanzıman ı kapsıyormuş, bunu da öğrenmiş oldum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
26 Eyl 2022
Mesajlar
10
Tepki puanı
7
Konum
İzmir
Ad Soyad
Boşver Utkucum
Yaş
33
Aracınız
Civic FE1 2021
Bu aracımdan önce bmw,audi, mercedes ve vw sadece alman araçlarına binmiştim. Servis kısmı almanlarda net olarak daha iyi. Honda Türkiyenin tutumu öpme üstüne kurulu gibi :)
 
Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
70
Tepki puanı
38
Konum
148100
Ad Soyad
İlhami akbulut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2019
Servis olarak haklı olabilirsiniz ama bende daha öncesinde Polo, jetta kullanıcısı olarak civic i bırakıp tekrar kesinlikle wolkwagen e geçiş yapmam. Honda sağlamlık ve yüksek maliyetli aruza çıkarma açısından çok daha iyidir


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
2 Ara 2017
Mesajlar
355
Tepki puanı
218
Konum
edirne
Aracınız
Galiba civic 2016 sonrasında bu kronik problem, muhtemelen garanti kapsamında değişecekler.elektrikliye çevirme konusunu servise sorun bence.şu anda bende 1 ay olmadı fb7 den fc5 kasaya geçtim. Koltuk yükseltme kolu Yukarı yönlü yükseltmede üzerinde otururken yükseltme yapmıyor.servise sordum. Mekanizmanın değişmesi gerektiğini garantiden de değişemeyeğini söylediler. Aracım 2019 civic ilk üç yıldan sonraki garanti sadece motor ve şanzıman ı kapsıyormuş, bunu da öğrenmiş oldum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

bu 6 yıl garanti de yalan o halde?
misal bu durumda FK7 *- FC5ler deki Kronik klima arızası; ve kronik yakıt pompası arızasına da servis ücretsiz bakmıyor?
 
Katılım
7 Kas 2022
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Konum
Bursa
Ad Soyad
Furkan Sedat Mekik
Yaş
28
Aracınız
Civic FE1 2021
Pazartesi günü gideceğim. Ama şunu söylemem lazım gerçekten wolksvagen servisi bambaşka. Honda ile arasında en az 10 gömlek var


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam benzer mesaj bana da geldi önümuzdeki hafta için ben de randevumu aldım. Gelen mesajda kontrol edilecek ve gerekli ise degisecek yaziyordu, kesin degisiyor mu, islem ne kadar surdu tam olarak ne islem yaptilar detay paylasabilir misin ?
 
Katılım
7 Kas 2022
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Konum
Bursa
Ad Soyad
Furkan Sedat Mekik
Yaş
28
Aracınız
Civic FE1 2021
Benim de bu hafta çarşamba günü olan randevum iptal edildi ellerinde parça yokmuş henuz gelmemis onumuzdeki hafta icin parcanin gelecegi soylendi
 
Geri
Üst