Honda daha önce sadece otomatik şanzımanla satışa sunacağını duyurduğu beş kapılı Civic modeline manuel şanzımanlı kardeş ekledi. Bu model, Avrupa'da zaten sunulmaktaydı.
Hatchback gövdede sunulan en üst donanım paketi olan Sport+ Güvenlik Paketi ile satılacak olan otomobilin fiyatı 205.000 TL olarak belirlenmiş. 1.5 litre hacimli, turbo beslemeye sahip benzinli motoru 182 beygir güç üretebilen otomobilin teknik verilerinde bazı güzel gelişmeler de bulunuyor.
Türkiye'de kataloglarda henüz yer almadığından Avrupa'da sunulan broşürler arasında yaptığımız incelemeler sonucunda aracın maksimum tork değerinde, CVT'li araca göre 20 Nm'lik bir artış olduğunu görebiliyoruz. 240 Nm'yi 1.900 ile 5.000 d/d arasında veren ünite maksimum gücünü de 500 d/d daha aşağıda verebiliyor.
6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 8.3 saniye olarak açıklanan modelin maksimum sürati de 200 km/s'ten 220 km/s'e yükselmiş. Ayrıca resmi yakıt tüketim verileri karşılaştırıldığında CVT'li aracın 6.7 litre/100 km'sine karşılık manuel model 6.1 litre/100 km'lik performans gösteriyor. (Alıntıdır)
Hatchback gövdede sunulan en üst donanım paketi olan Sport+ Güvenlik Paketi ile satılacak olan otomobilin fiyatı 205.000 TL olarak belirlenmiş. 1.5 litre hacimli, turbo beslemeye sahip benzinli motoru 182 beygir güç üretebilen otomobilin teknik verilerinde bazı güzel gelişmeler de bulunuyor.
Türkiye'de kataloglarda henüz yer almadığından Avrupa'da sunulan broşürler arasında yaptığımız incelemeler sonucunda aracın maksimum tork değerinde, CVT'li araca göre 20 Nm'lik bir artış olduğunu görebiliyoruz. 240 Nm'yi 1.900 ile 5.000 d/d arasında veren ünite maksimum gücünü de 500 d/d daha aşağıda verebiliyor.
6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 8.3 saniye olarak açıklanan modelin maksimum sürati de 200 km/s'ten 220 km/s'e yükselmiş. Ayrıca resmi yakıt tüketim verileri karşılaştırıldığında CVT'li aracın 6.7 litre/100 km'sine karşılık manuel model 6.1 litre/100 km'lik performans gösteriyor. (Alıntıdır)