Mehmet Bey sağolsun. Gene boş durmamış.

WolfRaM

Özel Üye
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
279
Tepki puanı
276
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2019
Mehmet bey başladı mı bir yere arkadaşlar, bilen var mı ?

Damla’dan ayrılmıştı en son diye hatırlıyorum.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
1,142
Tepki puanı
1,469
Konum
ankara
Aracınız
Civic FC5 2020

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,337
Çözümler
9
Tepki puanı
13,210
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Paylaşıma saygım var, sonuçta video çekip monte edip yayınlamak bir emektir. (y)
Ancak yol tutuş gösterme amaçlı orta hızlı bir viraja tek eli direksiyonu tutarak virajı dönmesi sanki bu işten hiç anlamıyor görüntüsü verdi bana. Özellikle 50 km hız sınırı olan virajda diye belirtmesi güldürdü beni :)
Virajın videoda göründüğü kadar anladığım yapısına göre birçok aracın zorlanmadan gireceği bir hızda iken virajda biraz hızlanarak ilerleyebilmek bence yol tutuş iyidir anlamına gelmiyor.
Benim nacizane bildiğim viraja ilk girişte girebildiği kadar yüksek hızla girip (genelde lastikler çığlığa başladığında sınıra gelinmiş demektir) viraj içinde de bu hızın ne kadarını koruyabileceği, viraj çıkışında gaza oturduğunda kafanın ne kadar açılacağından bahsedilmesini beklerdim.
Ya da daha dar bir virajda aracı bozucu ani direksiyon manevraları ile aracın önünün veya arkasının stabilitesini göstermesini isterdim.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
9,146
Çözümler
11
Tepki puanı
9,062
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Paylaşıma saygım var, sonuçta video çekip monte edip yayınlamak bir emektir. (y)
Ancak yol tutuş gösterme amaçlı orta hızlı bir viraja tek eli direksiyonu tutarak virajı dönmesi sanki bu işten hiç anlamıyor görüntüsü verdi bana. Özellikle 50 km hız sınırı olan virajda diye belirtmesi güldürdü beni :)
Virajın videoda göründüğü kadar anladığım yapısına göre birçok aracın zorlanmadan gireceği bir hızda iken virajda biraz hızlanarak ilerleyebilmek bence yol tutuş iyidir anlamına gelmiyor.
Benim nacizane bildiğim viraja ilk girişte girebildiği kadar yüksek hızla girip (genelde lastikler çığlığa başladığında sınıra gelinmiş demektir) viraj içinde de bu hızın ne kadarını koruyabileceği, viraj çıkışında gaza oturduğunda kafanın ne kadar açılacağından bahsedilmesini beklerdim.
Ya da daha dar bir virajda aracı bozucu ani direksiyon manevraları ile aracın önünün veya arkasının stabilitesini göstermesini isterdim.
Evet aracın limitleri ancak öyle ortaya çıkar. Fakat o biraz usta şöför işi. Birde boş bir güzergah veya pist olmalı. Km77 testleri bu işte iyi rol oynuyor.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
432
Tepki puanı
625
Konum
Nevşehir
Aracınız
Civic FC5 2019
Evet aracın limitleri ancak öyle ortaya çıkar. Fakat o biraz usta şöför işi. Birde boş bir güzergah veya pist olmalı. Km77 testleri bu işte iyi rol oynuyor.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
Yada benim başıma gelen gibi, dara düşüp arabanın seni mahçup etmemesi gerekir. Yaklaşık 3 ay önce 120km hızla ani peşpeşe bir iki manevra yapmak zorunda kaldım tam geyik testlerine benzer durum oldu. Normal zaman olsun o hareketi yapmaya şahsen cesaret edemezdim. Ama Allah korudu. Civic te mahçup etmedi. Başka arabaları bilmem ama Civic yol tutuşu anlamında güven verdi bana.
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,337
Çözümler
9
Tepki puanı
13,210
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Yada benim başıma gelen gibi, dara düşüp arabanın seni mahçup etmemesi gerekir. Yaklaşık 3 ay önce 120km hızla ani peşpeşe bir iki manevra yapmak zorunda kaldım tam geyik testlerine benzer durum oldu. Normal zaman olsun o hareketi yapmaya şahsen cesaret edemezdim. Ama Allah korudu. Civic te mahçup etmedi. Başka arabaları bilmem ama Civic yol tutuşu anlamında güven verdi bana.
Civiclerde yol tutuş olarak zaten sorun yok, FC5in tutuş hissi de güven verir (y)
 
Geri
Üst