O paraya PASSAT ALIRIM DİYENLER biz böyle mutluyuz

Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
Wolswagen de yalıtım dann baska bişi yok önce gitsinnler DSG sini düzeltsin ler ondan sonra araba satsinlar..

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
17
Tepki puanı
17
Konum
Nevşehir
Aracınız
Civic FC5 2019
Önceki aracım passattı onda yaşadığım acı deneyimlere rağmen yine passat almakta kararlıydım ama yaptığım araştırmalar ve arkadaşlarımın telkinleriyle kararımı Honda olarak değiştirdim iyikide değiştirmişim
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
193
Tepki puanı
233
Konum
Bitlis
Ad Soyad
sef gngr
Yaş
32
Aracınız
Civic FC5 2019
Efsane başlık olmuş.. anlayamazlar, o direksiyona oturmadan anlayamazlar.

SM-N920C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
16 Kas 2016
Mesajlar
903
Tepki puanı
1,391
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2020
Daha bu haftasonu arkadaşımın 1.6 TDI DSG Comfortline B8 Kasa Passat'ının deri ve trim temizliğini yaptık, bende detaylı inceleme fırsatı yakaladım.
İc mekanla başlıyorum ;
Arka yaşam alanı diz ve baş mesafesi olarak FC5 le aynı, lakin Passat'ın ortasında kocaman bir şaft tüneli var. FB7 mi satıp FC5 aldığımda ilk gördüğüm eksi şaft tünelinin daha yüksek oluşuydu, haftasonu Passat'ın şaft tünelini gördükten sonra fikrim değişti.
Şoför koltuğunda ise durumlar farklı Passat daha klasik bir oturuş pozisyonuna sahipken, Civic daha sportif oturuş pozisyonuna sahip ancak şoför koltuğunda Passat daha kompakt ve küçük hissettiriyor. FC5' i özellikle aşağıda sürüyorsanız en olarak Passat' tan çok daha geniş hissettiriyor. Kimi için artı, kimi için eksi kabul edilebilir. Ben FC5 için eksi olarak görüyorum.
Bagaja gelirsek FC5 in bagaj yapısı daha şekilsizken, Passat'ın bagajı daha dikdörtgen ve kullanışlı bir yapıya sahip.
Sürüş ve konfor özellikleri ise ;
Yalıtım olarak 80 km/h civarlarına çıkabildim. Lastik sesi gerek segment farkı, gerek Alman olmasının verdiği sorumluluktan dolayı FC5 ten daha iyi. Rüzgar sesi olarak ise sahibine sorduğumda 110-115 bandından sonra gelmeye başlıyor dedi.
Süspansiyon sisteminde ise Civic in yol tutuş - konfor eğrisi bariz çok daha iyi, gövde salınımı Passat'a göre çok daha az ve bunun yanında konforu yeterince iyi.
Passat'ın konforu şehiriçi engebeler-tümsek gibi yerlerde FC5 ten biraz daha iyi.
Sürüş zevki olarak Passat daha yapay, Civic ise özellikle hisli yapısı ve direksiyonuyla çok daha keyifli hissettiriyor.
TDI motor normal dizele göre fazla, i-DTEC e göre aşırı sesli bir dizel ünite ve çalıştırma-stop etme esnasında fazla sarsıyor. Yine dizel otomatik olarak ikisini kıyaslarsak DSG daha hızlı olsa da, kalkıştaki kavrama olayı ZF den çok daha kötü hissettiriyor ve kaçırabiliyor.
Kısacası A noktasından B noktasına gitmek isteyenler Passat, A noktasından B noktasına keyifle gitmek isteyenler Civic tercih edebilir.
Bence o paraya Passat değil Civic alınır.

???? ??? ???????? (??????)
???? ??? ????????? ??-? ?-???? (?????)
???? ??? ???????? ?-???? (?????)
 
Katılım
2 Ara 2019
Mesajlar
140
Tepki puanı
114
Konum
Çekmeköy
Bende Passat düşünüyordum, iki aracında direksiyonuna oturdum ve direk bana hissettirdiğine istinaden Civic e karar verdim. Ve DSG de bir eksi idi benim için. Civic te şu anda en büyük şikayetim yalıtım, yol sesi. Onun dışında ciddi bir sıkıntım yok oldukça memnunum.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
254
Tepki puanı
220
Konum
Türkiye
Bilmiyorum ama bana mı öyle geldi.Bende bugüne kadar çok araba kullandım.keyif olarak bana vtec yetti :) diğer üst kasa civiclere binmedim.açıkçası ben arabadan keyif ve sorunsuzluk istiyorum Honda da bunlar fazlasıyla var.bu arada parçası pahalı diyenler de vardır ama şu an çoğu aracın parçası pahalı.Belki daha da ucuza geliyor veya bulunabiliyor.Açıkçası adamlar yapmış hacı :)herkese kazasız günler


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Ara 2019
Mesajlar
231
Tepki puanı
304
Konum
Konya
Aracınız
Civic FC5 2019
bizim ülkemizde arabalar, bir sonraki sahipleri için alınır!

ikinci elde değeri düşmeyen araba alınmaya çalışılır.
tamir ettirmek yerine hasarlı gezilir.
hasar anında tramer işletilmemeye çalışılır, cepten ödenir.
kaportaya film çekilir, taş izi yüzünden fiyatı düşmesin
paspaslar halı verildiği halde kaldırılır, muşamba veya kara lastik konur. satışta halılar yerine konur
ördek vakvaklaması hoparlörlerin vereceği ses tahammül edilir. tesisatçının iç kaplamaların tırnaklarına müdahale etmesine ve klas ses sistemi kurulmasına kıyılamaz. sonraki sahibinin aklında şüphe oluşmasın
film çekilir, bir gün söküleceği hesaba katılır. bu sayede sonraki sahibi memnun kalmazsa hasarsız sökebilsin.

sorunsuz japon yerine tok kapı sesine tamah edilir. on yıllar boyunca TSI ve DSG gibi yeni(!) teknolojilerde kobay olmak kabul edilir. halbuki japon o teknoloji sahaya gelene kadar uzun süre kendisi denemiş ve olgunlaştırmıştır.

Yeri gelmişken araçta halı paspas mı kullanmalıyız kauçuk mu? :) Ben nedense bütün araçlarımda halı paspası poşetinden çıkarmadan evin bir köşesine atıyorum öylece duruyor.
Ne biliyim çabuk kirleneceği ve kolay temizlenmeyeceği hissiyatı oluşuyor bende. :)
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
Bende Passat düşünüyordum, iki aracında direksiyonuna oturdum ve direk bana hissettirdiğine istinaden Civic e karar verdim. Ve DSG de bir eksi idi benim için. Civic te şu anda en büyük şikayetim yalıtım, yol sesi. Onun dışında ciddi bir sıkıntım yok oldukça memnunum.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Ver 5 bin yalıtım parası bak nasıl Passat tan da sessiz oluyor ,Passat 250 lira ,Honda 150 lıra aralarında kı fark yalıtım, onuda 5 lırayla halledebılıyorsun bence Passat araba ama parasının arabası değil o kadar para ver Cat DSG bozulsun ,yatır sıfır arabayı servis lerde...

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst