Merhaba arkadaşlar
Aracım 2004 vtec2 makyajlı kasa.
1 aydır şarj dinamosunda sorun yaşıyorum.
Yılbaşında akü lambam yandı ve elektrikciye gittim. Kömürün yeterli olduğunu söyledi sadece içindeki bakır dinamoyu değiştirdi/tamir etti.
Motorcu şarj dinamosunu çıkartırken bağlantı kablosunu koparttı. Mecburen lehim ve japon yapıştırıcısıyla yapıştırdılar. ( ben güvenemedim ama sağlam olacağını bişey olmayacağını söylediler). 10 gün sonra tekrar akü lambam yandı sanayiye giderken söndü.
-yine tekrar lamba yandı ve tekrar söndü yolda giderken.
-şuanda son evredeyim canım sıkıldı.
Benim düşüncem;
-kömür yeterliyse(öyle dediler)
-içindeki bakırda yenilendi.
-kablo koptu ama temazsızlık yapabilir diye düşünüyorum yada oksitlendi çünkü bi kaçgündür hava soğukken arıza lambası yanıyor ısınınca sorun olmuyor gibi.
Sizin tecrübelerinizden yararlanmak için öğrenmek istediğim şarj dinamosunu komple yenisiylemi değiştireyim? Yoksa tamir olsada aynı şeymi.
Tamir olarakta sadece kömür yenilencek anladığım kadarıyla.
Bide bağlantı kablosunun yenisini taktırmak istiyorum ama bulamadım nasıl temin edilebilir internette yok, japon yedek parçacılarda olur mu?
*motor arıza ışığım yanmaya başladı bide artık sönmüyor, aracım lpgli ama buzamana kadar yanmıyordu lpgden olduğunu düşünmüyorum.
farlarım eskisi gibi güçlü değil şarj dinamosundan kaynaklandığını düşünüyorum olabilir mi?
+adapazarında ikamet ediyorum burada bildiğiniz elektrikçi varmı?
Teşekkür ederim şimdiden.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aracım 2004 vtec2 makyajlı kasa.
1 aydır şarj dinamosunda sorun yaşıyorum.
Yılbaşında akü lambam yandı ve elektrikciye gittim. Kömürün yeterli olduğunu söyledi sadece içindeki bakır dinamoyu değiştirdi/tamir etti.
Motorcu şarj dinamosunu çıkartırken bağlantı kablosunu koparttı. Mecburen lehim ve japon yapıştırıcısıyla yapıştırdılar. ( ben güvenemedim ama sağlam olacağını bişey olmayacağını söylediler). 10 gün sonra tekrar akü lambam yandı sanayiye giderken söndü.
-yine tekrar lamba yandı ve tekrar söndü yolda giderken.
-şuanda son evredeyim canım sıkıldı.
Benim düşüncem;
-kömür yeterliyse(öyle dediler)
-içindeki bakırda yenilendi.
-kablo koptu ama temazsızlık yapabilir diye düşünüyorum yada oksitlendi çünkü bi kaçgündür hava soğukken arıza lambası yanıyor ısınınca sorun olmuyor gibi.
Sizin tecrübelerinizden yararlanmak için öğrenmek istediğim şarj dinamosunu komple yenisiylemi değiştireyim? Yoksa tamir olsada aynı şeymi.
Tamir olarakta sadece kömür yenilencek anladığım kadarıyla.
Bide bağlantı kablosunun yenisini taktırmak istiyorum ama bulamadım nasıl temin edilebilir internette yok, japon yedek parçacılarda olur mu?
*motor arıza ışığım yanmaya başladı bide artık sönmüyor, aracım lpgli ama buzamana kadar yanmıyordu lpgden olduğunu düşünmüyorum.
farlarım eskisi gibi güçlü değil şarj dinamosundan kaynaklandığını düşünüyorum olabilir mi?
+adapazarında ikamet ediyorum burada bildiğiniz elektrikçi varmı?
Teşekkür ederim şimdiden.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Son düzenleme: