Son zamanlarda ki CVT Kötüleme konuları..

Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
181
Tepki puanı
187
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2017
Son zamanlarda enteresan konular açılıyor. FC kasa araçlarda kronik CVT sorunu varmış gibi lanse ediliyor.
Arkadaşımızın biri 2 yılda 90.000 km yapmış. 4 bakıma gitmemiş. Şanzımanda sorun çıkmış ve "inanamadım" tarzında bir paylaşım yapmış.
arkadaşın mantığına göre 10 bakıma da gitmese o şanzımanın bozulmaması gerekiyordu sanırım.

Bir diğer arkadaş CVT araca yazılım yaptırmış. Dip gaz uçup kaçmaya çalışmış. Arızalanınca Bu arabalar yaramaz tarzında paylaşımlarda bulunuyor.

2016 sonundan 2020 Kasım ayına kadar toplam yaklaşık 112.000 adet Civic FC kasa satıldı.

Şanzıman indiren maksimum araba sayısı 30-40 bile yoktur. Taksici arkadaşımın arabası şuan 530.000 km de. 2 yılda bir CVT yağı değiştiriyor araba banamısın demiyor.
Lütfen bir şeyi araştırmadan konu açmayalım.
Arıza olabilir. Ama bu kronik herkeste var vs demek doğru değil. Aracı bakıma sokmamışsın ya da hunharca kullanmışsın. Ondan sonra Bu arabalar sorunlu..

Yapmayın arkadaşlar.
 
Katılım
16 Ağu 2019
Mesajlar
58
Tepki puanı
30
Konum
drejj0640
Aracınız
Civic FC5 2019
Son zamanlarda enteresan konular açılıyor. FC kasa araçlarda kronik CVT sorunu varmış gibi lanse ediliyor.
Arkadaşımızın biri 2 yılda 90.000 km yapmış. 4 bakıma gitmemiş. Şanzımanda sorun çıkmış ve "inanamadım" tarzında bir paylaşım yapmış.
arkadaşın mantığına göre 10 bakıma da gitmese o şanzımanın bozulmaması gerekiyordu sanırım.

Bir diğer arkadaş CVT araca yazılım yaptırmış. Dip gaz uçup kaçmaya çalışmış. Arızalanınca Bu arabalar yaramaz tarzında paylaşımlarda bulunuyor.

2016 sonundan 2020 Kasım ayına kadar toplam yaklaşık 112.000 adet Civic FC kasa satıldı.

Şanzıman indiren maksimum araba sayısı 30-40 bile yoktur. Taksici arkadaşımın arabası şuan 530.000 km de. 2 yılda bir CVT yağı değiştiriyor araba banamısın demiyor.
Lütfen bir şeyi araştırmadan konu açmayalım.
Arıza olabilir. Ama bu kronik herkeste var vs demek doğru değil. Aracı bakıma sokmamışsın ya da hunharca kullanmışsın. Ondan sonra Bu arabalar sorunlu..

Yapmayın arkadaşlar.
Aynen katılıyorum bakimlar yapılıp arıza verirse ve bu çoğunlukla olursa o zaman kronik diyebiliriz

Etab5 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
21 Şub 2020
Mesajlar
237
Tepki puanı
173
Konum
eskişehir
Aracınız
Civic FC5 2020
Bu yazıyı okuyunca nefes aldım
Çok haklı ve yerinde tespit
Teşekkürler
Son zamanlarda enteresan konular açılıyor. FC kasa araçlarda kronik CVT sorunu varmış gibi lanse ediliyor.
Arkadaşımızın biri 2 yılda 90.000 km yapmış. 4 bakıma gitmemiş. Şanzımanda sorun çıkmış ve "inanamadım" tarzında bir paylaşım yapmış.
arkadaşın mantığına göre 10 bakıma da gitmese o şanzımanın bozulmaması gerekiyordu sanırım.

Bir diğer arkadaş CVT araca yazılım yaptırmış. Dip gaz uçup kaçmaya çalışmış. Arızalanınca Bu arabalar yaramaz tarzında paylaşımlarda bulunuyor.

2016 sonundan 2020 Kasım ayına kadar toplam yaklaşık 112.000 adet Civic FC kasa satıldı.

Şanzıman indiren maksimum araba sayısı 30-40 bile yoktur. Taksici arkadaşımın arabası şuan 530.000 km de. 2 yılda bir CVT yağı değiştiriyor araba banamısın demiyor.
Lütfen bir şeyi araştırmadan konu açmayalım.
Arıza olabilir. Ama bu kronik herkeste var vs demek doğru değil. Aracı bakıma sokmamışsın ya da hunharca kullanmışsın. Ondan sonra Bu arabalar sorunlu..

Yapmayın arkadaşlar.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Son zamanlarda enteresan konular açılıyor. FC kasa araçlarda kronik CVT sorunu varmış gibi lanse ediliyor.
Arkadaşımızın biri 2 yılda 90.000 km yapmış. 4 bakıma gitmemiş. Şanzımanda sorun çıkmış ve "inanamadım" tarzında bir paylaşım yapmış.
arkadaşın mantığına göre 10 bakıma da gitmese o şanzımanın bozulmaması gerekiyordu sanırım.

Bir diğer arkadaş CVT araca yazılım yaptırmış. Dip gaz uçup kaçmaya çalışmış. Arızalanınca Bu arabalar yaramaz tarzında paylaşımlarda bulunuyor.

2016 sonundan 2020 Kasım ayına kadar toplam yaklaşık 112.000 adet Civic FC kasa satıldı.

Şanzıman indiren maksimum araba sayısı 30-40 bile yoktur. Taksici arkadaşımın arabası şuan 530.000 km de. 2 yılda bir CVT yağı değiştiriyor araba banamısın demiyor.
Lütfen bir şeyi araştırmadan konu açmayalım.
Arıza olabilir. Ama bu kronik herkeste var vs demek doğru değil. Aracı bakıma sokmamışsın ya da hunharca kullanmışsın. Ondan sonra Bu arabalar sorunlu..

Yapmayın arkadaşlar.
Objektif yorumunuz için teşekkür ederim. Konuya genel olarak bakmak lazım. Problemi yüzdeye çevirip somut ifadeler gerekiyor. Yoksa pireyi deve yaparız. Taksiciler bu konuda ilk söz sahibidir. Kullanıcı hataları ve bakımsızlıkla hiç bir hak elde edemeyiz.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
737
Tepki puanı
747
Konum
Çayırova / KOCAELİ
Aracınız
Evet bir linç kampanyası var gibi. Forumu ve bahsi geçen konuyu da trollüyor olabilir. Sorun yaşayanlar genele vurulduğunda baya az. Tek sıkıntı parçanın tamir olmaması ve sorunun çözümünün baya pahalı tutması. Kullanıcıları korkutan nokta bu gibi.Sorunun Kronik olduğunu hiç sanmıyorum.

Redmi Note 9S cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Çok şükür, rahat bir nefes aldım, gaza basmaya korkar olmuştum.

Şanzımanın tamirinin mümkün olmaması ve çözümünün çok pahalı olması kafayı yoruyor. Garantiye girmedi lafları dönüp duruyor bu tip vakalarda ama kurallara uyulduysa pek ala garantiye de giriyormuş.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Peki bu cvtdeki zincir kopmadan neden değiştirilmiyor?
Muhtemelen sadece parça tek satılmadığı için değiştirilmek istenmiyor yoksa mekanik olarak değişime engel bir durum yok.
Corolla'nın CVTlerinde 200bin km.de bir kayış değişiminin tavsiye edildiğinden bahsediliyordu ama kullanım kitapçığında bu bilgiye rastlamadım.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
674
Tepki puanı
196
Yaş
54
Muhtemelen sadece parça tek satılmadığı için değiştirilmek istenmiyor yoksa mekanik olarak değişime engel bir durum yok.
Corolla'nın CVTlerinde 200bin km.de bir kayış değişiminin tavsiye edildiğinden bahsediliyordu ama kullanım kitapçığında bu bilgiye rastlamadım.

Yurtdisinda kayis satiliyor ama ulkemizde nedense tamamen degisim yoluna gidiliyor.


Hondalarin parca fiyati maalesef cok pahali, bunu da kabul etmek lazim.
Gecen yil hr-v nin tek jant fiyatini sordum servise, fiyat 5900 tl idi. Simdi 10 bini bulmustur herhalde


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Geri
Üst