- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,295
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,143
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
Uzun süredir uygun fiyat ile ön plana çıkan birçok otomotiv markasında, kullanıcı tarafından direk temastaki bölgelerde kaliteyi yükselttiğini ancak gerçekte süspansiyon parçaları gibi görünmeyen bölgelerden bu maliyeti dengelediğini düşünüyordum, son zamanlarda geyik testlerinde B-SUV araçlarda bu durum iyice kendini göstermeye başladı. Özellikle ESP aktif olduğunda aracın ağırlık dağılımı ve viraj kabiliyetini bozan ciddi gövde salınımı görüntüsü ortaya çıkıyor.
Civic platformundan geliştirilen CR-Vnin ani manevradaki dönüşünü izleyin, araç zorlandığında kafadan kayıyor ancak hiçbir şekilde sekme tarzı gövde salınım mevcut değil.
Muhtemelen kafadan kaymanın temel nedeni de yüksek ağırlık.
Şimdi aynı testteki süspansiyonda maliyetten kısıldığını düşündüğüm araçların ani manevra tepkilerine göz atın,
Kia Sportage (C-SUV olmasına rağmen sorunlu)
Mazda CX-3
Seat Arona
Dacia Sandero
BONUS: Fiat altyapısını kullanmaya başladıktan sonra ciddi sorunlar yaşayan Jeep Renegade
https://youtu.be/dCEthdH7iYw?t=18
Civic platformundan geliştirilen CR-Vnin ani manevradaki dönüşünü izleyin, araç zorlandığında kafadan kayıyor ancak hiçbir şekilde sekme tarzı gövde salınım mevcut değil.
Muhtemelen kafadan kaymanın temel nedeni de yüksek ağırlık.
Şimdi aynı testteki süspansiyonda maliyetten kısıldığını düşündüğüm araçların ani manevra tepkilerine göz atın,
Kia Sportage (C-SUV olmasına rağmen sorunlu)
Mazda CX-3
Seat Arona
Dacia Sandero
BONUS: Fiat altyapısını kullanmaya başladıktan sonra ciddi sorunlar yaşayan Jeep Renegade
https://youtu.be/dCEthdH7iYw?t=18
Son düzenleme: