Üyelerin Anlık Araç Fotoğrafları

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010

akif

0
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
570
Tepki puanı
836
Yaş
35
Konum
izmir
Aracınız
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
Gerçekten çok doluydu araba hocam rampalarda devir çevirmekten arabadakiler başımız şişti dedi, özellikle tekir rampasını çok gürültülü tırmandık :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
fazla devire gerek yok hocam 3 binde sabıtleyip gıtmek lazım aksi taktirde bagrıo ama gitmıo turbosuz olmasının tek dezavantajı bu rampa performans ı ama atmosferik araca göre rampası iyi yinede

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Gerçekten çok doluydu araba hocam rampalarda devir çevirmekten arabadakiler başımız şişti dedi, özellikle tekir rampasını çok gürültülü tırmandık :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Orası benim keyif tırmanış yerim hocam :D
5000 devir üstünde ortalığı yırtarak herkesi geçmenin tadını almadıysanız çok şey kaçırmışsınız :)
 
Katılım
28 Kas 2018
Mesajlar
582
Tepki puanı
689
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Orası benim keyif tırmanış yerim hocam :D
5000 devir üstünde ortalığı yırtarak herkesi geçmenin tadını almadıysanız çok şey kaçırmışsınız :)
Eski zaman,Honda'ya ilk binişim ve ilk sürüşüm,biraz gaz verip devir tırmanınca yukarı doğru, yav bundan ne güzel ses çıkıyor böyle deyip basmıştım gaza ,hakkaten bazen çok eğlenceli geliyor o ses bana, özellikle araba boş ve yüksüz ise?
 

akif

0
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
570
Tepki puanı
836
Yaş
35
Konum
izmir
Aracınız
Orası benim keyif tırmanış yerim hocam :D
5000 devir üstünde ortalığı yırtarak herkesi geçmenin tadını almadıysanız çok şey kaçırmışsınız :)
Hocam arabada yalnız ya da iki kişi ve bagaj da boş olunca dediğiniz de haklısınız ama arabanın içi dolu bagaj kapağı zor kapandı bu durumda inanın motor devir çeviriyor bağırıyor ama gitmiyor bir süre sonra da yolcuların kafası şişiyor :) Nedendir bilmiyorum otoyol bu defa aşırı kalabalıktı tekir'e tırmanırken orta şerit ve en sağ şerit tırlar tarafından işgal edilmişti sol şeritte en öndeki araçların 70'le gitmesinden dolayı kuyruk olmuştu o yüzden düşük hız da yüksek devirle çıktım tekir'e pek keyif vermedi :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Hocam arabada yalnız ya da iki kişi ve bagaj da boş olunca dediğiniz de haklısınız ama arabanın içi dolu bagaj kapağı zor kapandı bu durumda inanın motor devir çeviriyor bağırıyor ama gitmiyor bir süre sonra da yolcuların kafası şişiyor :) Nedendir bilmiyorum otoyol bu defa aşırı kalabalıktı tekir'e tırmanırken orta şerit ve en sağ şerit tırlar tarafından işgal edilmişti sol şeritte en öndeki araçların 70'le gitmesinden dolayı kuyruk olmuştu o yüzden düşük hız da yüksek devirle çıktım tekir'e pek keyif vermedi :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam bende bayram dönüşlerinde genelde benzer durumla karşılaşıyorum, FB7de 3 kişi + bagajla birlikte 2.vites 6000 devirde 100 civarında sağlı-sollu çok geçiş yaptığım olmuştur, FC5te araç o devir bandında pek durmak istemeyebilir çünkü FC5te ayak pedalı en ufak geri harekette direk devir düşürümeye göre ayarlanmış, FB7de S modunda iken tam manuel modda olduğumda böyle bir durum oluşma ihtimali yok yani güç sürekli emrimde :)
Ek: FB7 kasa olarak FC5ten yaklaşık 100 kg hafif olduğu içinde yokuşta 1 nebze daha avantajlı :)
 

seckins33

0
Yönetici
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
2,670
Çözümler
2
Tepki puanı
2,964
Konum
Adana
Aracınız
Civic FC5 2019
Hocam bende bayram dönüşlerinde genelde benzer durumla karşılaşıyorum, FB7de 3 kişi + bagajla birlikte 2.vites 6000 devirde 100 civarında sağlı-sollu çok geçiş yaptığım olmuştur, FC5te araç o devir bandında pek durmak istemeyebilir çünkü FC5te ayak pedalı en ufak geri harekette direk devir düşürümeye göre ayarlanmış, FB7de S modunda iken tam manuel modda olduğumda böyle bir durum oluşma ihtimali yok yani güç sürekli emrimde :)
Ek: FB7 kasa olarak FC5ten yaklaşık 100 kg hafif olduğu içinde yokuşta 1 nebze daha avantajlı :)
S modunda Fc5'de çok canlı hocam. Her hafta Tekir rampasını yara yara çıkıyor maşallah ?
 
Geri
Üst