Arıza lambası yanması için Ltf +20, -20 geçmesi gerekiyor. Ne kadar sıfıra yakın olursa o kadar iyi olur. Eksi zengin, artı fakir karışım demektir.Aynı listede o değerler vardı ama hiç dikkat etmedim kaç olduguna yüzde kaç olmalı normalde akşam kontrol ederim bunlarıda
Hocam 12.000 kilometre önce değişim olmuş. Fakat problem ise daha yeni ortaya çıkmış.Triger zinciri takılırken senteyi düzgün ayarladılar mı acaba?
Bu da yakıt oranını etkiler.
Evet 12 13 bin km yaptım hiçbir sorun yoktu memnundum herşeyden suan başladı durumTriger zinciri takılırken senteyi düzgün ayarladılar mı acaba?
Bu da yakıt oranını etkiler.
12 bin detayına dikkat etmemişim. Evet ilk etapta belli ederdi.Hocam 12.000 kilometre önce değişim olmuş. Fakat problem ise daha yeni ortaya çıkmış.
Bu tarz bir durum olsa daha yakın zamanda belli etmez miydi?
Cihazım var akşam kontrol edicem ltft stft değerlerini.Subap ayarı yaptırdınız ama kişisel tecrübelerime dayanarak herkesin bu subap ayarını düzgün yapamadığını rahatlıkla söyleyebilirim.
Bizzat bu durumla karşılaştım. Yetkili servisten ayrılma bir Honda özel servisine gitmiştim. Subap ayarını yapmıştı fakat araç daha kötü titreşimli bir hal almıştı.
Kendim yaparak düzeltmiştim.
Tabi bu ihtimal ama
Buna benzer durumlarda bazı şeylerin yapıldığını sanarak sorunu başka yerlerde ariyorsunuz.
Size tavsiyem elm327 gibi obd cihazı ile aracın ltft, stft değerlerini takip etmeniz.
Km.niz yüksek. Oksijen sensörlerinizde yada maf sensörünüzde bir problem olabilir.
