Yeni Civic RS 1.5 Turbo Test Sürüşü izlenimler ve yorumlar

Wordls

0
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
631
Tepki puanı
2
Yaş
2023
Konum
İstanbul tarabya
Turbo tsi lerden kucuk geldi bana. Yazilim ile ilgili calismalarda ilerde olacaktir. Ama bu arac ne kadar yuklensede o gucu yere aktaracak organi yani sanzimani vasat. Yani arac daha iyi gidecekte sanziman dur ben bi vites degistireyim diyor. Yani hissiyat 140 - 150 gibi.
Tsi ile bi rolling yapilmali.
Bu aracin gucunu yasamak icin manuel alinmali. Oda yok.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
626
Tepki puanı
9
Yaş
41
Konum
İzmir
Turbo tsi lerden kucuk geldi bana. Yazilim ile ilgili calismalarda ilerde olacaktir. Ama bu arac ne kadar yuklensede o gucu yere aktaracak organi yani sanzimani vasat. Yani arac daha iyi gidecekte sanziman dur ben bi vites degistireyim diyor. Yani hissiyat 140 - 150 gibi.
Tsi ile bi rolling yapilmali.
Bu aracin gucunu yasamak icin manuel alinmali. Oda yok.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yüklü bir tsi ile (150 den 180 hp) roll de darma duman olur rs. Şanzıman kesinlikle manuel olacak veya cvt dışı bir şanzıman olacak işte o zaman bu motor o güçle roll de alabilir
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
392
Tepki puanı
40
Konum
ELAZIĞ
Aracınız
Scirocco ile denk geldi, camı indirip adamdan rica ettim, sağolsun kırmadı. Işıklardan kalktık, rampa yukarı doğru 0-100 yaptık. Ciddi ciddi fark yedi benden. Muhtemelen 125hp 'di. C sınıfı seri üretimlerde en hızlı araçlardan biri RS ama CVT gerçekten aracı törpülüyor. Bir yazılım denenmeli.
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Bu cvt aracı neden törpülüyor normalde farkı bilen yazarsa bizde öğrenmiş oluruz?
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
Arkadaşlar Cvt çalışma prensibinin anlatıldığı videoları ekliyorum,


 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Test edenlerin de fikirlerini bekliyorum, ama 180 bg gibi güçlü motora sahip araçta farklı incelemelerden okuduğum kadarı ile süspansiyona ve frenlere yönelik herhangi bir geliştirme yok, bu yönden cidden hayal kırıklığı .duv. Test edenler hissedilir bir farklılık gözlemleyebildi mi suspansiyon ve frenlerde? Mesela 160 km gibi süratte ani üst üste yavaşlamalarda fren gücündeki kayıp ne seviyede? Test edenlerin gözlemlerini bekliyorum.

Honda Türkiye maalesef yurtdışındaki en üst donanımlarda bulunan Honda Sense, Adaptif Hız Sabitleyici ve 10 hoparlörlü premium ses sistemi gibi donanımları koymamış! Bu büyük bir eksi!

Açıkça turbolu olsa bile yeni civic, FB7 sahibi olarak elimdeki aracın üstüne bir araç parası daha koymayı gerektirecek bir araç gibi gelmiyor bana hala .duv. Özellikle şu anki yakıt fiyatlarını gözönüne alırsak daha da mantıksız oluyor.

Bi de daha irdelenmemiş ama 180 bg motor gücüne karşı CVT şanzımanın sorunsuzluk namına kendini ispatlamasını lazım bence. Honda'yı yıllardır önplana çıkaran otomatiklerinin sorunsuzluğuydu. Umarım aynen devam eder, çünkü CVTlerin özel geliştirilmiş versiyonları haricinde gnelde yüksek güçle pek iyi başa çıkamadığı biliniyor. Biraz uzun dönem dayanıklılığını gözlemlemek gerekli.

Boş vaktimde teste gitme şansım olursa kendi test izlenimlerimi de yazacağım :) En kötü Nisan ayında aracın bakımında bir test sürüşüne çıkarım umarım :)
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=326]m2hamid[/MENTION] Hocam fren konusunda bence ciddi anlamda yol kat edilmiş, ayrıca yol tutuşu eski civiclere göre oldukça başarılı. Yol tutuşu ve fren sistemindeki iyileştirmeleri yeni eklenen şaft tüneline bağladım.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
@m2hamid Hocam fren konusunda bence ciddi anlamda yol kat edilmiş, ayrıca yol tutuşu eski civiclere göre oldukça başarılı. Yol tutuşu ve fren sistemindeki iyileştirmeleri yeni eklenen şaft tüneline bağladım.
Yeni civic her yönden gelişmiş zaten ama benim merak ettiğim husus, Turbolu RS versiyonda ek olarak iyileştirme olup olmaması. 1.6 motor ile 1.5 turbo versiyonun motor dışında altyapısında fark varmı?
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
626
Tepki puanı
9
Yaş
41
Konum
İzmir
Yeni civic her yönden gelişmiş zaten ama benim merak ettiğim husus, Turbolu RS versiyonda ek olarak iyileştirme olup olmaması. 1.6 motor ile 1.5 turbo versiyonun motor dışında altyapısında fark varmı?

Motor dışında bir gelişme yok.
 
Geri
Üst