Yetkili SERVİSE gitmeden mutlaka okuyunuz

Katılım
26 Kas 2021
Mesajlar
141
Tepki puanı
26
Konum
123456
Aracınız
Civic FC5 2018
1- Yetkili SERVİSE balatınız diskiniz bitik değiştirelim der. Belgesi var
Sakın inanmayın.

balata bitince çok ses yapar. Diskine kalınlıgı onemli.
Benim yetkili serviste 3 ay önce değiştirdiğim balata yan sanayi ve bitik diyerek değiştirmek istediler. Yani beni kazıklamaya calıstılar.
Yetkili SERVİSler değişmemesi gereken sağlam parcayı değiştirmek isteyip tüketiciyi aldatabiliyor.

2-Yetkili SERVİSE tüketicinin talep ve şikayetleri bilerek servis belgesine tam olarak yazmıyor. Kaydı var
Tüketici hak iddia etmesin diye tam yazmıyor.
Yetkili SERVİSE gittiğinizde mutlaka talep ve şikayetlerinizin dogru yazıldıgını kontrol edin.

3- Faturayı e-fatura gondercez diyip gondermeyebiliyor. Delili var

4- Faturya hangi marka model yag kullandıgını yazmıyor. Belgesi var

5- 1 servista bakım kampanyasına taksit var diğerinde taksit yok. Kampanyada yalan sartları hiç bir yerde yazılı değil.

6- Honda marka orjinal yağ kullanıyoruz derler ama kullanmazlar. Belgesi var

7- Klima kompresonuz bozuk değişmesi lazım der ama Klima kompresonuz bozuk değildir. Belgesi var

Yetki Sevislere Sakın inanmayın.


Honda Türkiye A.Ş. ninde sorunlar umrunda değildir.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst