2013 fb7 triger değişimi?

Katılım
20 Tem 2019
Mesajlar
80
Tepki puanı
35
Konum
Sakarya
Aracınız
Civic FB7 2013
İyi akşamlar arkadaşlar. 2013 model fb7 aracım 136 bin km’de. 69 bin km’den beri kullanmaktayım. Benden önceki sahibinde muhtemelen triger kayışı değişimi olmadı. Ben de aldığımdan beri baktırmadım. Acaba artık değiştirmem gerekir mi triger kayışını. Zira dıştan baktığımda ufak tefek çatlamalar göze gelmekte. Birde bu işlemin maliyeti ortalama ne kadar olur. Tecrübeli arkadaşlar fikir verirse sevinirim. Teşekkürler.
 
İyi akşamlar arkadaşlar. 2013 model fb7 aracım 136 bin km’de. 69 bin km’den beri kullanmaktayım. Benden önceki sahibinde muhtemelen triger kayışı değişimi olmadı. Ben de aldığımdan beri baktırmadım. Acaba artık değiştirmem gerekir mi triger kayışını. Zira dıştan baktığımda ufak tefek çatlamalar göze gelmekte. Birde bu işlemin maliyeti ortalama ne kadar olur. Tecrübeli arkadaşlar fikir verirse sevinirim. Teşekkürler.
Hocam merhaba pardon ama triger bu araçlarda zİncir .
Sizin demek istediğiniz V kayışı olmasın motorun yanında.

RMX3263 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Civicler de ezelden beri triger zincirdir ve pek değişim gerektirmez. Sizin gördüğünüz devirdaim (V) kayışıdır.
 
İyi akşamlar arkadaşlar. 2013 model fb7 aracım 136 bin km’de. 69 bin km’den beri kullanmaktayım. Benden önceki sahibinde muhtemelen triger kayışı değişimi olmadı. Ben de aldığımdan beri baktırmadım. Acaba artık değiştirmem gerekir mi triger kayışını. Zira dıştan baktığımda ufak tefek çatlamalar göze gelmekte. Birde bu işlemin maliyeti ortalama ne kadar olur. Tecrübeli arkadaşlar fikir verirse sevinirim. Teşekkürler.
Hocam triger zinciri veya kayışı dışarıdan göremezsiniz. (Kutulu ve muhafazalıdır.) Sizin gördüğünüz V kayışı oluyor. 136.000 kilometrede olduğu için değişebilir.
 
İyi akşamlar arkadaşlar. 2013 model fb7 aracım 136 bin km’de. 69 bin km’den beri kullanmaktayım. Benden önceki sahibinde muhtemelen triger kayışı değişimi olmadı. Ben de aldığımdan beri baktırmadım. Acaba artık değiştirmem gerekir mi triger kayışını. Zira dıştan baktığımda ufak tefek çatlamalar göze gelmekte. Birde bu işlemin maliyeti ortalama ne kadar olur. Tecrübeli arkadaşlar fikir verirse sevinirim. Teşekkürler.
Bahsettiğiniz arkadaşların da dediği gibi V kayışı yani alternatör kayışı. Dışarda orijinali yok. Orijinal parça kodu 6pk2093 dür. Bando markası üretir. Dışarda yine bando nun 6pk ile başlayan kayışları var ama milimetre olarak kısa ya da uzun geliyor biraz . Bu da bir süre sonra sese sebep oluyor. Tavsiyem servisten orijinal ürün almanız . Ağustos ayında 800 lü rakamlardaydı fiyat. Gözle görülür çatlaklar varsa en kısa sürede değişim yaptırın.
 
İyi akşamlar arkadaşlar. 2013 model fb7 aracım 136 bin km’de. 69 bin km’den beri kullanmaktayım. Benden önceki sahibinde muhtemelen triger kayışı değişimi olmadı. Ben de aldığımdan beri baktırmadım. Acaba artık değiştirmem gerekir mi triger kayışını. Zira dıştan baktığımda ufak tefek çatlamalar göze gelmekte. Birde bu işlemin maliyeti ortalama ne kadar olur. Tecrübeli arkadaşlar fikir verirse sevinirim. Teşekkürler.
Motor Triger Zinciri...gözükmez kutulu/muhafazalı şekilde durur...250/300.000 km rahat gider...

Hocam Bahsettiğin kayışa ; kimi tesisat kayışı der, kimi klima kayışı der.kimi V kayışı der.....
Teknik ismi Tahrik kayışı dır.....her 40.000 km de kontrol gerekir.....100.000 km den sonra kontrol edilip gerekli ise değişim gerekir....sizin araçta 136.000 km iyi bir km değişim yapılmadıysa daha önce,, değişmesi gerekir... iyi günler..

Son karar tabiki sizin...Saygılar
 
Son düzenleme:
Geri
Üst