Peki organik olmasi gereken motora komple bosaltip inorganik koyarsak bi sorun olur mu
Bu mühendisi dinlemenizi tavsiye ederim
SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Peki organik olmasi gereken motora komple bosaltip inorganik koyarsak bi sorun olur mu
İçindeki kimsayal maddeden onu yaparFd6 araçlarda genel olarak Castrol radicool kullanıyoruz mavi olanından. Ben 2 yıldır kullanıyorum. Ama 10 yıldır kullanan var.
Kırmızı önermiyorum, aslında arkadaşların dediği gibi rengin pek önemi yok fakat ben hangi aracımda kırmızı kullandıysam boru diplerine borulara hasar verdi. Kırmızı kullanıp sağı solu patlatan gçrdüm. Sebebini bilmiyorum ama kırmız tavsiye etmiyorum .
Aldığınız ürünün fotosunu buraya yüklermisiniz bidonun yani etiketinde ne yazıyor hangi renk Türkiyedeki honda antifirizlerini total üretiyormuş doğrumuBen yetkili servisten orjinal honda motor soğutma suyu aldım eksilme olursa ekleyeyim diye. Sende o şekilde temin edebilirsin
Rdicool koyuyoruz ama bizim araç için ugun değil zaten. Bildiğim kadarı ile bizimlikerde silikat olmaması gerek ama önerilen radicool mavi antifirzde az miktarda olsa silikat mevcut diye biliyorum.Civiclerde esasında antifriz tercihinde aslında temel bir kriter var, antifrizin silikatsiz P-OAT içerikli olması.
3 ay önce piyasaki P-OAT içerikli bütün antfirizleri inceledim ve enteresan şekilde litre bazında orjinal Honda Tip 2 antifrizin piyasada satilan P-OAT antifrizlerden daha uyguna satıldığını gözlemledim.
Piyasada uygun fiyatli satılan Castrol Radicool'un Honda uyumlu antifrizlerinde P yani fosfat mevcut değil, OAT antifriz olarak geçiyorlar.
Burada fosfatin en önemli görevi motor ve radyatör içi olası korozyonu önlemek için ekleniyor, bu sayede de 5 yıl sorunsuz bir sekilde antifriz degistirmeden kullanım imkanı elde ediliyor.
Halbuki Castrol Radicool kullanicilarina fosfat mevcut olmadığı için 2 yılda bir değişim öneriliyor.
Fosfat için potansiyel tortu oluşturabilir, diye belirtmiş. Ne kadar doğru bilmiyorum.Civiclerde esasında antifriz tercihinde aslında temel bir kriter var, antifrizin silikatsiz P-OAT içerikli olması.
3 ay önce piyasaki P-OAT içerikli bütün antfirizleri inceledim ve enteresan şekilde litre bazında orjinal Honda Tip 2 antifrizin piyasada satilan P-OAT antifrizlerden daha uyguna satıldığını gözlemledim.
Piyasada uygun fiyatli satılan Castrol Radicool'un Honda uyumlu antifrizlerinde P yani fosfat mevcut değil, OAT antifriz olarak geçiyorlar.
Burada fosfatin en önemli görevi motor ve radyatör içi olası korozyonu önlemek için ekleniyor, bu sayede de 5 yıl sorunsuz bir sekilde antifriz degistirmeden kullanım imkanı elde ediliyor.
Halbuki Castrol Radicool kullanicilarina fosfat mevcut olmadığı için 2 yılda bir değişim öneriliyor.
Evet hocam zaten bu yüzden bu antifrize geçilmeden önce sistemin suyla iyice yıkanması isteniyor.Fosfat için potansiyel tortu oluşturabilir, diye belirtmiş. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Ekli dosyayı görüntüle 272292
Antifrizin rengi iyi olabilir ancak motor ve radyatör içi koruma özelliği pek olmayabilir. Sizde temelde bol bol değişim yaparak bu sorunun önüne gecmissiniz.Ben kırmızı silikatsız radicool kullaniyorim 3 yıldır sorunsuz aldigimda benimde rengi pasli gibiydi 3 yilda 3 kere degisim yaptim suan tertemiz kullaniyorum en son %40a %60 antifiriz su ayarladim (safsu)