Bugün Honda'nıza ne yaptınız?

yetkili serviste bakım yaptırdım motor yağında Honda Dışı tedarik yazıyor.
4 farklı Servis danışmanına sordum orjinal yağ kullanıyoruz dediler.
Yedek parca bolume sordum tek yağ yar dediler.
Servis belgesine Honda Dışı tedarik yağ yazdılar.
İtiraz ettim yazıyı düzeltemediler orijinal yazınca fiyat arttı.

orijinal yağ kullanıyoruz deyip ne olduğu belirsiz Honda Dışı tedarik yaz yazan servisin Allah belasını verir umarım.

yağ kullanıp kullanmadıkları belli değil
 
Son düzenleme:
yetkili serviste bakım yaptırdım motor yağında Honda Dışı tedarik yazıyor.
4 farklı Servis danışmanına sordum orjinal yağ kullanıyoruz dediler.
Yedek parca bolume sordum tek yağ yar dediler.
Servis belgesine Honda Dışı tedarik yağ yazdılar.
İtiraz ettim yazıyı düzeltemediler orijinal yazınca fiyat arttı.

orijinal yağ kullanıyoruz deyip ne olduğu belirsiz Honda Dışı tedarik yaz yazan servisin Allah belasını verir umarım.

yağ kullanıp kullanmadıkları belli değil
Benim de bakım yaptırırken en sevmediğim şey bu konu. Her servis farklı yağ kullanıyor, İstanbul'da orijinal yağ kullanan servis varsa oraya gideceğim bir dahakine.

Bakımı nerede yaptırdınız?
 
Yeni aldığım FB7 kasa aracımı bugün komple bakıma soktum ve ayrıca iç aydınlatma kapı altı ve bagaj sarı ışıklarını beyaz led ışıklarla değiştirdim.
 
LPG' siz 45 bin km.de aldığım FC5 aracıma subap ayarı yaptım.

Araç öncesinde şıkırtılı çalışıyordu. Gazdan ayağımı çektiğimde araç frenliyor arkadan birisi tutuyor gibi oluyordu.

Aracıma baktığımda krank kasnağı yuvasının fabrikadan çıktığı gibi durduğunu, kasnak kenarındaki sıvı contaların fabrikasyon olduğunu ve daha öncesinde subap ayarı yapılmadığını anladım.

Çok fazla bir bozukluk beklemeden işlemi yapayım dedim. Fakat kimi subapların fazla açık, kimilerinin kapalı yani orantısız olduğunu gördüm.

45 bin km.deki LPG' siz benzinle kullanılmış bir aracın subap ayarlarının ne derece bozulabileceğini görün diye paylaşmak istedim.

Resimler arasında subap boşluklarının oranını belirttim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20221222_171807.jpg
    IMG_20221222_171807.jpg
    164.4 KB · Görüntüleme: 68
  • Screenshot_2022-12-22-17-26-15-509-edit_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2022-12-22-17-26-15-509-edit_com.miui.gallery.jpg
    375.2 KB · Görüntüleme: 69
  • Screenshot_2022-12-22-17-26-43-497_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2022-12-22-17-26-43-497_com.miui.gallery.jpg
    122.9 KB · Görüntüleme: 65
  • Screenshot_2022-12-22-17-27-07-689-edit_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2022-12-22-17-27-07-689-edit_com.miui.gallery.jpg
    359.9 KB · Görüntüleme: 67
LPG' siz 45 bin km.de aldığım FC5 aracıma subap ayarı yaptım.

Araç öncesinde şıkırtılı çalışıyordu. Gazdan ayağımı çektiğimde araç frenliyor arkadan birisi tutuyor gibi oluyordu.

Aracıma baktığımda krank kasnağı yuvasının fabrikadan çıktığı gibi durduğunu, kasnak kenarındaki sıvı contaların fabrikasyon olduğunu ve daha öncesinde subap ayarı yapılmadığını anladım.

Çok fazla bir bozukluk beklemeden işlemi yapayım dedim. Fakat kimi subapların fazla açık, kimilerinin kapalı yani orantısız olduğunu gördüm.

45 bin km.deki LPG' siz benzinle kullanılmış bir aracın subap ayarlarının ne derece bozulabileceğini görün diye paylaşmak istedim.

Resimler arasında subap boşluklarının oranını belirttim.
Helâl olsun hocam çok güzel bir bilgi edilmiş olduk. Emeğinize sağlık. Fd6'dan tecrübelisiniz, Fc5 içinde zor olmamıştır. Değerler baya yüksek gördüm şıkırtı sesi gelmesi beklenen bir durum. Genelde sıkmadan dolayı şikâyet gelir. Fabrikadan kaç ayarla çıktı acaba diye merakımı celbetti. Tecrübeli olanlar sürüş esnasında anormalliği farkediyor. Keyifli sürüşler dilerim.
 
Geri
Üst