Civic FD6 Buji Önerisi

fd6 2008 1.6 aracıma buji değiştireceğim ama internetten baktıgımda NGK markanın fiyatları arasında farklar var hangısı orjınal hangısı imitasyon anlamak zor. aldığınız memlun kaldıgınız bır yer varmı. yardımcı olabilecek biri.
 
fd6 2008 1.6 aracıma buji değiştireceğim ama internetten baktıgımda NGK markanın fiyatları arasında farklar var hangısı orjınal hangısı imitasyon anlamak zor. aldığınız memlun kaldıgınız bır yer varmı. yardımcı olabilecek biri.
İnternette gördüklerinizin %99u imitasyon. Yetkili servisten aracınıza uygun orjinal bujileri alabilirsiniz. 700-900 arası fiyatlardadır tahmini.
 
tesekkurederım orjınalını bulup kendım degıstırmek ıstıyorum. servisse basıt bır iş için tonla para sayma taraftarı ddeğilim.
Servistekiler orjinal işçilik 50tl almışlardı benden.
 
Merhaba arkadaşlar 2018 model eco civic aracımın buji değişimini serviste yaptırdım.Buji ve servis ücreti ile birlikte 853 tl ücret ödedim.Değişim öncesi buji ye bakmak istediğimi söylemiştim takılan bujinin aracın üzerindeki buji ile aynı (NGK SILZKR7C11DS) seride buji olduğunu gördüm.Değişim sonras ıaracın performansında belirgin bir artış oldu.Dilerim faydası olur.
 
Merhaba

Ben Aracımın 150.000 KM Bakımında Bujilerini Değiştirdim NGK İridyum Bujileri Tavsiye Ederim Her Hangi Bır Sıkıntısını Görmedim Yaşamadımda Piyasada Sahtesi Var Kutusunun Altında Orjinallik
 
Orjinalini Alman İçin Güvenilir Parçıcılardan Alabilirsin Demişlerdi Bana Orjinali Arasındaki Fark Bujini Üstünde NGK YAZISI olması gerektiğini söylediler
 
Ailece kullanmış olduğumuz, Mercedes C230 Kompressor aracımızın buji değişim zamanı gelmişti. O zamanlar araçta LPG 'de vardı. KIT MTM, Keihn sarı enjektörlü.. Arac 192hp oldugu için haliyle buji seçimi çok önemliydi, bende iridyum özellikle NGK bujisi almıştım. O zaman 2017 de 600 Tl gibi bir rakam vermiştim.. bujiler değiştikten sonra, araç alt devirlerde ve rölantide iken sanki sağlıklı patlatma yapamıyormuş gibi motorda teklemeler vardı, yani iyi dinleyince hissediyordum. Yüksek devirlere çıkınca 4 bin devire kadar sıkıntı hissetmiyorken, 5 bin devirde ve üstünde araç birden silindir kapatıp motoru korumaya almaya başladı. tabi haliyle aracı stop edip çalıştırınca düzeliyordu yine. telefonumda DASHCOMMAND ve elm327 ile baktıgımda silindir ateşleme hatası aldığını farkettim... Tabi bu yaşadığım olay buji değişiminden sonra olduktan sonra, hemen gittim aracın kendi servisinden orijinal BOSH aldım , onları taktıktan sonra sorun tamamen ortadan kalktı. orjinal diye aldıgım NGK iridyum bujileri ise servisteki birisi başka bir NGK aynı bujiler ile yanyana kıyasladıgında bendekilerin sahte oldugunu söyledi. En büyük fark bujilerin tırnaklarını ve iridyum yazısının kötü basımlı oldugunu görünce anladı...

Demem o ki.... kutusu bile orjinal olup, içi sahte olan ürünler var piyasada..... kimse sahte oldugunu anlayamıyor kolay kolay...
 
Geri
Üst