60 binde balataları değiştirdik. Biraz araştırma yaptım arka balata sökme takması zahmetli videoları izledim dışarıda fren mekanizmasını bozarlar diye risk etmedim yetkili serviste değiştirdim. Yüzde 30 indirim kampanyası vardı 1400 TL civarında ödedim. Bu arada kullanıma bağlı daha da giderdi bu balatalar ama süre olarak zamanının dolduğunu düşündüm.Ekli dosyayı görüntüle 259816Ekli dosyayı görüntüle 259817Ekli dosyayı görüntüle 259818Ekli dosyayı görüntüle 259819Ekli dosyayı görüntüle 259820
Ön - Arka 1400tl değil mi hocam ? Bi an sadece arkalara 1400tl diye algıladım da...60 binde balataları değiştirdik. Biraz araştırma yaptım arka balata sökme takması zahmetli videoları izledim dışarıda fren mekanizmasını bozarlar diye risk etmedim yetkili serviste değiştirdim. Yüzde 30 indirim kampanyası vardı 1400 TL civarında ödedim. Bu arada kullanıma bağlı daha da giderdi bu balatalar ama süre olarak zamanının dolduğunu düşündüm.Ekli dosyayı görüntüle 259816Ekli dosyayı görüntüle 259817Ekli dosyayı görüntüle 259818Ekli dosyayı görüntüle 259819Ekli dosyayı görüntüle 259820
Hocam çok rahat 10bin hatta 15bin km daha giderdi o balatalar ama kampanya ile sıfırlamışsınız, 100-120bine kadar içiniz rahat olur60 binde balataları değiştirdik. Biraz araştırma yaptım arka balata sökme takması zahmetli videoları izledim dışarıda fren mekanizmasını bozarlar diye risk etmedim yetkili serviste değiştirdim. Yüzde 30 indirim kampanyası vardı 1400 TL civarında ödedim. Bu arada kullanıma bağlı daha da giderdi bu balatalar ama süre olarak zamanının dolduğunu düşündüm.Ekli dosyayı görüntüle 259816Ekli dosyayı görüntüle 259817Ekli dosyayı görüntüle 259818Ekli dosyayı görüntüle 259819Ekli dosyayı görüntüle 259820
Balata işi ne kadar çok frene basıyorsanız o kadar erken bitiyor. Trafikte akıcı kullanmak bu yönden önemli. Rampa aşağı ise motor freni ile bereber ara ara basıp inmek çok daha önemli. Benim araçta 40.000 kilometre oldu. Fren ustama kontrol için gittim. Zaten kendide o zaman gel demişti. Görünce şaşırdı, hocam sen hiç frene basmıyorsun heralde dedi. Daha balatalar %50 aşınmış.Merhabalar 2015 model fb7 sahibiyim.
Bu Honda’ların Balata sorunları kronik bir şey mi. Çünkü sürekli Balat’a değiştirme, disk değiştirme vs... Honda’nın fun gruplarına da üyeyim sürekli aynı muhabbet. Neredeyse tüm balata markalarını ezberledim, civic için tabi
Daha önce başka arabalar kullandım hiç birinde Balata değiştirme ihtiyacı hissetmedim.
Hatta son aracım Opel asstra, 65 bin km kullandım, araç 130 bin kmde olmasına rağmen hala orjinal balataları üzerinde ancak yüzde 20 aşınmışlardı ve diskler de aynı, frenleme konusunda da hondadan daha iyiydi diyebilirim. Sanırım bu disk, Balata olayı hondada sık oluyor.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Kronik bir problem yok ben de aksine neden bu kadar uzun dayanıyor diye kafaya takıyordum açıkçası ilk aldığımda. 60-70binde değiştim balataları ben de sırf daha önceki araç tecrübelerimde 30binde bir değiştiğimden... Yoksa değiştiren usta rahat 15-20 gider diyordu... Araca ve kullanıma göre çok fark var balatada... Elbette balataya göre de durum değişmekte. Misal ferodo çok hızlı biten bir balata forumda gördüğüm kadarıyla.Merhabalar 2015 model fb7 sahibiyim.
Bu Honda’ların Balata sorunları kronik bir şey mi. Çünkü sürekli Balat’a değiştirme, disk değiştirme vs... Honda’nın fun gruplarına da üyeyim sürekli aynı muhabbet. Neredeyse tüm balata markalarını ezberledim, civic için tabi
Daha önce başka arabalar kullandım hiç birinde Balata değiştirme ihtiyacı hissetmedim.
Hatta son aracım Opel asstra, 65 bin km kullandım, araç 130 bin kmde olmasına rağmen hala orjinal balataları üzerinde ancak yüzde 20 aşınmışlardı ve diskler de aynı, frenleme konusunda da hondadan daha iyiydi diyebilirim. Sanırım bu disk, Balata olayı hondada sık oluyor.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.